Sitäminä vaan tässä jotta jokoson on Perjantaipullo korkattu ? Tulipahan korkattua tuo Lippuviina ja santtusalkku oottellee tuossa kans jotta kohta alan maisteleen, lonkkua meitsi ei maistele yäk ! Palataan astialle.
Jokos on mustan perjantain kunnijaksi ?
7
248
Vastaukset
- Anonyymi
Prrrkkkelee ovamulla en muijisttanna että mikä päjevvä lije voan muistin ku ksttoinnovapuruko uko uko novammaoooamulla pelistä... Kuulemma samaa. Aekkaa käveltty obempieellee.. Pikkusen eppäellä sopii.... Heehhe heh.. Per... Keke. Muista kummakko novammo lije ollu
- Anonyymi
Olet aivovammanen,kun tuollaista tekstiä suollat tuupiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
Siinä toinen aivovammainen 14,47yksinkertaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itte oott sanoko mikä ? tällä nootujalla on sana hallussa ja pullo huulilla . . hyö ymmärtttää eläämän pääle ja tiettää tasan tarkkaan mitä Remingtonilla naputtaa paperille / konneele jatka vaan sammaan malliin , , ja näätä että vähemmälläkin kooluutuksella saa vaile jääneen mielen pahotetuks. kävin muuten hakkee lissää , , kak "ss kossua ja yhden ison KARHU salkun , , , kippis ja kulaus !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itte oott sanoko mikä ? tällä nootujalla on sana hallussa ja pullo huulilla . . hyö ymmärtttää eläämän pääle ja tiettää tasan tarkkaan mitä Remingtonilla naputtaa paperille / konneele jatka vaan sammaan malliin , , ja näätä että vähemmälläkin kooluutuksella saa vaile jääneen mielen pahotetuks. kävin muuten hakkee lissää , , kak "ss kossua ja yhden ison KARHU salkun , , , kippis ja kulaus !
VOI JÄRJEN KÖYHYYTTÄ TÄLLÄ TUNDRALLA, EI KUN PARANEE.
PAKKASMITTARI KIIPEÄÄ YLI HILSEEN, NÄMÄ JÄRJEN JÄTTILÄISET JÄHMETTYY SIIHEN OMAN....kuvottaa jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VOI JÄRJEN KÖYHYYTTÄ TÄLLÄ TUNDRALLA, EI KUN PARANEE.
PAKKASMITTARI KIIPEÄÄ YLI HILSEEN, NÄMÄ JÄRJEN JÄTTILÄISET JÄHMETTYY SIIHEN OMAN....kuvottaa jo.- , , , , tämä hyvältä näyttää , , , eturessut tyhjensin !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147