MTV: Emma Kimiläinen paljastaa TTK-kulisseista "Kolmiolääkkeistä meni kuuppa niin sekaisin, että..."

Ohhoh! Aikamoisia paljastuksia Kimiläisen TTK-matkalta. Harmi, että tippui juuri ennen finaalia, mutta taso on kyllä TTK:ssa tänä vuonna tiukka.

Olisiko mielestäsi Emma Kimiläinen kuulunut finaalijoukkoon?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-emma-kimilainen-paljastaa-ttk-kulisseista-kolmiolaakkeista-meni-kuuppa-niin-sekaisin-etta?s24

16

3426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoista touhua, eikö tämä mene jo dopingin puolelle

    • Anonyymi

      Noh olisi voinu jatkaa! Tätä en ymmärrä jos on pudonnut niin takasin kilpailee🤔

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Emman putoaminen oli väärin olisin pudottanut jo kerran sieltä pudonneen tanssijan . Emman kokonaisuus oli parempaa kuin Yeboahin...

    • Anonyymi

      Lukee aku-ankkaa,aamu pask

    • Anonyymi

      Yebojahi on shemale

    • Anonyymi

      Yebojah on sh3mal3

    • Anonyymi

      Emma on rallikuski

    • Anonyymi

      Kuka voitti tanssit

    • Anonyymi

      Suomen ylivoimaisesti turhin "julkkis"! Ei ole saanut mitään aikaiseksi muuta kuin tyrkyttää itseään jos jonkinlaisiin kissanristiäisiin! Valehtelee niin että korvat heiluu tekemisistään ja harrastuksistaan! Muita saavutuksia ei taida olla kuin kehnoa ratin vääntöä heikkotasoisessa porukassa!

    • Anonyymi

      Jouti puota.

    • Anonyymi

      Ei. Ylimielistelevä. Partnerikaan ei nauttinut.

    • Anonyymi

      Kestääkö kauan Hyypiä jo vanha ukko, kohta ei seiso!

      Miksi ei hae nuorta panomiestä kun vanha kohta lurpsahtaa!

      Onhan hänellä näitä ja lapsikin jo!

    • Anonyymi

      Noh nyt ovat taas yhdessä Urheilugaalassa! Mutta Kimiläisen asu oli kyllä👎Rintsikat oli jääny päälimmäiseksi ja joku harso alaosaan🤔! Näitä sit ylistetään! Paljasta pintaa kainalot roikkuu!!! Sekö kaunista!

    • Anonyymi

      Ei niistä mene "kuuppa sekaisin" ellei vedä ihan liikaa. En itse ainakaan laske pientä väsymystä tai kevyttä euforiaa "kuupan sekoamiseksi". Sitten kun vetää pullon kirkasta viinaa kohtuu nopeasti alkaa olemaan kuuppa sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe