Taas pyörii YouTuvbessa Elon Muskin feikkivideot joissa myydään Quantum AI huijausta, älkää nyt hyvät ihmiset uskoko. Jakakaa tätä domainia:
owrsasd-tb.cloud
ja kertokaa ja käyttäkää scam sanaa. No huijarit vaihtavat domaineja varmaan usein mutta tosi törkeää että YouTube ei saa niitä kuriin, saavat ilmeisesti hyvin rahaa sieltä ja muodon vuoksi sulkevat kun on tullut tarpeeksi valituksia.
Elon Musk deepfake videos on YouTube/ deepfake videot pyörii taas, Quantum AI investment scam
4
1912
Vastaukset
- Anonyymi
Tein tuosta ilmoituksen youtubelle, mutta eivät poista mainosta. Täysi huijaus, mutta mainokset sallitaan, ihme touhua.
- Anonyymi
Varsin erikoista, että Youtube sallii sen, että Youtuben käyttäjiä saa huijata ja ohjata harhaan. Näkisin, että Youtube on osa kokonaisvaltaista ongelmaa, joka auttaa mainostuloilla petoksia harjoittavia toimijoita. Youtube on menettänyt vuosi vuodelta enemmän käyttäjiä ja syystäkin.
Youtube ei toimi mielestäni hyvien liiketoimintatapojen mukaisesti, koska tukee mainostamalla huijauksia ja on siksi myös minun mustalla listalla. Youtube ei halua poistaa huijareiden mainoksia, koska saa mainostuloja huijareilta. Mielestäni tuon liittouma ja yhteistyötä petoksen yhteisellä rintamalla.
Olen luopunut kokonaan Youtubesta syystä, koska Youtuben toiminta ei ole reilua ja rehellistä. Useat ihmiset ovat joutuneet pahoihin ongelmiin ja huijatuksi.
Käyttämällä Youtubea tuet ja ylläpidät rikollista toimintaa yhdessä Youben kanssa!
ÄLÄ TUE YOUTUBEN RIKOLLISTA TOIMINTAA! - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18128417p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Taas on varsinkin Xitterissä QuantumAI kusetuksen mainoksia.
Deepfake video, jossa puhuu muka Elon Musk, löytyy mm. https://quannt-au.site/WhPWRnjC takaa
Aika erikoista, että X-alusta - jonka omistaa Elon Musk - ei puutu tuohon banaanitason vedätykseen enempää? Tuohan pilaa äijän maineesta sen mitä Kreml-ulinoitten jälkeen on vielä jäljellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131