Missähän lymyilee tämä Putiinin valehtelijaklubin Lavrov kun ei ole näkynyt levittämässä valheitaan. Nyt äänessä on ollut tämä Saparova lähes päivittäin, ilmestyy kuin sarjakuva missä sama juoni jatkuu.
Missä Sergei Lavrov
6
310
Vastaukset
- Anonyymi
Onko orja saanu uuden ainutkertaisen harrastuksen , ikkunasta lentelyn . Tms.
- Anonyymi
Anonut turvapaikkaa P-Koreasta? Myi samalla neukkujen ydinaseteknologian. Ohjusosaamisen putin ehti jo antaa vastalahjana miljoonasta ruosteisesta kranusta.
- Anonyymi
Käy hyvin PKoreaan...sillä venäläiset ovat mongolien sekajätteen tulosta vuosisatojen ajan kuluessa sekaantunutta sekajätettä..
- Anonyymi
Paviaani Sergei on puna perseiden vuosittaisessa kokouksessa etelä Afrikassa.
- Anonyymi
Lavrov on ollut Puten epäsuosiossa sen jälkeen kun se fanitti mailmankkulua Bisexuaalista New York taiteilijaa. Lavrov kantoi tämän Bisexuaalinen fanipaitaa päällään Balissa. Lavrov on Bisexuaalinen.. ja ei ole sen jälkeen ollut paljon julkisuudessa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184