Onko kokemuksia markkinoiden halvimmasta moottorisahasta Toolcraft 54.6cc, laippa 18"? Halpa hinta ainakin https://youtu.be/5YJhKBX3mCI
Moottorisaha Toolcraft 54.6cc kokemuksia, halpa moottorisaha
8
1878
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattimetsureilla noita on apusahoina ja isompien puiden kaatoon. Hölmö maksaa enää nykypäivänä yli satasta moottorisahasta, ainakaan jos ei ole paljon sahattavaa.
- Anonyymi
Ammattimetsureilla on noita ihan päivittäisessä käytössä. Ammattimiehet tietää että sahasta ei kannata liikoja maksaa. Satasen saha on yhtä hyvä kuin tuhannen saha. Jää rahaa vielä bensaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattimetsureilla on noita ihan päivittäisessä käytössä. Ammattimiehet tietää että sahasta ei kannata liikoja maksaa. Satasen saha on yhtä hyvä kuin tuhannen saha. Jää rahaa vielä bensaankin.
Olkoon vain kiinansaha halpa.
Minä ostan luotettavan sahan (Stihl).
Kun olen metsän omistaja mökkisahan omistajat maksavat sen eikä mulle jää kuin toimiva saha ja sahaamisen ilo.
Kun se on parivuotta käytetty, panen sen myyntiin ja rahat taskuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo nyt sen 4-5 vuotta pelaa mitä tuolla hinnalla tarvii pelatakaan. Mökkisahoissa yleensä niitä pitäisi muistaa käynnistellä vähintään kerran kaksi vuodessa niin ketjuvoitelu ei jumiinnu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo nyt sen 4-5 vuotta pelaa mitä tuolla hinnalla tarvii pelatakaan. Mökkisahoissa yleensä niitä pitäisi muistaa käynnistellä vähintään kerran kaksi vuodessa niin ketjuvoitelu ei jumiinnu
Koristeena varaston hyllyllä toimii helposti kauemmankin. Voi mennä viisitoista vuottakin ennenkuin vaimo käskee hävittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koristeena varaston hyllyllä toimii helposti kauemmankin. Voi mennä viisitoista vuottakin ennenkuin vaimo käskee hävittämään.
Omakotitalo puuhiksilla saha on juurikin enimmäkseen koriste tallin hyllyssä joten turha mitään laatumerkkiä ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakotitalo puuhiksilla saha on juurikin enimmäkseen koriste tallin hyllyssä joten turha mitään laatumerkkiä ostaa.
mulla on 20 kpl koristeita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848