Se on aina tärkeä asia näissä hengellisissä piireissä.
Ajattelin että jos kaikki ihmiset saataisiin harjoittamaan masturbaatiota niin tämä loppuisi kaikki kärsimys. Elikkä tämä maailma voisi paremmin kun saastainen ihmisrotu olisi hävitetty. Vai mitä sanotte.
Itsetyydytys
1
253
Vastaukset
- Anonyymi
No joo mutta radiossa puhuttiin äske sodista.
Kuitenkin kub ajattelee nii ku ai voilla niin
Et jos minunkin isoisääni olisi saatu tapettua viime sodissa niin ei tarvitsisi täällä paska pallolla olla. Ja kuunnella vuosikymmenestä toiseen näitä samoja tarinoita evakkomatkoista ym. Minukin kotini on tuhottu ja maatilat ym. Mut se ei ole kiinnostsnut ketään viran omaisia minut leinattiin mielisairaaksi että saadaan ikäänkuin pois tieltä mutta tällaisilla arvoilla joita nämä minun vastustajat esustavat ei mennä sinne iänkaikkiseeniloon. Ni kuitenkin niin minä lähfen aikanani omaan paikkaani mut ei minua kiinnosta pikeastaan yhtään mitä teille kaikille tapahtuu.
No joo mut kuitenkin oikeastaan on vain yksi tyttönen
Jonka lapsena tApasin ainut kenestä välitän
Muille on sama vaikka menette sinne helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832314
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722050Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442003- 1281690
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia691670Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971540Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771261Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811163Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144- 711103