tällä tarkoitan katolisen kirkon pedofilia-tapauksia myös jt:ssä ja muissa uskonnollisissa järjestöissä ilmenneitä pedofilia-tapauksia.
Erityisesti näinkin vakava synnillinen ja rikollinen käyttäytyminen olisi pitänyt katkaista heti kun sitä esiintyy.
Kun kerran luostareita on,niin niihin olisi pitänyt pakkoeristää henkilöt joilla on tuollaisia taipumuksia.
Pedofiliaan on olemassa kolmenlaista lääkettä:
1.Kuolema
2.Ruumiinosien katkaisu.Kädet,jalat.
3.Eristys.Eli elinkautinen vankilatuomio.
Koska pedofilia on homoseksuaalisuuttakin huomattavasti vakavampi mielisairaus.Niin eristäminen mielisairaalaan pitäisi olla mahdollista jo heti jos on tiedossa että henkilöllä on sellaisia haluja, tosin vankila käy myös eristämiseen.
Pidän toki mahdollisena että Jumala pystyisi tällaisesta sairaudesta ihmisen parantamaan mutta koska ihmisellä ei ole kykyä lukea ajatuksia, niin riski näin vakavassa asiassa on liian suuri jotta voitaisiin henkilö laskea vapaalle jalalle.
Vakavat virheet
2
167
Vastaukset
- ikää.
Hyvin rasvattu hamppuköysi tulisi HUO-MAT-TA-VAS-TI halvemmaksi yhteiskunnalle kuin elinikäinen vankeus tai hoito. Ja se on ekologinen ja kierrätettävä materiaali. Nyt K-raudasta vain 9.90 e /metri.
- skeba
Kuinka varma olet omasta mielenterveydestäsi?
Kun tollaisia kirjoitat (toki voi olla provokin).
(Vastauksena ei kannata kyseenalaistaa minun terveyttäni; minua ei Kukaan terveeksi edes kuvittele.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210