Moottorisaha Toolcraft 54.6cc kokemuksia, halpa moottorisaha

Anonyymi-ap

9

2351

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ammattimetsureilla noita on apusahoina ja isompien puiden kaatoon. Hölmö maksaa enää nykypäivänä yli satasta moottorisahasta, ainakaan jos ei ole paljon sahattavaa.

• Anonyymi

Ammattimetsureilla on noita ihan päivittäisessä käytössä. Ammattimiehet tietää että sahasta ei kannata liikoja maksaa. Satasen saha on yhtä hyvä kuin tuhannen saha. Jää rahaa vielä bensaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ammattimetsureilla on noita ihan päivittäisessä käytössä. Ammattimiehet tietää että sahasta ei kannata liikoja maksaa. Satasen saha on yhtä hyvä kuin tuhannen saha. Jää rahaa vielä bensaankin.

Olkoon vain kiinansaha halpa.
        Minä ostan luotettavan sahan (Stihl).
        Kun olen metsän omistaja mökkisahan omistajat maksavat sen eikä mulle jää kuin toimiva saha ja sahaamisen ilo.

Kun se on parivuotta käytetty, panen sen myyntiin ja rahat taskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo nyt sen 4-5 vuotta pelaa mitä tuolla hinnalla tarvii pelatakaan. Mökkisahoissa yleensä niitä pitäisi muistaa käynnistellä vähintään kerran kaksi vuodessa niin ketjuvoitelu ei jumiinnu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo nyt sen 4-5 vuotta pelaa mitä tuolla hinnalla tarvii pelatakaan. Mökkisahoissa yleensä niitä pitäisi muistaa käynnistellä vähintään kerran kaksi vuodessa niin ketjuvoitelu ei jumiinnu

Koristeena varaston hyllyllä toimii helposti kauemmankin. Voi mennä viisitoista vuottakin ennenkuin vaimo käskee hävittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koristeena varaston hyllyllä toimii helposti kauemmankin. Voi mennä viisitoista vuottakin ennenkuin vaimo käskee hävittämään.

Omakotitalo puuhiksilla saha on juurikin enimmäkseen koriste tallin hyllyssä joten turha mitään laatumerkkiä ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omakotitalo puuhiksilla saha on juurikin enimmäkseen koriste tallin hyllyssä joten turha mitään laatumerkkiä ostaa.

mulla on 20 kpl koristeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkoon vain kiinansaha halpa.
        Minä ostan luotettavan sahan (Stihl).
        Kun olen metsän omistaja mökkisahan omistajat maksavat sen eikä mulle jää kuin toimiva saha ja sahaamisen ilo.

Kun se on parivuotta käytetty, panen sen myyntiin ja rahat taskuun.

Stilhimiehet saa painua kotiinsa leluilensa. Rungon halkaisija reilut 80cm tarvitsee 18 tuuman lainan ja 6hv: sahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stilhimiehet saa painua kotiinsa leluilensa. Rungon halkaisija reilut 80cm tarvitsee 18 tuuman lainan ja 6hv: sahan.

Norppa toimittaa norppa rules.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      728
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      49
      640
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      80
      626
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      50
      573
    9. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      192
      553
    Aihe