Kuten tiedätte, tuolloin sähkön hinta on inhimillisen virheen johdosta vahvasti negatiivinen. Nyt on vältettävä lietsomasta kulutushysteriaa tuona ajanjaksona. Pahimmillaan kulutuspiikki aiheuttaa katkoksia sähkönsiirtoon jos tuotanto ei riitä kulutukseen.
Kehotan välttämään sähkön kerskakulutusta tänään klo 15-24
6
236
Vastaukset
Kyse on siis pörssisähköstä ja itsekin erehdyin eilen MPP:n avauksessa kannustamaan ihmisiä ylimääräiseen sähkönkäyttöön noina yhdeksänä tuntina.
- Anonyymi
Kepulaiset saa lämpenemään kuva kauniista Sannasta, ei ne sitten tarvitse juurikaan sähköä. Pulla-ossi kävi jo eilen niin kuumana, kun Väyrystä ei kutsuttu ilmaiselle illalliselle, Pulla-ossi pahoitti mielensä ja mököttää pimeässä ja sähkökulutus on hyvin vähäistä. Teryleenistä saa kyllä ns hieromasähköä, varsinkin kuivalla pakkaskelillä.
- Anonyymi
Mutta mitä tekee "kokoomuslainen" parvekeviljelijä ? Nyt jos koska on hänen hetkensä tienata inan verran lisää rahaa. Ahneuksissaan hän lämmittää jopa vesisänkynsä kiehuvan kuumaksi. PullaOssin rakkaussuhde Väykkyyn ja erääseen palstamme veteraaniskribenttiin on niin ehdoton, että hän ei kuumene naisiin, ei pätkääkään. Tänäänkään.
- Anonyymi
Mitä me pantiin leivän päälle ennen kuin oli sähköä ? Tietysti Flooraa.
- Anonyymi
Asiallinen aloitus sinulta. Olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807