En tajua naisia joilla

Anonyymi-ap

Pitää väkisin olla joku mies. Ihan sama millanen rohjake, kunhan joku on. Sama miehillä. Ihan sama minkälainen pubiruusu, tai pirttihirmu, kunhan on joku jolta saa säännöllisesti. Enkä tarkota ulkonäköä, vaan käytöstä. Ukon rohjakkeelta saa haukut ja välillä turpaan, mutta silti roikutaan siinä rohjakkeessa. Akka nalkuttaa 24/7 ja/tai käy vieraissa, mutta nysvä antaa kaiken anteeksi, kunhan saanti on taattu. Ihmiset on kyllä joskus niin yksinkertasia.

37

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joidenkin ihmisten on mahdotonta olla yksin itsensä kanssa. Minulla oli joskus sellainen kämppis. Ei pystynyt yhtään olla omissa oloissaan, puhui tuntikausia puhelimessa päivittäin, kun oma seuransa oli ilmeisesti mahdotonta sietää. Ilman kumppaniakaan ei ollut kauaa, joku toinen piti saada siihen seuraksi pikaisesti.

• Anonyymi

Itse olen onneksi osannut elää yksin enkä tarvitse ketään elämääni sähläämään.
      Terveisin 49 vuotias mies.

• Anonyymi

Sama täällä, paljon vapaampaa eläminen ja rahaakin säästyy.

• Anonyymi

Mies on helppo saada ja halvempi kuin koira, silti uskollinen. Ellei ota sikaa säkissä, niinkuin usein käykin :)

• Anonyymi

Oliko tämä mies nyt sinun paras mainokseksi itsestäsi vai?

• Anonyymi

Nyt tuli naamalle, että läsähti :D. Olemmeko todellakin noin helppoja.

• Anonyymi

Mieskö muka halvempi kuin koira?

• Anonyymi

Läheisriippuvaisia mt tapauksia

• Anonyymi

Sitten on minä. Vanha nainen, joka on liian ronkeli. Seksiä viimeksi monta vuotta sitten, eikä siinäkään kehumista ollut...

• Anonyymi

Ei ole pakko saada ketään,enkä ottais hinnalla millä hyvänsä. Mutta nyt kyllä tekis mieli ihastua ja rakastuakin johonkin sopivaan ihmiseen. Olishan se jos oikeesti löytäis vielä jonkun, että tuntuis että tämän kanssa sitä haluaa yhteen muuttaa jne.

• Anonyymi

Se on sitä läheis riippuvaisuutta kun yksin ei osata mitään.

• Anonyymi

Yksin olevat naiset on noloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun suvussa on paljon yksin eläviä naisia, enkä enää aikuisena sinkkunaisena ihmettele sitä yhtään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin, vahvoja me ollaan. Kävin vuosikaudet yksin ravintoloissa syömässä, konserteissa, museoissa ja teatterissa ihan omin avuin. Ei siihen seuraa tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä yksin jää ne ylijäämät :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä yksin jää ne ylijäämät :D

Kyllä siinä yksin jää kun puoliso kuolee rinnalta, mutta että onko siten muka jotennin ylijäämä, minusta ei..

• Anonyymi

Miehet valitsee naisen ulkonäön perusteella. Siksi poikamiehiä on niin paljon, koska kaikki ei saa, tai niille ei riitä niitä hoikkia kaunottaria. Jos on vähänki ylipainoa, niin se on heti 👎. Jotkut voi tietty tykkää ylipainoisista, tai heitä ei muuten haittaa ylipaino. Hekin jättävät väliin, jos kaverit naljailee, että miksi nyt tommosen pulleron olet ottanut.

• Anonyymi

Eikö voisi laihduttaa ja kuntoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö voisi laihduttaa ja kuntoilla?

Tuolle linjalle jos lähdetään:

Eivätkö miehet voisi kiinnittyä ihmisessä johonkin muuhun kuin ulkonäköön?

• Anonyymi

Miehet on sikoja. Mutta heidän onnekseen, jotkut naiset on eläinrakkaita 🙄😂
      Muutenhan ne olis peräkammarin poikia!!

• Anonyymi

Joillakin ihmisillä on korkeampi stimulaationsietokyky, vaikkapa persoonallisuushäiriöisillä ihmisillä. Että ikäänkuin tuntee vasta olevansa elossa, kun viiltää kehoaan tai joku lataa tauluun oikein kunnolla. Siinä ei miehen tai naisen jättäminen auta, koska samanlainen löytyy kohta uudestaan; se palvelee oman sisimmän kiemuraisia kiemuroita. Vain terapia voi auttaa, jotta itsestä tulee ehjempi versio itseään.

• Anonyymi

Ei siihen terapiat auta, ainakaan aina. Ihan muu siihen auttaa. Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän.. Siinä kai se syy just nyt tässäkin kirjoittamiseen. ; )

• Anonyymi

Enpä tajua minäkään. Jpillekin ihmisille ilmeisesti on liian vaikeaa tuo itsensä kanssa oleminen, joten siihen sittne tarvitaan joku, kuka vaan, puskuriksi ja häiriötekijäksi, ettei tarvitse kestää omaa itseään.

• Anonyymi

Se on välillä ihan surullista kuunnella true crimee tubesta kun siellä näitä tosielämän tarinoita on paljon henkirikoksissa.

Peruskuvio siitä miten nainen joutuu henkirikoksen uhriksi tai tekijäksi on päihdeongelmat, päihdeongelmainen parisuhde, mies joka rikoskierteinen, päihdeongelmainen, väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen ja/tai uskoton

Nainen yleensä uhri, mutta on myös tilanteita että uhri on ollut henkirikoksen tekiä. Eli nainen saanu tarpeekseen ja tappanut. Suunnitellusti tai intohimorikoksena tappelun aikana.

Sitä en ymmärrä miksi joka haluaa elää, mennä naimisiin tehdä lapset ja pitää kiinni tämmöisestä päihteiden, väkivallan ja pettämisen täyteisestä suhteesta jonka tulevaisuuden pystyy aavistaan.

Monesti tulevan henkirikoksen vaaran pystyy ennustaan ennalta noiden uhrien osalta noissa true crimen jutuissa pitkältä menneisyyttä. Se on ihmisen valinta millaista elämää valitsee elää, millaisessa seurassa ja millaisen elinkumppanin kanssa.

Kyse on valinnoista ja välillä on niin surullista kuunnella tubesta noita, kun uhrit ei oo heränny tarpeeksi ajoissa.

Itse elin vajaan vuoden suhteessa jossa on pelottavan paljon samanlaisuutta kuin true crimen monissa henkirikoksiin johtaneissa parisuhteissa.

Mä löysin järjen onneksi ajoissa ja lähdin meneen. Mutta se valinta oli mun itse tehtävä. Toinen aneli uusia mahdollisuuksia ja stalkkas sekä uhkaili henkeäni. Mun oli oltava jääräpäinen päätöksessäni.

Se miten hyvin nyt tiedostan yhdistäviä tekijöitä henkirikoksen uhreihin jotka tulleen sairaalloisen mustasukkaisen miehen tappamaksi suhteen päätyttyä vuosia kestäneen vainoamisen jälkeen siinä vaiheessa kun nainen alottanut uuden parisuhteen on kylmäävää ja ymmärrän selkeämmin sen miten paljosta mun pitää kiittää viisauttani kun tein päätöksen lähtee. Olin vaarassa olla mahdollinen henkirikoksen uhri.

Ps: tiedän eimian poistavan tätä koska itse on sairaalloisen mustasukkainen narkomaani joka roikkuu vaarallisessa suhteessa jossa on huumeita, mustasukkaisuutta ja pettämistä.

Ei kestä taas lukee realistisia tosiasioita vaan poistaa koska luulee että niin se ongelmakin poistuu. Totuutta on välillä vaikea kohdata. Helpompi yrittää taikoa se piiloon itseltään. Muuttua kuuroksi ja sokeaksi asioille.

Tässä myös tubesta yks tarina joka muistuttaa hiukan mun omaa kokemaani suhdetta

https://youtu.be/zOfFmPsd6HE?si=u15RV3DJC6SXyWrQ
      T: Karoliina

• Anonyymi

Varmaankin siksi, koska ihminen on laumaeläin, eikä ole tarkoitettu elämään yksin.

Se kaipaa toista rinnalleen.

Kuka tahansa ei rinnalleni kelpaa, enkä minä kelpaa niille joista olisin kiinnostunut.

Siksi minäkin laumaeläin elän yksin ja todennäköisesti myös yksin kuolen.

• Anonyymi

Katkeruus ei hyödytä mitään. Tuntuu olevan tämän palstan teema, että osa käy nälvimässä jotain mennyttä "rakastettuaan" tai yleisesti miehiä tai naisia. Monet nauttivat siitä kun saavat sivaltaa toisia vihoissaan. Katkeruudelle haetaan myös oikeutusta siitä, että kaikki naiset on sitä tai kaikki miehet on tätä. Ikävä sivistynyttä keskustelua, jossa kyetään käsittelemään ihmisiä yksilöinä, eikä aina lähdetä sotajalalla keskustelemaan jonkun puolesta toista vastaan.

• Anonyymi

Minusta tuntuu että.Tuskinpa se ihminen tavatessaan sellainen on. Sitten ihminen jotenkin taantuu ajattelee ettei ansaitsekaan parempaa kohtelua varsinkin jos toinen sitä itsetuntoa koko ajan murtaa haukkumalla. Voi olla tilanteita jossa ihmisestä tuntuu ettei ole ulospääsyä ei auta kuin sinnitellä.

• Anonyymi

Jaa, minä olin yksin kahdeksan vuotta, ei tehnyt hyvää mutta ihan omasta valinnasta. Olin ajatellut että ei enää mutta sitten ihan sattumalta eteen tuli ihminen jonka kanssa ajatusmaailma ja paljon muuta kohtasi. Emme toki ole perinteisessä parisuhteessa mutta sitoutuneita toisiimme kuitenkin.
      Nyt on hyvä olla!!

• Anonyymi
      • Anonyymi

* Olisi

• Anonyymi

Niinkuin tuolla aiemmin joku jo sanoikin, se on naisilla korvien välissä. Uhriutuva nainen löytää aina uuden itsensähakkaajan, kunnes alkaa käsittelemään asioita oman päänsä sisällä. Näin se vaan menee.

• No en kyllä allekirjoita tuota, että pitäisi aina olla joku rohjake enkä kyllä noita muitakaan.

Mielestäni vanhasta suhteesta luovutaan, myös henkisesti ennen kuin uutta voi edes harkita.

• Anonyymi

Miehet ei ajattele noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehet ei ajattele noin.

Niin. Miehet toisinaan helpommin seuraavat haaroväliään. Tämä mielipide siis sen perusteella miten itseäni on tultu iskemään sormus kädessä. Ehkä miehelle on helpompaa lokeroida ne ajatukset ja nainen ei välttämättä pysty samaan. Mielestäni nämä ovat kuitenkin yksilökohtaisia asioita. Moraali ei katso sukupuolta.

• Anonyymi

En minäkään tajua sellaista. Hyvin viihtynyt yksin ja haluan parisuhteen, mutta en kenen kanssa tahansa.

• Anonyymi

Jotkut ei pysty olemaan yksin. Jos on lapsuudenkodista lähdetty parisuhteeseen ja aina ollut joku niin se ei varmasti ole helppoa. Ihmiset ei uskalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3422
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2051
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1929
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      18
      1491
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1338
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1257
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe