Onko kokemuksia markkinoiden halvimmasta moottorisahasta Toolcraft 54.6cc, laippa 18"? Halpa hinta ainakin https://youtu.be/5YJhKBX3mCI
Moottorisaha Toolcraft 54.6cc kokemuksia, halpa moottorisaha
8
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattimetsureilla noita on apusahoina ja isompien puiden kaatoon. Hölmö maksaa enää nykypäivänä yli satasta moottorisahasta, ainakaan jos ei ole paljon sahattavaa.
- Anonyymi
Ammattimetsureilla on noita ihan päivittäisessä käytössä. Ammattimiehet tietää että sahasta ei kannata liikoja maksaa. Satasen saha on yhtä hyvä kuin tuhannen saha. Jää rahaa vielä bensaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattimetsureilla on noita ihan päivittäisessä käytössä. Ammattimiehet tietää että sahasta ei kannata liikoja maksaa. Satasen saha on yhtä hyvä kuin tuhannen saha. Jää rahaa vielä bensaankin.
Olkoon vain kiinansaha halpa.
Minä ostan luotettavan sahan (Stihl).
Kun olen metsän omistaja mökkisahan omistajat maksavat sen eikä mulle jää kuin toimiva saha ja sahaamisen ilo.
Kun se on parivuotta käytetty, panen sen myyntiin ja rahat taskuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo nyt sen 4-5 vuotta pelaa mitä tuolla hinnalla tarvii pelatakaan. Mökkisahoissa yleensä niitä pitäisi muistaa käynnistellä vähintään kerran kaksi vuodessa niin ketjuvoitelu ei jumiinnu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo nyt sen 4-5 vuotta pelaa mitä tuolla hinnalla tarvii pelatakaan. Mökkisahoissa yleensä niitä pitäisi muistaa käynnistellä vähintään kerran kaksi vuodessa niin ketjuvoitelu ei jumiinnu
Koristeena varaston hyllyllä toimii helposti kauemmankin. Voi mennä viisitoista vuottakin ennenkuin vaimo käskee hävittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koristeena varaston hyllyllä toimii helposti kauemmankin. Voi mennä viisitoista vuottakin ennenkuin vaimo käskee hävittämään.
Omakotitalo puuhiksilla saha on juurikin enimmäkseen koriste tallin hyllyssä joten turha mitään laatumerkkiä ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakotitalo puuhiksilla saha on juurikin enimmäkseen koriste tallin hyllyssä joten turha mitään laatumerkkiä ostaa.
mulla on 20 kpl koristeita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428