Onko muut runkanneet kaverin kanssa autossa?
Auto runkut
Anonyymi-ap
361829
3Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 36
Vanhimmat
Kiimasta runkata autossa vaik levarilla jos joku mies kattelee M65v. JKL
Kyllä kateus menee sulla pahasti hulluuden puolelle
Autossa näin talvella imen kyrpää. Imuri 60
Ime ikeniäs fossiili
Mistpäin oot
Buaahaa Buaahaa fossiili imet siis ikeniäs ihan ite.
Häämeenlinnassa.. imuri 60
Eikö tehny hyvää kun osu
olis imettävää 1.12 .2023 jannakkalan linkkimastolla autossa klo9.00
Sovitaanko mihin aikaa imen hyvin ja nielen kaiken, olethan terve mieluummin ukm. T. Ukm 63
Niuvanniemen spede se siellä taas mussuttaa buaahaa
Niinhän sä spede teet. Kiva kun esittelet ittes ja olin paikkas.
Onko tuo spede siellä sun kämppis kun tiedät sen mussuttavan.
Missä olet olen maisemissa. Imuri 60
nuoruudessa usein kaverillani oli niin iso että oli pakko koskee muuttui imutteluks usein parkissa vaan reilusti kopeloitiin sitten hyvät imut lopulta meni peppu-panoiksi
lopuks kiva saada peppuun kovaa
Tänään JKL vaikka Taulumäki
Delaa idiootti
Delaa ihan ite hönö uuvatti.
Pateniemen yläkoulun parkkipaikka, kesäaikaan koulujen ollessa kiinni. Varma flaksi.
Siis oulussa
Samaan flesuun on vedetty autossa vuoron perään, toinen painaa oman kalunsa toisen spermojen sekaan
Oiskos Lahden suunnalla tällaista kivaa?
Jkl autossa. Huomenna. 66v.
Olisi kiva löytää Järvenpäästä nuorempi runkku kaverin autoon 65ukm.
Auto runkkaus on kiihottavaa, mennään takapenkille, riisutaan housut, kyrvät pystyssä.
Juuri näin. Takapenkille. Mukavampi ottaa suihin.
Löytyisikin oikein kullin palvoja jolle vakkarina ilmoittaisi et tuun hakee.Joutuisit yksipuolisesti runkkaamaan,ottamaan suihin ja samalla saisin katsoa kun runkkaat itseäsi.Vielä kun olisit pieni kaluinen ja kullisi pystyssä voisin istua syliisi kyrpä pystyssä jota samalla runkkaisit kun painaisin kullisi sisääni,saisit laskea oman lastisi sisääni neitsyt reikään ja katsoa kun kullini päästää lastin käteesi ja mahallesi.Miestä en ole vielä pannut mutta kyllä sekin kokeilu kiinnostaa,saisit 17cm kokonaan sisään.Ehdottomasti pitäisi olla terve ja nimenomaan alistuva joka nöyrästi tottelee.ukm03,65v
yhdessä runkattiinn oli pakko ottaa suihin oli kaverilla niin komee ja suuri lastikin tuli ni
En ole koskaan runkannut autossa. Outoa, ehkä? Mutta kun näitä juttuja lukee, niin mieli on alkanut tehdä. Haittaako jos menee sotkuiseksi, multa tulee niin paljon, että ehkä sen takia on jäänyt. M53
Ei se mene sotkuiseksi jos pumppaat kaiken suuhuni. ;)
Laitetaan kumi, kiihottavaa laittaa toisen kovaan kyrpään, voisi laittaa minullekkin. Kulli kovana ajattelen kiimaisia auto seksi juttuja.
Muutama vuosi sitten runkkasin yöllä ulkopaikkakuntalaisen kanssa Rauman keskustassa parkkipaikalla. Vaikka oli yö kiinnijäämisen mahdollisuus oli melko iso. Oli kiihottava kokemus. Haluaisin uudestaan. Kiinnostuneita?
Olen tyttöilijä monien vuosien ajan olen ollut vanhempien setien autossa saamassa spermat asuille,pepulle ja sisään perseeseen.
Jkl 67v
Enpä ole kuin yksin, toivoen että joku tulisi mukaan.