Oksettaa tajuta miten pahoja ihmiset osaa olla
Ahdistaa lukea tätä palstaa
40
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinäkö olisit, sitten poikkeus hyvä ihminen?
Vaikea uskoa palsta kirjoitustesi perusteella.- Anonyymi
Olenko väittänyt olevani muita parempi ja mistä tiedät mitä olen kirjoittanut vai oletko jonkin sortin hakkeri / kyylä joka muka tunnistaa kaikki kirjoittajat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko väittänyt olevani muita parempi ja mistä tiedät mitä olen kirjoittanut vai oletko jonkin sortin hakkeri / kyylä joka muka tunnistaa kaikki kirjoittajat?
Hakkeri voi olla vaikka 90vuotias ukon käppänä, ei sekään mikään uus asia oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla hakkeri / kyylä. Riittää kun palstaa selaa tiettyyn aikaan.
Sinun kirjoitukset eivät ole terveen ihmisen tuotantoa olet kiusaaja, manipuloija ja paljon muutakin. On pakko ihmetellä, että mitä aineita käytät vai vesiselvänäkö katkeruuttasi kirjoittelet törky juttujasi toisista ihmisistä.
Kuka haluaisi sinut rakkaakseen, tuskin kukaan muu kuin samanlainen ihminen kuin itse olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla hakkeri / kyylä. Riittää kun palstaa selaa tiettyyn aikaan.
Sinun kirjoitukset eivät ole terveen ihmisen tuotantoa olet kiusaaja, manipuloija ja paljon muutakin. On pakko ihmetellä, että mitä aineita käytät vai vesiselvänäkö katkeruuttasi kirjoittelet törky juttujasi toisista ihmisistä.
Kuka haluaisi sinut rakkaakseen, tuskin kukaan muu kuin samanlainen ihminen kuin itse olet.En edes kirjoittele päivittäin välillä on monien pävien taukoja ja olen kaivannut yhtä henkilöä. Toisaalta sinun luulosi ei ole tiedon väärti. Ei minun tarvitse todistella jollekkin palstahirmulle elämääni.
Niin. Onhan tämä surullinen paikka. Minä ajattelen kuitenkin niin, että tämä on tunteiden purkupaikka. Se mitä ajattelen kolmen tunnin päästä voi olla ihan eri, mitä ajattelen tässä hetkessä. Joskus jopa nopeammin voi mielipide vaihtua, kun olo helpottaa. Tahallisesti en halua loukata ketään.
- Anonyymi
Se tärkeintä ettei ole tahallista. Että ihminen pyrkii hyvään ja hyvyyteen. Kaikki me tehdään virheitä eikä täydellistä ihmistä maa päällään kanna . Tärkeintä on se tahto hyvään. Ehkei meiltä enempää vaaditakkaan.💩
Anonyymi kirjoitti:
Se tärkeintä ettei ole tahallista. Että ihminen pyrkii hyvään ja hyvyyteen. Kaikki me tehdään virheitä eikä täydellistä ihmistä maa päällään kanna . Tärkeintä on se tahto hyvään. Ehkei meiltä enempää vaaditakkaan.💩
Niin. Ehkä ei vaadita. Joskus sitä ihminen on oman itsensä pahin vihollinen ja vaatija. Lämpöä kakkiksen iltaan, mutta ei niin paljon, et muutut ripuliksi. :)
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin. Ehkä ei vaadita. Joskus sitä ihminen on oman itsensä pahin vihollinen ja vaatija. Lämpöä kakkiksen iltaan, mutta ei niin paljon, et muutut ripuliksi. :)
Senkin🙈. Lämpöä sinullekkin,mutta älä läkähdy turkkiisi😁.💩
Anonyymi kirjoitti:
Senkin🙈. Lämpöä sinullekkin,mutta älä läkähdy turkkiisi😁.💩
Nyt kyllä meni blondilla vähän ohi. Mutta ilmeisesti hyväntahtoinen toivotus kuitenkin..
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Nyt kyllä meni blondilla vähän ohi. Mutta ilmeisesti hyväntahtoinen toivotus kuitenkin..
En ole plondi mutta ilmanmuuta hyvän tahtoinen toivotus. Huumorilla 👍💩
Anonyymi kirjoitti:
En ole plondi mutta ilmanmuuta hyvän tahtoinen toivotus. Huumorilla 👍💩
Niin. Minä olen, ainakin osittain. 😂
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Eikös susilla ole turkki ja jos lämpöä lisää nii voi tulla kuuma.. ymmärsitkö pointsin ,että älä nyt sentään läkähdy. Se oli vastalyönti tohon sun ripuliheittoon 😉.💩
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ripuli on aina parempi kuin ummetus.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvä tunniste.Kiitos paljastuksestasi.
Olithan sinäkin täällä.
Menisit töihin. - Anonyymi
Sinä kommentoit täällä myös anonyyminä.
Asut täällä.Tykkäät anonyyminä hämmentää ihmisten asioita eikö vaan?
Siksi sulla ei oo entisessä elämässä yhtään ystävää. Anonyymi kirjoitti:
Eikös susilla ole turkki ja jos lämpöä lisää nii voi tulla kuuma.. ymmärsitkö pointsin ,että älä nyt sentään läkähdy. Se oli vastalyönti tohon sun ripuliheittoon 😉.💩
Ai susilla? Ihan nainen olen vai meinasitko jotain yön yksinäistä sutta? Tykkään kyllä tästä susiin liittyvästä biisistä, ihan tanssittava on, joskin hieman hidastempoinen tanssimakuuni. Vitsin sinänsä ymmärsin. :)
Selena Gomez & Marshmello / Wolves
https://youtu.be/cH4E_t3m3xM?si=D3wA1H62AHnGF0A0Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tunniste.Kiitos paljastuksestasi.
Olithan sinäkin täällä.
Menisit töihin.Olen työssäkäyvä ihminen ja myös työllistän toisia ihmisiä. Siinäpä paljastusta.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi sulla ei oo entisessä elämässä yhtään ystävää.Nyt kylläkin erehdyt henkilöstä. Minulla on aika laaja ystäväpiiri, mutta ihminenhän tarvitsee vain muutaman hyvän ja läheisen ystävän. Loput voivat olla kavereita. :)
Anonyymi kirjoitti:
Siksi sulla ei oo entisessä elämässä yhtään ystävää.En kylläkään asu palstalla. Ei olisi aikaa sellaiseen. Ehkä jotain päiviä on, että tulee enemmän oltua, mutta kelläpä ei olisi.
Mitä tuohon rekkautumattomana kirjoittamiseen tulee, niin joskus aiheet ovat sen verran henkilökohtaista tuuleen huutamista, että varmasti aika moni kirjoittaisi anonyymina.
En koskaan sotke toisten asioita enkä omi aloituksia tarkoituksenmukaisesti. Nimen omaan en ymmärrä sellaista toimintaa ollenkaan. Olen rauhaa rakastava ihminen enkä tykkää tästä taiteesta mihin tämä keskustelu yritetään väkisin viedä. Mikäli voit jatkaa asiallisesti, niin jatkan keskustelua kanssasi.Anonyymi kirjoitti:
Ripuli on aina parempi kuin ummetus.
En tiedä miksi minut haluttiin jälleen tarkoituksenmukaisesti ymmärtää väärin. Ehkä se on asenneongelma minua kohtaan.
Faktahan on se, et jos kakkaa lämmittää, niin se muuttuu vetelämmäksi.
Näin saatiin taas empaattinen lämpölähetys väännettyä jotenkin negatiiviseksi. En ymmärrä tällaista toimintaa enkä käytöstä.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En kylläkään asu palstalla. Ei olisi aikaa sellaiseen. Ehkä jotain päiviä on, että tulee enemmän oltua, mutta kelläpä ei olisi.
Mitä tuohon rekkautumattomana kirjoittamiseen tulee, niin joskus aiheet ovat sen verran henkilökohtaista tuuleen huutamista, että varmasti aika moni kirjoittaisi anonyymina.
En koskaan sotke toisten asioita enkä omi aloituksia tarkoituksenmukaisesti. Nimen omaan en ymmärrä sellaista toimintaa ollenkaan. Olen rauhaa rakastava ihminen enkä tykkää tästä taiteesta mihin tämä keskustelu yritetään väkisin viedä. Mikäli voit jatkaa asiallisesti, niin jatkan keskustelua kanssasi.Just tämäkin on todiste siitä miten osaat kirjoittaa taas erillä tyylillä.Olet kyllä kameleontti.Tuo hiusjuttu paljasti kuka oot.
Mu5tasydän kirjoitti:
En kylläkään asu palstalla. Ei olisi aikaa sellaiseen. Ehkä jotain päiviä on, että tulee enemmän oltua, mutta kelläpä ei olisi.
En koskaan sotke toisten asioita enkä omi aloituksia tarkoituksenmukaisesti. Nimen omaan en ymmärrä sellaista toimintaa ollenkaan. Olen rauhaa rakastava ihminen enkä tykkää tästä taiteesta mihin tämä keskustelu yritetään väkisin viedä. Mikäli voit jatkaa asiallisesti, niin jatkan keskustelua kanssasi.Taiteesta = raiteesta, jonka puhelin korjasi.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Nyt kylläkin erehdyt henkilöstä. Minulla on aika laaja ystäväpiiri, mutta ihminenhän tarvitsee vain muutaman hyvän ja läheisen ystävän. Loput voivat olla kavereita. :)
En jatka taitavan manipuloijan kanssa enään keskustelua.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ai susilla? Ihan nainen olen vai meinasitko jotain yön yksinäistä sutta? Tykkään kyllä tästä susiin liittyvästä biisistä, ihan tanssittava on, joskin hieman hidastempoinen tanssimakuuni. Vitsin sinänsä ymmärsin. :)
Selena Gomez & Marshmello / Wolves
https://youtu.be/cH4E_t3m3xM?si=D3wA1H62AHnGF0A0Todellakin sekoitin. Anteeksi! Hieno biisi👍.💩
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen työssäkäyvä ihminen ja myös työllistän toisia ihmisiä. Siinäpä paljastusta.
Olipa hyvä että paljastu.Minä osaan kaivaa ihmisestä ulos totuuden.
Anonyymi kirjoitti:
En jatka taitavan manipuloijan kanssa enään keskustelua.
Minä nimenomaan en osaa manipuloida ja laskelmoida, mutta sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Just tämäkin on todiste siitä miten osaat kirjoittaa taas erillä tyylillä.Olet kyllä kameleontti.Tuo hiusjuttu paljasti kuka oot.
Tämä keskustelu ei johda mihinkään. Kaikkea hyvää sinulle. Vilpittömästi.
- Anonyymi
Käytä sie etelän mies Ohvia. Jos on paha olla niin älä käy palstalla. Lue mieluummin vaikka hyvä kirja.
- Anonyymi
Palstatranupedon juttuja kannata tosissaan ottaa. Tai no siinä mielessä kyllä että on pedo mutta niille onkin ihan omat seuraukset olemassa
- Anonyymi
Sotaa ja rahaa
- Anonyymi
Me voidaan jokainen tehdä palstasta parempi. Miksi ei siis tehdä? Positiivisia aloituksia ja kommentteja. Ilkeyksien ingooraamista tai niihin vastaan sanomista . Meistähän se vain on kiinni.💩
- Anonyymi
Kaikkein vittumausinta on kun syytetään mustamaalaajaksi vaikkei ole.
Voi olla sosiaalisesti heikkolahjanen eikä osaa kirjoittaa niin ymmärrettävästi ja jopa ihan päin seiniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein vittumausinta on kun syytetään mustamaalaajaksi vaikkei ole.
Voi olla sosiaalisesti heikkolahjanen eikä osaa kirjoittaa niin ymmärrettävästi ja jopa ihan päin seiniä.Älä lannistu. Se on muiden murhe. Pyri sinä hyvään kaikesta huolimatta sillä niin ollen hyvä todellakin olet♥️.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lannistu. Se on muiden murhe. Pyri sinä hyvään kaikesta huolimatta sillä niin ollen hyvä todellakin olet♥️.💩
Kyllä meillä on valta tehdä hyvää jos me tahdotaan. Mutta me ollaan omahyväisiä ja itsekkäitä ja se tekee meistä pahoja. Maailman johtajat itsekkyydessään näyttää esimerkkiä. Kauneus raha ja nuoruus menee kaiken hyvyyden edelle. Mutta minussa,sinussa , ja jokaisessa yksilössä on voimaa ,kun vaan ei mennä samaan mukaan. 💩
- Anonyymi
Olet kyllä oikeassa minuakin haukuttiin valtion radiossa yksi entinen koulukisaaja. Olisi paljonkin sanottavaa mutta taivaan isä on tehnyt heidät sellaisiksi.
Joskus lapsena katsoin tätä olipa kerran tv ohjelmaa
Siinä nähtiin hyvin mitä tämä elämä on. - Anonyymi
Kuvittele kaikkea hyvää, älä ammenna tunkiosta vaikka olo olisi huono, jätä lukematta kaikki, olet kuitenkin hyvä, oksetuksesta voi päästä eroon, pohjimmiltaan me olemme hyviä. Joku raapii perkeliä, mutta parhaat ovat puollellasi, aamen
- Anonyymi
Kannattaa vain uskoa Jeesukseen. Hän kostaa kaikille jotka pahaa tekevät.
- Anonyymi
Jeesus ei kosta. Jeesus on Rakkaus. Jos 'kostaa ' niin tekee sen ainoastaan rakastamalla. Seuratkaa esimerkkiä, jos Jeesusta seuraatte. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei kosta. Jeesus on Rakkaus. Jos 'kostaa ' niin tekee sen ainoastaan rakastamalla. Seuratkaa esimerkkiä, jos Jeesusta seuraatte. 💩
Raamatun mukaan kostaa. Ja jos meinaa seurata Jeesusta, niin kannattaa tehdä se Raamatun mukaan tai ei ollenkaan. Hän tuomitsee kadotukseen kaikki jotka hän luokittelee vihollisikseen. Tuo ei ole mitään miten uskova voisi häntä seurata, mutta se on totuus Jumalasta. Hän inhoaa pahuutta. Hän haluaa armahtaa ja pelastaa, mutta myös kostaa niille jotka eivät armoa ja pelastusta huoli synneistään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025