MTV: Emma Kimiläinen paljastaa TTK-kulisseista "Kolmiolääkkeistä meni kuuppa niin sekaisin, että..."

17

3716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamoista touhua, eikö tämä mene jo dopingin puolelle

• Anonyymi

Noh olisi voinu jatkaa! Tätä en ymmärrä jos on pudonnut niin takasin kilpailee🤔

• Anonyymi
    • Anonyymi

Emman putoaminen oli väärin olisin pudottanut jo kerran sieltä pudonneen tanssijan . Emman kokonaisuus oli parempaa kuin Yeboahin...

• Anonyymi

Lukee aku-ankkaa,aamu pask

• Anonyymi

Yebojahi on shemale

• Anonyymi

Yebojah on sh3mal3

• Anonyymi

Emma on rallikuski

• Anonyymi

Kuka voitti tanssit

• Anonyymi

Suomen ylivoimaisesti turhin "julkkis"! Ei ole saanut mitään aikaiseksi muuta kuin tyrkyttää itseään jos jonkinlaisiin kissanristiäisiin! Valehtelee niin että korvat heiluu tekemisistään ja harrastuksistaan! Muita saavutuksia ei taida olla kuin kehnoa ratin vääntöä heikkotasoisessa porukassa!

• Anonyymi

Jouti puota.

• Anonyymi

Ei. Ylimielistelevä. Partnerikaan ei nauttinut.

• Anonyymi

Kestääkö kauan Hyypiä jo vanha ukko, kohta ei seiso!

Miksi ei hae nuorta panomiestä kun vanha kohta lurpsahtaa!

Onhan hänellä näitä ja lapsikin jo!

• Anonyymi

Noh nyt ovat taas yhdessä Urheilugaalassa! Mutta Kimiläisen asu oli kyllä👎Rintsikat oli jääny päälimmäiseksi ja joku harso alaosaan🤔! Näitä sit ylistetään! Paljasta pintaa kainalot roikkuu!!! Sekö kaunista!

• Anonyymi

Ei niistä mene "kuuppa sekaisin" ellei vedä ihan liikaa. En itse ainakaan laske pientä väsymystä tai kevyttä euforiaa "kuupan sekoamiseksi". Sitten kun vetää pullon kirkasta viinaa kohtuu nopeasti alkaa olemaan kuuppa sekaisin.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe