Miltä Jeesus näyttää?

Anonyymi-ap

Monet sanovat nähneensä Jeesuksen. Miltä hän näyttää? Millainen on hänen ulkonäkönsä? Millaiset vaatteet hänellä on? Kuinka suuri hän on (miten pitkä ja paljonko painaa)? Miltä hän kuulostaa? Mitä kieltä ja murretta hän puhuu? Millaisella äänellä (lujaa, hiljaa,..)?

Jos näyn näkijä ei osaa vastata näihin kysymyksiin, niin hän ei ole nähnyt Jeesusta ja on valehtelija. Miksi pidätte totena tällaisten valehtelijoiden todistusta? Ettekö erota valhetta totuudesta ja valehtelijaa totta puhuvasta?

95

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus oli hiuksiltaan ja parraltaan tumma pitkänhuiskea nappisilmä. Ilme ja olemus oleimäärätietoinen, ei mitään hörhömättöä, mutta siihen liittyi lempeää rauhallisuutta siten että läsnäolo oli helppoa ja mukavaa.

Pukeutuminen on arkista, väljä viittaa tilanteessa kuin tilanteessa eikä hän pyrkinyt sillä mitään erityistä kuvastamaan eikä herättämään huomiota että minä se tässä tepastelen tälläisessä asussa eikä hän pyrkinyt pukeutumisellaan antamaan mitään viestiä.

Jeesuksen puheäääni oli lempeän asiallinen. Sävy oli yleensä ymmärtävä, muut huomioon ottava eikä mitään hölötystä minä, minä tyyliin ja loukkaantumista jos kaikki eivät olleetkaan niin tavattoman kiinnostuneita. Osui myös sanoillaan asian ytimeen ja osaisi hyvin kuvailla ihmisten hengellistä laatua ilman että löi Tooralla heti päin näköä.

Kaikesta arkisuudesta ja lempeydestä huolimatta Jeesuksesta huokui jotain itsevarmuutta, joka oli jossain määrin jopa pelottavaa ja tuntui siltä kuin hän näkisi jokaisen ihmisen läpi ja sanat osuisivat suoraan sydämeen.

• Anonyymi

7:37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
        12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

23:25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
        23:26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
        23:27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
        23:28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.

Avauksessa ei tosin ollut puhe siitä, millainen Jeesus oli eläessään, vaan siitä, millainen hän nykyään hihhuleille näyttäytyessään on ollut.

• Anonyymi

>>>Jeesus oli hiuksiltaan ja parraltaan tumma pitkänhuiskea nappisilmä. <<<

Olet väärässä Raamatun mukaan Jeesus on hiuksiltaan lumen valkoinen. Hänen partansa myös on lumen valkoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

7:37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
        12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

23:25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
        23:26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
        23:27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
        23:28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.

Avauksessa ei tosin ollut puhe siitä, millainen Jeesus oli eläessään, vaan siitä, millainen hän nykyään hihhuleille näyttäytyessään on ollut.

Murhaaja siis tekee perkeleen teon myös varas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Jeesus oli hiuksiltaan ja parraltaan tumma pitkänhuiskea nappisilmä. <<<

Olet väärässä Raamatun mukaan Jeesus on hiuksiltaan lumen valkoinen. Hänen partansa myös on lumen valkoinen.

Jeesuksen hiukset harmaantui yhdessä yössä syyttömänä ristillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset Arabiassa moskeijassa ja hellareissa lestoissa jehovissa synagogilla ovat täysin ulkokultaa sisältä saastaa varastelua ahneutta

• Anonyymi

Hellarinainen meni naimaan juutalaista miestä ei ole sen jälkeen nähty. Vankina jossain peruukki päässä

• Anonyymi

Hienoa näin mutta Kristus myös riehui..KIrjoittaja ei edes tiedä mutta kuvittelee tietävänsä,kuten minäkin.
        Kristus inhosi Isäin huonetta joissa käsiteltiin rahaa,samaa tehdään Krsitin uskoa vaikka Kristus ei tehnyt kristin uskoa,vaan ihmiset !
        Kirkko veti heti rahaa uskosta,verojen ja almujen kera.'Näin ei tehnyt Kristus kertaakaan,vaikka teille on opettu!
        Kirkko on pelkoa,ihmisen kekisimää,papiston kekismää alkuajoista.
        Kuten pedofiili kirkko Katolilaisuus ja meidän hörhöt jotka ei kunniota kirjaa,luterin koirat.
        Sana on hyvää mutta teot pahaa.
        Kristus on Rakkaus ja valo !
        Kirkko ja lahkot on pelko paskaa ja alistamista,tiedän sen.
        KIrkko ja lahkot on rahan perässä,eli saatana kokeilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuiko silloiselle Islamin mohamedille raiskaajalle !

• Anonyymi

Raamattu kertoo, että Jeesus on hiuksiltaan valkoinen. Hänellä on myös valkoinen parta. Hän ei ole vaalea vaan lumen valkoinen. Silmistä ja jaloista saattaa säteillä kirkas valo. Yleisesti ottaen hänen kasvoiltaan saattaa säteilla kirkas valo.

Dan 7:9 Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.

Ilm 1:14 Hänen päänsä ja hiuksensa hohtivat valkoisina kuin valkoinen villa, kuin lumi, ja hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit.

• Anonyymi

Juutalainen helluntainainen kai albaanin että mies saa Suomeen oleskeluvan ja ilmaisen asunnon.

• Anonyymi

Ei aloittaja kysynyt millainen Jeesus on Raamatun mukaan, ei mitä Raamatun mukaan puhunut ja miten sillä voisi lyödä toisia päähän.

Halusi tietää millaisen Jeesuksen kukin on nähnyt henkilökohtaisesti.

Tuskin mitään uskovien riitelyä, herjaamista ja toistensa Raamatulla mätkimistä kaipasi. Se ei edes kerro Jeesuksesta mitään.

Mutta meillä on loistava kyky olla vastaamatta siihen mitä kysytään ja vastata siihen mitä ei kysytä.

• Anonyymi

Moni muka juutalainen on muslimi arabia. Kaksoisvirran maa eyfrad Tigris.

• Anonyymi

halla-aholta varmaan

• Anonyymi

Pakko Hänen on näyttää menninkäiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko Hänen on näyttää menninkäiseltä.

Jaa. Estrella paprika ja merisuola sipsilöiset ovat harvoja tietämijäni sipisilöisijä jojja voi syöjä ilman tippijä.

5/5

Uutuus tuote. Sattumalta ostettu. Etsin roizun 5/5 suåsittelemaans Tahvelins sipsilöitä muhta en löyvännyt niitä kaapasta niin huh hah hei ostiinnii Estrelloo kun paapriikkaloiseest ja shililoisiist sipsilöisiist etennii oun yleens tykännyynnäänstynennäänst.

Sipsiturpa,

Selef Urge

• Jos Jeesus on jumala, kuten joissakin uskovien piireissä väitetään, niin kukaan ei ole Häntä omin silmin nähnyt eikä tule tässä elämässä näkemäänkään.

• Anonyymi

Aina näitä kieroon vääntämisiä !

Isää ei ole kukaan nähnyt Poika on Hänet ilmoittanut !

Joka on nähnyt Pojan, on nähnyt Isän !

Joh. 1:18 Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.

Joh. 14:9 Jeesus sanoi hänelle:
        "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus!
        Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: '
        Näytä meille Isä'?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina näitä kieroon vääntämisiä !

Isää ei ole kukaan nähnyt Poika on Hänet ilmoittanut !

Joka on nähnyt Pojan, on nähnyt Isän !

Joh. 1:18 Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.

Joh. 14:9 Jeesus sanoi hänelle:
        "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus!
        Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: '
        Näytä meille Isä'?

Luetun ymmärtäminen on oma taitolajinsa.

• Anonyymi

Jumalaa itseään ei voida nähdä koska Jumala on Henki.
        Et voi nähdä Henkeä.

Jeesus sanoi, että Isä Jumala, Henki, asuu Hänessä.
        Ja Jeesus Kristus on Jumalasta tullut Jumalan Sana.
        Näin Jumala on ilmoittanut itsensä Sanan kautta
        Sanassa. Sanassa siis näemme Jumalan ja opimme
        tuntemaan Häntä.

Ohi Sanan kukaan ei voi nähdä eikä tulla tuntemaan
        Jumalaa. Sanan ohi ei kukaan voi tulla Jumalan luokse.
        Koska Jumala asuu ja elää Sanassa, Sanassa meillä
        on Jumala ja silloin Sanan kautta tulemme Jumalan
        luokse.

https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439657387
        https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/
        https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439627357

Mvh J - K

• Anonyymi

Jos Jeesus on jumala, kuten joissakin uskovien piireissä väitetään, niin kukaan ei ole Häntä omin silmin nähnyt eikä tule tässä elämässä näkemäänkään.

Hän on Jumalan poika. Oletkos nähnyt pässin nussija Mohammedin Islam?
        Minä näin Libanosissa wadissa,kun Mohammed usovainen oli jakkaralla aasin takana.

• Anonyymi

Kannattaa silti kurkkia selkänsä taa ettei menninkäinen seuraa mitä oikein touhuat.

• Anonyymi

Sellainen kauniskasvoinen, sinisilmäinen, vaalean ruskeat puolipitkät laineilevat kutrit. Työtätekemättömät kädet, sopusuhtainen.

Ettekö ole koskaan törmänneet Jeesuksen muotokuviin?

Lightning

• Anonyymi

Ettekö ole koskaan törmänneet katolisen kirkon Jeesuksen muotokuviin? Sanan mukaan Jeesuksella oli mustat, lainehtivat hiukset.

• Anonyymi

Jeesus teki käsillään töitä rienaaja pilkkaaja ei pelastu ! Synagogan moskeijan on vaan tunnustettava että nyt jäätiin ulos pelastuksesta. ( Jeesus teki paitsi parantajan runoilijan työtä hän oli oikeasti puutyöläinen talonrakentaja ja neuvonantaja monessa.

• Anonyymi

Tiedän vaan, että Jeesus oli homoseksuaali.

• Anonyymi

Jeesus Jesajan kirja 53 luku

• Anonyymi

Kyllähän Jeesus on pitänyt jonkin. nähdä kun kerran Hänet on viety ristille kun ei osannut viettää sapattia. Eihän muutoin olisi nähty miten rikkoo sapatin eikä olisi voitu lyödä jaloistaan ja käsistään kiinni ristiin, jos ei olisi Häntä nähty.

• Anonyymi

JUUTALAISET RISTIIN NAULITSI RYÖVÄRIT RISTILLE ja JEESUKSEN SYYTTÖMÄNÄ.

• Anonyymi

Vai että valkoinen parta!?valkoisia partoja ei ole kuin iäkkäillä miehillä ja Jeesus ei kerenny elää niin vanhaksi että parta olis ollu valkoinen. Kyllä se oli ollu Rasputinin näköinen rumilus!

• Anonyymi

Jeesus edusti aikansa hippiliikettä ja suurella todennäköisyydellä näytti tyypilliseltä 60-luvun huurteiselta narkkarilta.

Perinteiset juutalaiset menot eivät Jeesukselle kelvanneet. Niinpä hän yritti luoda jotain aivan muuta.

Yrittäminen loppui lyhyeen, kun Jeesus löysi nopeasti itsensä tekemästä läheistä tuttavuutta ristipuun ja ruosteisten rautanaulojen kanssa. Jeesuksen likainen tukka ja ruumis saivat ansaitsemansa kohtelun sen jälkeen, kun Jeesuksen ja ristipuun läheinen ystävyys ei lopulta toiminutkaan.

• Anonyymi

Jeesus on hiuksiltaan valkoinen. Hänellä on myös valkoinen parta. Hän ei ole vaalea vaan lumenvalkoinen. Silmistä ja jaloista saattaa säteillä kirkas valo. Yleisesti ottaen hänen kasvoiltaan saattaa säteilla kirkas valo.

Dan 7:9 Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.

Ilm 1:14 Hänen päänsä ja hiuksensa hohtivat valkoisina kuin valkoinen villa, kuin lumi, ja hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit.

• Anonyymi

joulupukkiin sekoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joulupukkiin sekoitat?

Juutalainen pukki se se on pilkkaavat Jeesusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalainen pukki se se on pilkkaavat Jeesusta.

pukki kaalimaalla

• Anonyymi

Sittenhän minä oon Jeesus!ilmankos naiset meinaa hyppiä kaulaani kaupoissa kun liikun siellä,olen just tuollainen valkea pitkä partainen tyyppi.

• Anonyymi

Kukaan ei voi kertoa, miltä näkyjen Jeesus näyttää ja kuulostaa, joten ne näyt ovat valheellisia. Kukaan ei ole nähnyt Jeesusta näkynä tai ilmestyksenä.

• Anonyymi

Jos joku kertoo nähneensä tummahiuksisen Jeesuksen, epäilisin näkyä todellakin. Varsinkin helluntaiseurakunnissa on paljon vääriä profeettoja.

Raamattu kyllä kertoo, minkä näköinen Jeesus on.

Jeesus on hiuksiltaan valkoinen. Hänellä on myös valkoinen parta. Hän ei ole hiuksiltaan vaalea vaan lumenvalkoinen. Silmistä ja jaloista saattaa säteillä kirkas valo. Yleisesti ottaen hänen kasvoiltaan saattaa säteilla kirkas valo. Jeesus on Maailman Valo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku kertoo nähneensä tummahiuksisen Jeesuksen, epäilisin näkyä todellakin. Varsinkin helluntaiseurakunnissa on paljon vääriä profeettoja.

Jeesus on hiuksiltaan valkoinen. Hänellä on myös valkoinen parta. Hän ei ole hiuksiltaan vaalea vaan lumenvalkoinen. Silmistä ja jaloista saattaa säteillä kirkas valo. Yleisesti ottaen hänen kasvoiltaan saattaa säteilla kirkas valo. Jeesus on Maailman Valo.

Daniel näkivät Jeesuksen taivaallisessa kirkkaudessa ja suurena ylimmäisenä pappina. Maan päällä eläessään Jeesus on ihmisen kaltainen ja oli Sanan mukaan päivettynyt ja Hänellä mustat lainehtivat hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Daniel 7:9 kuvaa Isää Jumalaa, ei hänen poikaansa Jeesusta.

Ilm 1:14 kuvaa tosin Jeesusta taivaassa, mutta näyssä ja ilmestyksissä hän ei ole sellaisena esiintynyt. On silti omituista, että näkyjen ja ilmestysten näkijät eivät osaa kuvailla tarkemmin Jeesuksen ulkomuotoa ja ääntä, kun sitä kysytään. Olen tästä päätellyt sen, että he valehtelevat eivätkä ole oikeasti mitään Jeesusta nähneet tai kuulleet.

Paavali näki kirkkaan valon Apostolien tekojen mukaan. Ei siis Jeesuksen selvää muotoa tai hahmoa, ei ainakaan elävän ihmisen näköistä. Näkyjen ja ilmestyste näkijät puhuvat kuitenkin siten että ovat ikään kuin nähneet tavallisen ihmisen näköisen Jeesuksen. Eivät silti täsmennä kuvaa Jeesuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Jeesus on hiuksiltaan valkoinen. Hänellä on myös valkoinen parta. Hän ei ole hiuksiltaan vaalea vaan lumenvalkoinen. Silmistä ja jaloista saattaa säteillä kirkas valo. Yleisesti ottaen hänen kasvoiltaan saattaa säteilla kirkas valo. Jeesus on Maailman Valo.<<

Eksyttäjä varmasti tietää, että tuo kuvaus on Kristuksesta Taivaan Valtakunnassa, Ilmestyskirjan näyssä. Jeesus ei maan päällä eläessään näyttänyt tuolta.

Pilkkaaja kyllä tietää tämän kaiken.

• Anonyymi

Pimeyden enkeli voi esiintyä valkeuden enkelinä ja huijata. Saatana luulee olevansa Jumala

• Anonyymi

Juutalaiset etsii ihmeitä ne ei pelasta ne ihmeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Daniel 7:9 kuvaa Isää Jumalaa, ei hänen poikaansa Jeesusta.

Ilm 1:14 kuvaa tosin Jeesusta taivaassa, mutta näyssä ja ilmestyksissä hän ei ole sellaisena esiintynyt. On silti omituista, että näkyjen ja ilmestysten näkijät eivät osaa kuvailla tarkemmin Jeesuksen ulkomuotoa ja ääntä, kun sitä kysytään. Olen tästä päätellyt sen, että he valehtelevat eivätkä ole oikeasti mitään Jeesusta nähneet tai kuulleet.

Paavali näki kirkkaan valon Apostolien tekojen mukaan. Ei siis Jeesuksen selvää muotoa tai hahmoa, ei ainakaan elävän ihmisen näköistä. Näkyjen ja ilmestyste näkijät puhuvat kuitenkin siten että ovat ikään kuin nähneet tavallisen ihmisen näköisen Jeesuksen. Eivät silti täsmennä kuvaa Jeesuksesta.

Poika on kuva Isästä, joten Poika on valkoinen niin hiuksiltaan kuin parraltaan.

• Anonyymi

Jeesuksen ulkonäkö pääpiirteissään tiedetään.
      Jeesus oli suunnilleen sen näköinen kuin noissa tyypillisissä kuvissa, esim. rukoilemassa polvillaan Getsemanessa.

- Hän oli melko pitkä muuhun tuon ajan miesväestöön verrattuna.
      - Hänellä oli pitkät, punaruskeat hiukset, siniset silmät.

The Gospel of John, traileri:
      https://www.imdb.com/video/vi1239139097/?playlistId=tt0377992&ref_=tt_pr_ov_vi

Noissa maalauksissa, Jeesuksen esikuvana taiteilijalle, oli ilm. paavin poika Cecare Borgia. Nuo kuvat ovat siis pikemminkin kuvia Cecaresta, mutta perimätiedon mukaan, suunnilleen tuolta Jeesuskin näytti.

• Anonyymi

YLE areenassa TV sarja la promesa muslimit näyttelee kristittyjä mitä tuumaatte ( promesa lupaus käännetty salaisuuksien kartano )

• Anonyymi

Näin näyssä Jeesuksen. Näky oli luonnossa tapahtuva näky, ei esim uni. Näky Jeesuksesta oli heijastuma, kuten peilin heijastuma.

Jeesus oli pienikokoinen ja hoikka, hänellä oli kehoonsa nähden hieman pitkät käsivarret ja isokokoiset kädet ja jalkaterät. Pää oli pyöreähkö ja silmät suurehkot ja hieman ulkonevat. Hiukset olivat tummanruskeat, aaltoilevan kiharat ja noin olkapituiset ja Jeesuksella oli viikset ja parta. Parta ei ollut pitkä liehuparta. Katse oli ystävällinen ja välittävä. Päällään näkyni Jeesuksella oli köydellä vyötäröltä sidottu valkea, hihallinen vaate. Näyssäni Jeesus ei sanonut mitään, sille ei ollut tarvetta.

• Anonyymi

Mutta Jeesuksella oli korpin mustat hiukset, näin Raamatussa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään Raamatussa ei tuollaista väitetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään Raamatussa ei tuollaista väitetä.

Mistä sinä tiedät, mitä Raamatussa sanotaan? Tunnustuskirjat eikä Katekismus ole Jumalan Sanaa, etkö tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukset olivat hyvin tummanruskeat, kuten alueen ihmisillä on. Kiiltävät, eivät punertavat.

Näyssäni ei ollut mitään kummallista eikä hurmiohenkeä, Jeesus vaan näyttäytyi. Hänen rooli näyssä oli totuus ja johdatus lähemmäksi Jumalaa.

Ja minä muuten olen se, ketä voisi kutsua vääräksi profeetaksi, nimittäin Pohjoisen Valo.

Nauran aina tuolle nimelle "väärä profeetta". En minä mikään profeetta ole, niin silloinhan olen todellakin väärä profeetta😄

Jeesus on hyvä profeetta ja hänen rakkauden käskynsä kannattaisi muistaa, varsinkin näinä aikoina.

Minun valoni on toisenlaista valoa pimeydessä, nimittäin järjen valoa sekä sen rakkauden valoa, jonka Jeesus on tuonut maailmaan💕

Uskokaa tai älkää, minulla ei ole syytä valehdella, mutta ennustus on todellakin totta ja olen täällä kanssanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukset olivat hyvin tummanruskeat, kuten alueen ihmisillä on. Kiiltävät, eivät punertavat.

Näyssäni ei ollut mitään kummallista eikä hurmiohenkeä, Jeesus vaan näyttäytyi. Hänen rooli näyssä oli totuus ja johdatus lähemmäksi Jumalaa.

Ja minä muuten olen se, ketä voisi kutsua vääräksi profeetaksi, nimittäin Pohjoisen Valo.

Nauran aina tuolle nimelle "väärä profeetta". En minä mikään profeetta ole, niin silloinhan olen todellakin väärä profeetta😄

Jeesus on hyvä profeetta ja hänen rakkauden käskynsä kannattaisi muistaa, varsinkin näinä aikoina.

Minun valoni on toisenlaista valoa pimeydessä, nimittäin järjen valoa sekä sen rakkauden valoa, jonka Jeesus on tuonut maailmaan💕

Uskokaa tai älkää, minulla ei ole syytä valehdella, mutta ennustus on todellakin totta ja olen täällä kanssanne.

Millaiset kasvonpiirteet ja vaatteet Jeesuksella oli?

Kuinka pitkä hän oli? Oliko lihava vai laiha vai normaalivartaloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset kasvonpiirteet ja vaatteet Jeesuksella oli?

Kuinka pitkä hän oli? Oliko lihava vai laiha vai normaalivartaloinen.

Kuten jo kirjoitin, pää oli pyöreähkö ja silmät suuret, hieman ulkonevat, myös pyöreähköt muodoltaan. Nenä oli keskikokoinen, ei kovin kyömyisä, samoin suu oli keskikokoinen, kauniin muotoinen, sellainen hymyisän ihmisen leveänmallinen suu, muttei iso, leuka oli suippeneva enemmän kun laatikkomainen, muttei terävä. Parta oli alle 10 cm pitkä, ei kovin tiheä, loivasti aaltoileva, kuten hiuksetkin, samoin viikset. Otsa oli kauniin kaareva, kirkastunut ja kasvojen levein osa, kuten usein erityisen ystävällisillä ihmisillä. Hänen vartalonsa oli hoikka eikä kovin lihaksekas ja kädet ja jalkaterät olivat suurikokoiset ja käsivarret pitkähköt. Vartalo oli suora, melko kapea ja lantio oli enemmänkin ylempänä, kun ns. persjalkaisella ihmisellä. Jeesuksen olemus oli magneettinen ja voimakas, inhimillisen lempeä.

Vaate oli yksinkertainen, hihallinen ajalle tyypillinen nilkkapituinen mekko, jossa hieman levenevät hihat ja pyöreä pääntie ja se oli sidottu vyötäröltä hampunvärisellä köydellä. Köyden solmu oli tavallinen solmu ja se oli oikean kyljen puolella.

Muistan kaiken tämän, kuten koko näyn,ihan kuin elokuvan ja valokuvan.

Niin ja ps, en ole Henri Puumala:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo kirjoitin, pää oli pyöreähkö ja silmät suuret, hieman ulkonevat, myös pyöreähköt muodoltaan. Nenä oli keskikokoinen, ei kovin kyömyisä, samoin suu oli keskikokoinen, kauniin muotoinen, sellainen hymyisän ihmisen leveänmallinen suu, muttei iso, leuka oli suippeneva enemmän kun laatikkomainen, muttei terävä. Parta oli alle 10 cm pitkä, ei kovin tiheä, loivasti aaltoileva, kuten hiuksetkin, samoin viikset. Otsa oli kauniin kaareva, kirkastunut ja kasvojen levein osa, kuten usein erityisen ystävällisillä ihmisillä. Hänen vartalonsa oli hoikka eikä kovin lihaksekas ja kädet ja jalkaterät olivat suurikokoiset ja käsivarret pitkähköt. Vartalo oli suora, melko kapea ja lantio oli enemmänkin ylempänä, kun ns. persjalkaisella ihmisellä. Jeesuksen olemus oli magneettinen ja voimakas, inhimillisen lempeä.

Vaate oli yksinkertainen, hihallinen ajalle tyypillinen nilkkapituinen mekko, jossa hieman levenevät hihat ja pyöreä pääntie ja se oli sidottu vyötäröltä hampunvärisellä köydellä. Köyden solmu oli tavallinen solmu ja se oli oikean kyljen puolella.

Vaikka olisit näyn nähnyt, niin se ei todista Jeesusta eläväksi. Kyllähän niitä harhanäkyjä monet näkyvät, mutta ei heidän näkyjensä kohde ole todellinen.

• Anonyymi
        basanismos kirjoitti:

Vaikka olisit näyn nähnyt, niin se ei todista Jeesusta eläväksi. Kyllähän niitä harhanäkyjä monet näkyvät, mutta ei heidän näkyjensä kohde ole todellinen.

Ei Jeesusta tarvitse tosiuskovan todistella eläväksi, koska Jumala on kaikkeus ja ikuisuus ja siten myös Jeesus on.

Toinen tuleminen tarkoittaa Jeesuksen tosioppien syttymistä ihmisten sydämissä. Yhteistyö ja ymmärrys on ainoa, mikä voi jo ihan konkreettisesti pelastaa maailman ja ihmisyyden joka on Jumalan tahto.

Jokaisen itseään uskovaksi kutsuvan velvollisuus on tutkia omaa sydäntään. Onko Jeesus lyönyt leimansa siihen sydämeen, vai onko se tyhjä ja turhamainen, rakkaudeton ja kylmä?

Mitä näkyihin tulee, niin kaikki mitä on, on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jeesuksen ilmestyminen ajanvirrassa on siten täysin mahdollista, energiat vetävät puoleensa, se on tieteellinen fakta.

Näkyni pelasti minut harhauskolta, johon monet itseään kristittynä pitävät sortuvat. Jeesus auttoi.

Vaikea uskoa, että tuollainen näky olisi millään epätosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jeesusta tarvitse tosiuskovan todistella eläväksi, koska Jumala on kaikkeus ja ikuisuus ja siten myös Jeesus on.

Toinen tuleminen tarkoittaa Jeesuksen tosioppien syttymistä ihmisten sydämissä. Yhteistyö ja ymmärrys on ainoa, mikä voi jo ihan konkreettisesti pelastaa maailman ja ihmisyyden joka on Jumalan tahto.

Jokaisen itseään uskovaksi kutsuvan velvollisuus on tutkia omaa sydäntään. Onko Jeesus lyönyt leimansa siihen sydämeen, vai onko se tyhjä ja turhamainen, rakkaudeton ja kylmä?

Mitä näkyihin tulee, niin kaikki mitä on, on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jeesuksen ilmestyminen ajanvirrassa on siten täysin mahdollista, energiat vetävät puoleensa, se on tieteellinen fakta.

Näkyni pelasti minut harhauskolta, johon monet itseään kristittynä pitävät sortuvat. Jeesus auttoi.

Vaikea uskoa, että tuollainen näky olisi millään epätosi.

Olet mieleltäsi sairas. Sen näkee viesteistäsi. Valitettavasti sinua ei voida hoitaa, joten on turha mennä lääkärin juttusille. Lääketiede ei paranna uskosta. Ja kun järkipuhe ei sinuun tehoa, niin olet sairautesi vanki kuolemaasi saakka. Sääli, että todellisuus ei sinulle kelpaa. Pitää turvautua harhoihin. Sekopää olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät suuret ja hieman ulkonevat. Ulkoavaruuden ihmisillä on ollut samanlaisia.

Uskon, että näkysi on totta. Meissä on kerroksina kaikki elämät ja asiat, ehkäpä jonain symbolisina merkkeinä.

Itse näen näitä "näkyjä" monesti yöllä, hereillä, kun kolmas silmä on avautunut. Olen nähnyt kirkkaita maisemia, kuin valokuvia, joihin sisältyi outoja symboleja. On ilmestynyt myös liikkuvia tekstejä. Viimeisin näky oli hymyilevä suu, joka liikkui siinä avautuneessa aukossa.

Jos näit Jeesuksen, niin se voi olla myös jonkinlainen symbolinen hahmo. Koko maailmankaikkeus ja elämä voi olla jonkinlainen symbolinen kieli. Jokainen olento edustaa jotain asiaa jollain meille vieraalla tavalla.

Onko Jeesus jopa joidenkin ihmisten dna:ssa vai pelkästään kuvina aivoissa? Jonkun muun uskonnon edustaja tuskin näkee Jeesusta.

Emme oikeasti tiedä ja ymmärrä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät suuret ja hieman ulkonevat. Ulkoavaruuden ihmisillä on ollut samanlaisia.

Uskon, että näkysi on totta. Meissä on kerroksina kaikki elämät ja asiat, ehkäpä jonain symbolisina merkkeinä.

Itse näen näitä "näkyjä" monesti yöllä, hereillä, kun kolmas silmä on avautunut. Olen nähnyt kirkkaita maisemia, kuin valokuvia, joihin sisältyi outoja symboleja. On ilmestynyt myös liikkuvia tekstejä. Viimeisin näky oli hymyilevä suu, joka liikkui siinä avautuneessa aukossa.

Jos näit Jeesuksen, niin se voi olla myös jonkinlainen symbolinen hahmo. Koko maailmankaikkeus ja elämä voi olla jonkinlainen symbolinen kieli. Jokainen olento edustaa jotain asiaa jollain meille vieraalla tavalla.

Onko Jeesus jopa joidenkin ihmisten dna:ssa vai pelkästään kuvina aivoissa? Jonkun muun uskonnon edustaja tuskin näkee Jeesusta.

Emme oikeasti tiedä ja ymmärrä yhtään mitään.

Se, että me emme tiedä ja ymmärrä kaikkea, ei tarkoita sitä, että tiedä ja ymmärrä yhtään mitään. Olet pahasti eksynyt ja päästäsi sekaisin. Sen näkee viestistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että me emme tiedä ja ymmärrä kaikkea, ei tarkoita sitä, että tiedä ja ymmärrä yhtään mitään. Olet pahasti eksynyt ja päästäsi sekaisin. Sen näkee viestistäsi.

Niinkö? Eksynyt mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? Eksynyt mistä?

Olet eksynyt pois todellisuudesta. Pidät pääsi harhoja todellisina, vaikka ne ovat vain pääsi sisällä olevia harhaisia näkyjä ja aistimuksia, eivät todellisia.

Olet kuin mikäkin uskovainen: deluusioiden vallassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet eksynyt pois todellisuudesta. Pidät pääsi harhoja todellisina, vaikka ne ovat vain pääsi sisällä olevia harhaisia näkyjä ja aistimuksia, eivät todellisia.

Olet kuin mikäkin uskovainen: deluusioiden vallassa!

Mistä halvatun todellisuudesta?

Päivän paras harhainen uskomus, että on oikeasti olemassa joku absoluuttinen todellisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä halvatun todellisuudesta?

Päivän paras harhainen uskomus, että on oikeasti olemassa joku absoluuttinen todellisuus.

Todellisuus on se maailma, jossa me elämme ja sitä voidaan tutkia tieteellisen menetelmän avulla. Henkimaailma henkineen ja jumalineen ei ole todellisuutta. Elät siis harhojen vallassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuus on se maailma, jossa me elämme ja sitä voidaan tutkia tieteellisen menetelmän avulla. Henkimaailma henkineen ja jumalineen ei ole todellisuutta. Elät siis harhojen vallassa.

En elä harhojen vallassa, vaan näen ajoittain asioita kolmannen silmän kautta. Mitä ne ovat, siitä minulla ei ole tietoa.

Teet itse harhaisia tulkintoja asiasta ja minusta. Olet siis harhainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En elä harhojen vallassa, vaan näen ajoittain asioita kolmannen silmän kautta. Mitä ne ovat, siitä minulla ei ole tietoa.

Teet itse harhaisia tulkintoja asiasta ja minusta. Olet siis harhainen.

Minä en saa harhaisia aistimuksia henkimaailmasta niin kuin sinä. Minun kokemiani asioita voidaan tutkia tieteellisen metodin avulla, koska ne ovat todellisuudesta peräisin. Sinun kokemuksesi ovat sinun omasta päästäsi ja mielikuvituksesta peräisin, joten niitä ei voida tutkia ja todeta niiden olevan todellisia. Toki pääsi harhaiset näyt näkyvät aivokuvauksessa, mutta ei se tee niistä näyistä todellisuutta kuvaavia. Fiktiotahan ne ovat. Ja näissä harhoissa sinä elät. Olet siis deluusioiden vallassa.

Mutta eihän harhojen vallassa oleva useinkaan tajua itse olevansa harhainen. Ei, vaikka terveet ihmiset sen hänelle sanovat ja vakuuttavat niiden olevan harhoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en saa harhaisia aistimuksia henkimaailmasta niin kuin sinä. Minun kokemiani asioita voidaan tutkia tieteellisen metodin avulla, koska ne ovat todellisuudesta peräisin. Sinun kokemuksesi ovat sinun omasta päästäsi ja mielikuvituksesta peräisin, joten niitä ei voida tutkia ja todeta niiden olevan todellisia. Toki pääsi harhaiset näyt näkyvät aivokuvauksessa, mutta ei se tee niistä näyistä todellisuutta kuvaavia. Fiktiotahan ne ovat. Ja näissä harhoissa sinä elät. Olet siis deluusioiden vallassa.

Mutta eihän harhojen vallassa oleva useinkaan tajua itse olevansa harhainen. Ei, vaikka terveet ihmiset sen hänelle sanovat ja vakuuttavat niiden olevan harhoja.

Missä harhoissa muka elän, jos joskus näen kolmannen silmän kautta outoja asioita? En ole psykoottinen.

Teet nyt jotain diagnooseja. Millä halvatun valtuuksilla. Ok, minä voin myös antaa sinulle diagnoosin, olet narsistinen sosiopaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä harhoissa muka elän, jos joskus näen kolmannen silmän kautta outoja asioita? En ole psykoottinen.

Teet nyt jotain diagnooseja. Millä halvatun valtuuksilla. Ok, minä voin myös antaa sinulle diagnoosin, olet narsistinen sosiopaatti.

Ei tarvitse olla psykoottinen nähdäkseen harhaisia näkyjä tai kuullakseen harhaisia ääniä tai elääkseen harhaisten luulojen vallassa. Ja näissähän sinä juuri elät!

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00372

Tuolla on asiantuntijoiden kuvausta harhaluuloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä on vain kaksi silmää. Kolmas silmä on harhainen luulo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä on vain kaksi silmää. Kolmas silmä on harhainen luulo.

Narsisti ei kykene lopettamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti ei kykene lopettamaan.

Ei tuollaisesta syyttelijästä kannata välittää. Parempi jättää tuomio Herralle.

Se, mitä ihminen on tai ei ole sielullaan, on ainoa asia millä on todellista merkitystä. Sielu on avain ikuiseen elämään.

Rauhaa ja kaikkea hyvää sinulle!

T.Jeesus-näyn näkijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollaisesta syyttelijästä kannata välittää. Parempi jättää tuomio Herralle.

Se, mitä ihminen on tai ei ole sielullaan, on ainoa asia millä on todellista merkitystä. Sielu on avain ikuiseen elämään.

Rauhaa ja kaikkea hyvää sinulle!

T.Jeesus-näyn näkijä

Ihmisessä ei ole aineetonta sielua tai henkeä. Ihminen on tietoinen olento vain ruumiillisesti terveenä ja aistit toimivina: tietoisuus tulee aivoista. Kun ihminen kuolee, niin hän lakkaa olemasta tietoinen olento. Elämä päättyy kuolemaan.

• Anonyymi

Eikös tuo ole varsin yleinen etunimi varsinkin latinalaisamerikkalaisissa maissa.
      Näistä jokin keskiarvo?

• Anonyymi

Espanjan kielestä käännettyä usein väärin myös englannista

• Anonyymi

Jeesus oli saman näköinen kuin alueella nykyisinkin vaikuttavat poliitikot, esim. Jasser Arafat. Samat kasvonpiirteet ym. Jeesuksella oli vain pitkät hiukset ja pujoparta, kuin tummahiuksinen kenraali Custer Arafatin huivilla ja kasvoilla varustettuna. Jokainen voi käydä tarkistamassa lähimmässä kirkossa.

• Anonyymi

ASSER jasser

• Anonyymi

Kirkosta löytää sakandinaavijeesuksen.

• Anonyymi

Jeesus vaikuttaa olevan joka näyssä vähän eri näköinen. Kenties hänellä on hyviä ja huonoja päiviä ulkonäöllisesti niin kuin miellä ihmisilläkin. Tukan väri ja pituuskin vaihtelee näkylöissä. Onkohan taivaassa kampaamopalveluita?

• Anonyymi

Savvoo viänti.

• Anonyymi

Voidaan tosiaan olettaa, että Jeesus puhuisi kuulijan omaa murretta eli savolaiselle savvoo. Mutta miksi Jeesuksen nähneet ja kuulleet eivät osaa kunnolla vastata edes siihen kysymykseen, mitä kieltä ja murretta Jeesus puhui? He valehtelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan tosiaan olettaa, että Jeesus puhuisi kuulijan omaa murretta eli savolaiselle savvoo. Mutta miksi Jeesuksen nähneet ja kuulleet eivät osaa kunnolla vastata edes siihen kysymykseen, mitä kieltä ja murretta Jeesus puhui? He valehtelevat.

Jeesus puhui hebreaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus puhui hebreaa.

Aramea ei ole hepreaa. Jeesus puhui arameaa. Ja nyt ei puhu mitään, kun ei ole kenellekään ilmestynyt, vaikka sellaista aina joku välillä valehtelee, että olisi hänelle ilmestynyt.

Miksi ilmestyisi suomalaiselle tavikselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aramea ei ole hepreaa. Jeesus puhui arameaa. Ja nyt ei puhu mitään, kun ei ole kenellekään ilmestynyt, vaikka sellaista aina joku välillä valehtelee, että olisi hänelle ilmestynyt.

Miksi ilmestyisi suomalaiselle tavikselle?

>>>Jeesus puhui arameaa. <<<

Olet väärässä. Jeesuksen äidinkieli oli hebrea, kuten oli juutalaisten puhekielikin. Tämä tulee esille monista kohdista Raamatusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Jeesus puhui arameaa. <<<

Olet väärässä. Jeesuksen äidinkieli oli hebrea, kuten oli juutalaisten puhekielikin. Tämä tulee esille monista kohdista Raamatusta.

Ei Raamatussa sanota sitä, mitä kieltä Jeesus puhui. Tietenkin hän puhui äidinkieltään, joka on arameankielen murretta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Raamatussa sanota sitä, mitä kieltä Jeesus puhui. Tietenkin hän puhui äidinkieltään, joka on arameankielen murretta.

Aramean kieltä puhuva jeesus on luterilaisten toinen jeesus. Mistä sinä tiedät, mitä Raamatussa sanotaan? Tunnustuskirjat ja Katekismus eikä pastori jutut ole Jumalan Sanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on monessa kohdassa tieto siitä, että Jeesuksen äidinkieli oli hebrea eikä missään nimessä aramea. Asian voi päätellä mm. tästä lauseesta, joka on runollista hebreaa eikä missään nimessä arameaa.

Matt 1:21 Hän synnyttää pojan, ja sinun tulee antaa pojalle nimeksi Jeesus, sillä hän pelastaa kansansa sen synneistä."

Tästäkin lauseesta tiedämme, että Jeesuksen ja hänen kansansa äidinkieli oli hebrea.

Ap.t 26:14 Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'
        15 Minä kysyin: 'Herra, kuka sinä olet?' Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

Tästäkin on selvitettävissä se, että Jeesus puhui hebreaa eikä arameaa.

Matt 27:46 Yhdeksännen tunnin vaiheilla Jeesus huusi kovalla äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se merkitsee: Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?
        47 Tämän kuullessaan muutamat siellä olevista sanoivat: "Hän huutaa Eliaa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on monessa kohdassa tieto siitä, että Jeesuksen äidinkieli oli hebrea eikä missään nimessä aramea. Asian voi päätellä mm. tästä lauseesta, joka on runollista hebreaa eikä missään nimessä arameaa.

Matt 1:21 Hän synnyttää pojan, ja sinun tulee antaa pojalle nimeksi Jeesus, sillä hän pelastaa kansansa sen synneistä."

Tästäkin lauseesta tiedämme, että Jeesuksen ja hänen kansansa äidinkieli oli hebrea.

Ap.t 26:14 Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'
        15 Minä kysyin: 'Herra, kuka sinä olet?' Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

Tästäkin on selvitettävissä se, että Jeesus puhui hebreaa eikä arameaa.

Matt 27:46 Yhdeksännen tunnin vaiheilla Jeesus huusi kovalla äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se merkitsee: Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?
        47 Tämän kuullessaan muutamat siellä olevista sanoivat: "Hän huutaa Eliaa."

Arameaa ne kohdat ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arameaa ne kohdat ovat.

Ja kreikkaa.

• Anonyymi

Aloittaja tarkoitanee tätä viimeistä junaa odottavaa Jeesusta,jota yhteiskunta on kohdellut kaltoin,samoin hänen vanhempansa.Äiti on tiedossa ,isästä on epäselvyyksiä.Kasvatuskin on jäänyt "puoli isien/puoli vaarien Camppioni pullojen juotto varaan.......................................................+?

• Anonyymi

homolta

• Anonyymi

Jeesus näyttää aina juuri siltä, mitä kulttuuria, ihonväriä, ja uskontokuntaa itse kukin edustaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Artikkelissa oleva piirros ei kuvaa Jeesuksen ulkonäköä. Isä kuvataan Danielin kirjasssa valkeaksi ja koska Poika on kuva Isästä, joten Poika on myös valkea niin hiuksiltaan kuin parraltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Artikkelissa oleva piirros ei kuvaa Jeesuksen ulkonäköä. Isä kuvataan Danielin kirjasssa valkeaksi ja koska Poika on kuva Isästä, joten Poika on myös valkea niin hiuksiltaan kuin parraltaan.

Mutta eikö tuossa kuvata ylösnoussutta?

• Anonyymi

Kun Kristus Jeesus ilmestyi erään asian vuoksi minulle, hän oli suurella valkoisella valtaistuimella istuva, kirkkaista jalokivistä muodostunut hahmo, joka eli ja liikkui vaihtaessaan asentoa. Paikassa, jossa hän oli, ei ollut mitään muuta.

• Anonyymi

Tänään Jeesus voi näyttäytyä vaikka Helsingin rautatieaseman kentällä, hieman laitamyötäisessä, ehkä hieman huumeessa- lapsena kastettu Jeesuksen nimessä, eksyneeltä lampaalta.
      Eli hän on rakkauden kohde uskovaisuudessa. Helluntalaiset mielellään rakastavat tällaista jeesusta, tarjoavat kahvit, leipää, jossa on kinkkumarkkaraa - juustolla, voivat viedä kotiin, antaa lämpimän sijan nukkua yötä- kun on ensin käynyt suihkussa.
      Eli- kyllä. Kun tällaiselta jeesukselta kysyy, kuulutko luterilaiseen kirkkoon, oletko kastettu, saa monesti myöntävän vastauksen. Kyseessä voi olla jopa papin perheen yksi lapsista - alkoholisoituneena.
      Siis eritoten - rakkaudenkohde.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe