Huomasin tärkeän asian. Tämän saa poistaa sitten kun olette sen lukeneet, ettei mene kehuskeluksi.

Minä olen viisas ihminen.

16

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on tärkeä hetki. Jokainen mainitkoon 3 parasta ominaisuuttaan. Minäpä aloitan:

      Olen viisas, kaunis ja himoittava.

      • Anonyymi

        Olet siis Väyrysen ja pulla-ossin vastakohta! He ovat tyhmiä, lihavia ja vastenmielisiä!
        Itse olen fiksu, urheilullinen, sotilasjohtaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis Väyrysen ja pulla-ossin vastakohta! He ovat tyhmiä, lihavia ja vastenmielisiä!
        Itse olen fiksu, urheilullinen, sotilasjohtaja.

        Tervetuloa meille töihin. Palkka on olematon, mutta ethän sinä sitä onneksemme oivalla. Tehtäväsi on käännyttää, käännyttää siniasuiset smurffit pois mäeltämme. Astalon ja vakuutuksen hankit itse. Jos kysyvät niin kerro, että emme kasvata mitään, yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Tervetuloa meille töihin. Palkka on olematon, mutta ethän sinä sitä onneksemme oivalla. Tehtäväsi on käännyttää, käännyttää siniasuiset smurffit pois mäeltämme. Astalon ja vakuutuksen hankit itse. Jos kysyvät niin kerro, että emme kasvata mitään, yhtään mitään.

        Martti, peititpä taitavasti jälkemme. Kiitos.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Tervetuloa meille töihin. Palkka on olematon, mutta ethän sinä sitä onneksemme oivalla. Tehtäväsi on käännyttää, käännyttää siniasuiset smurffit pois mäeltämme. Astalon ja vakuutuksen hankit itse. Jos kysyvät niin kerro, että emme kasvata mitään, yhtään mitään.

        Kyllä aina kotitarpeisiin pitää kasvattaa itse, lähituotanto kunniaan, mutta ei siis kasvateta mitään.. Smurffit lähtee, kun hommataan sinne kunnon Gargamel, siihen rooliin sopisi hyvin sellainen Anneli Jäätteenmäki tyyppinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Martti, peititpä taitavasti jälkemme. Kiitos.

        Älkää, älkää, älkää hyvät ihmiset kiusiko vähäläntää puolituista, ja nyt tarkoitan itseäni.

        https://www.youtube.com/watch?v=r3X0-yfgwkc


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aina kotitarpeisiin pitää kasvattaa itse, lähituotanto kunniaan, mutta ei siis kasvateta mitään.. Smurffit lähtee, kun hommataan sinne kunnon Gargamel, siihen rooliin sopisi hyvin sellainen Anneli Jäätteenmäki tyyppinen.

        Soitin jo Annelille, ei vastannut, nukkunee vielä. Niin ja mitäänhän emme kasvata. Kuivattu silokki 100€ gramma. En MINÄ myy, kaverin puolesta kyselen. Sanoi vielä, että jos ostajaehdokas yrittää tinkiä, hinta nousoo. Ei, ei hän ole hämeestä, sana *nousoo* on silkkaa hämäystä jos ymmärrät, ja tokihan SINÄ ymmärrät.


      • Environment kirjoitti:

        Soitin jo Annelille, ei vastannut, nukkunee vielä. Niin ja mitäänhän emme kasvata. Kuivattu silokki 100€ gramma. En MINÄ myy, kaverin puolesta kyselen. Sanoi vielä, että jos ostajaehdokas yrittää tinkiä, hinta nousoo. Ei, ei hän ole hämeestä, sana *nousoo* on silkkaa hämäystä jos ymmärrät, ja tokihan SINÄ ymmärrät.

        Tarpeet ne on tiaisellakin. Tulen hakemaan kourallisen, kunhan muste kuivuu tonnin setelistä.


      • Environment kirjoitti:

        Tarpeet ne on tiaisellakin. Tulen hakemaan kourallisen, kunhan muste kuivuu tonnin setelistä.

        Kiito kiitos. Sen kun tuot, vien ne kaikki tuomasi tonnin setelit yhtenä myttynä K-kauppaan ja ostelen kinkkuja joko kyläyhteisöllemme. Jos joku kysyy niin vastaa näin: "Eivät he ole kommunisteja".

        Hupsistakeikkaa, nyt meni ajattelimossani sekaisin se, että kumpi ostaa, kumpi myy. Ei haitta mitäännggg.


      • Environment kirjoitti:

        Kiito kiitos. Sen kun tuot, vien ne kaikki tuomasi tonnin setelit yhtenä myttynä K-kauppaan ja ostelen kinkkuja joko kyläyhteisöllemme. Jos joku kysyy niin vastaa näin: "Eivät he ole kommunisteja".

        Hupsistakeikkaa, nyt meni ajattelimossani sekaisin se, että kumpi ostaa, kumpi myy. Ei haitta mitäännggg.

        Kirotusvire. Kului ola haitaa. Siis nggg*Ei haitaa mitäännggg.

        https://www.youtube.com/watch?v=aMKdUeYMaqE


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Kirotusvire. Kului ola haitaa. Siis nggg*Ei haitaa mitäännggg.

        https://www.youtube.com/watch?v=aMKdUeYMaqE

        Pankkolängvitsiin sortuminen on kyllä pahemman puoleinen virhe. Ei kai palstan kielitieteilevä imaami ole saanut horjutettua yhtä palstan älyllisistä skribenteistä?


    • Anonyymi

      "Minä olen viisas ihminen."

      Olipas viisaasti sanottu.

    • Anonyymi

      Ymmärrän täydellisesti sinun kirjoitukset, samoin kuin Wikkenstainin, Esa Saarisen, Pekka Himasen ja näiden kirjailijoiden ja filosofien tyylilajia yrittävän Jari Tervon kirjoitukset.

      Mitä se kertoo minun järjestäni?

      • Anonyymi

        Olet poikkeuksellisen älykäs tai sitten sinun saattaa olla syytä huolestua mielenterveydestäsi.
        Olen itse lukenut, siis useaan kertaan, Paavo Väyrysen kaikki teokset ja edelleen en ymmärrä mitä niissä yritetään sanoa ja filosofiakin niissä on Kremlistä lähtöisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet poikkeuksellisen älykäs tai sitten sinun saattaa olla syytä huolestua mielenterveydestäsi.
        Olen itse lukenut, siis useaan kertaan, Paavo Väyrysen kaikki teokset ja edelleen en ymmärrä mitä niissä yritetään sanoa ja filosofiakin niissä on Kremlistä lähtöisin.

        Sinä valehtelet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe