Törnävän alueen pakolaiskeskukseen rahdattu ainakin kaksi bussilastillista nuoria miehiä lähi-idästä ja afrikasta. Kotimaissaan on menossa seksuaalinen hätätilta ja hakevat täältä helpotuspaikkaa.
Ovat tulleet itärajalta ja raukat joutuneet itse kantamaan laukkunsa kun ei ollut enää Maria Ohisaloa määräämässä poliiseja laukunkantajiksi.
Lisää kivoja pikku halinalleja itärajalta Seinäjoelle
24
505
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto on romuttanut perinteisiä perhearvoja 1970-luvun alusta alkaen. Ja tämä on nyt tulos meillä. Aivan sama kuin vähän aikaisemmin Ruotsissa.
- Anonyymi
MIksi avaava valehtelet? Vastaa! Ei sinne törnävälle ole ketään tuotu.
- Anonyymi
Noin väittää vassari ja huutaa lujaa niin että edes itse uskoo.
Kaksi bussillista tuotiin nuoria miehiä mutta ongelmana että vaikka sossutädit kuinka halaa niin haluavat vain jatkaa Saksaan jossa miljoonat kaverit jo on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin väittää vassari ja huutaa lujaa niin että edes itse uskoo.
Kaksi bussillista tuotiin nuoria miehiä mutta ongelmana että vaikka sossutädit kuinka halaa niin haluavat vain jatkaa Saksaan jossa miljoonat kaverit jo on.No kuule tässä ei ole kyse mistään uskomisesta vaan sattuneesta syystä tiedän asian satavarmasti. Olet valehtelija.
- Anonyymi
Ketään ei oo tuatu Seinäjoelle. Aloittajalla on fasistinen agenda ja IP osoitteen perusteella aloottaja on tunnistettu.
- Anonyymi
Avaaja on ehdolla seuraavaan Valehtelija valehtelija- elokuvan pääosaan.
- Anonyymi
Aloittaja kiihottuu valehtelusta? Palaa sitten asiaan kun sulla on laittaa linkki uutiseen josta täällä muka möliset.
- Anonyymi
Aloottajan vanhemmat on sisaruksia.
- Anonyymi
"No kuule tässä ei ole kyse mistään uskomisesta vaan sattuneesta syystä tiedän asian satavarmasti. "
Joo niin tiedän minäkin kun olin sattumalta toinen niistä kuskeista! - Anonyymi
Näin siinä kävi. Suvivirsi punajuristi torppasi hallituksen aikeet.
- Anonyymi
Vasemmistossa on aina ollut halukkuutta Suomen liittymiselle Venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole omia mielipiteitä eikä lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sitähän keput haluaa, kun veljeilevät venäläisten kanssa ystävyysseuroissaan
- Anonyymi
Ei ihan noin. Olen yksi kuskeista ja bussissamme oli vain intialaisia ja thaimaalaisia.
- Anonyymi
No aivan varmasti olet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aivan varmasti olet :D
Kyllä vaan. Meitä oli kaksi kuskia, joten tiedämme mistä puhumme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan varmasti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan varmasti :D
Kyllä. Voit tarkistaa asian helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Voit tarkistaa asian helposti.
No laitapa nimes tänne niin selvitetään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laitapa nimes tänne niin selvitetään :D
En koskaan paljasta mitään kenellekään, joka ei osaa sijoittaa pilkkua lauseeseen. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja uutisissa sanottiin että ne turvapaikan hakijat on sijoitettu rovaniemelle, ouluun ja kemijärvelle
- Anonyymi
Aloittaja on Persun vähäpää. Kateellinen piru riepu!!
- Anonyymi
Totta kommentoit. Niin hän on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623