Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Eilisillasta lähtienTV kanavat pimeinä.
En ole nähnyt uutisissa, että olisi joitain asennuksia.
TV ei näy antenniverkossa
20
295
Vastaukset
- Anonyymi
Oli. 1,2,3 ei ainakaan näkynyt.
- Anonyymi
Netin kautta näkyy kaikki kanavat, Jos on Netti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin kautta näkyy kaikki kanavat, Jos on Netti .
Mulla ei ole kuin pieni kännykkä eikä siitä viitsi tiirailla.
- Anonyymi
Miksei asiasta ilmoiteta missään?
Inhottavaa kun ei näe uutisia. - Anonyymi
Onko kanavapaketin paikkaa vaihdettu? Mulla ei näy 1-5 kanavat. Nämä taitavat olla samassa paketissa. Muut kanavat näkyvät.
- Anonyymi
Juuri nuo kanavat mullakin näkymättömissä.
- Anonyymi
Ilmoitin Digitalle häiriöstä.
- Anonyymi
Tehkää muutkin ilmoitus Digitalle. Lupasivat ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Tervetuloa Lappiin, täällä ei näy kuin muutama kanava antenniverkossa (ja Ruotsi)!
YLE veron maksaa kaikki ja Lapissa senkin turhaa.- Anonyymi
Kyllä ylen kanavien sentään tulisi näkyä. Mainoskanavista ei niin väliä. Pelkkää ärsyttävää hömppää ja turhakemainoksia niissä.
- Anonyymi
Sipilän oikeistohallitus myi digitan.
Tässä sitä nyt ollaan. - Anonyymi
Aamulehti ei kerro asiasta mitään edes nettisivuilla. Onko kyseessä nyt ison veljen tekemä sabotaasi ???
- Anonyymi
Todella huonoa tiedoittamista. Digitan sivut ei meinitse mitään asiasta. Meinaavatko vaieta kuoliaaksi ???
- Anonyymi
Nyt näkyy telkasta kanavia.
Kiitos sinulle, joka otit yhteyttä digitaan.😊- Anonyymi
Olisiko ollut huoltokatko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko ollut huoltokatko?
Olisi ollut kiva, jos asiasta olisi ilmoitettu etukäteen niin ei olisi tarvinnut huolestua.
- Anonyymi
eilen hevon perseessä HD kanavat katosi , mutta jos oli vielä normi kanavat niin näkyi
tänään kaikki näkyneet normaalisti - Anonyymi
Pitäiskö perustaa faceen ryhmä "Tv-vikailmoitukset". Digitan vikasivulla ei hiiskahdustakaan, eikä muuallakaan. Aamulla tein Digitaan vikailmoituksen, kun sain selville, ettei ole laitevika. Vastaus tuli iltapäivällä kun tilanne oli jo ohi.
- Anonyymi
Joo vikaa oli päällänsä jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla
Katkoksen syy
Lähetyskatkos
Sijainti
Tampere
Radio- ja TV-asema
Alkamisajankohta
23.11.2023 klo 19:28
Korjausajankohta
24.11.2023 klo 08:58
Vaikuttaa palveluihin
Kanavanippu A
Yle TV1, Yle TV2, MTV3, Nelonen, Yle Teema & Fem, MTV Ava, Infokanava
https://www.digita.fi/verkkojen-saatavuus/verkon-vika-ja-hairiotiedot/huolletut-verkon-vika-ja-hairiotiedot/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892