Hei Persut!

Anonyymi-ap

Raja vuotaa, samoin kuin 2015 kun olitte hallituksessa. Ettekö nyt jo voisi lunastaa vaalilupauksianne? Rajat kiinni! Tänään 55 ja samalla rytmillä jouluun mennessä on jo tullut pari tuhatta.
Ammattidiesel, bensan hinta alas ja missään nimessä emme hyväksy leikkauksia vähäosaisilta. Sitä emme hyväksy missään nimessä. Entä ne suden ampumisluvat? Turvetuotanto?Mitä muuta.
S..tanan vellihousut .
Pazka porukkaa, ainakin yksi ääni on lähtenyt. Ainiaaksi.

10

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osoittaa persujen tasoa. Loikkari, epäilyt ahdistelusta, salaisten asiakirjojen julkaisu ja ministeriksi. Onko tämä tosiaan persujen taso?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­y­­m­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18130091O

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mitä tuo nyt. Sisäministeri pakoilee lehdistöä. Eikö perze ketäkkään merivettä?

• Anonyymi

Paikallinen kansanedustaja on hiljaa hiiren hiljaa

• Anonyymi

Kepusosialisti, juo kaljaa se kusettaa kuin KEPU

• Anonyymi

On persuilla mennyt näytöt penkin alle. Toivottavasti äänestäjät rekisteröi. Paikallispersuilla ei ainakaan mitään järkevää sanottavaa.

• Anonyymi

Kyllä. Puoli vuotta on mennyt, ensimmäinen budjetti tehty.
        Velalla ei elätä. 11 miljardia lisää, koko hallituskaudelle ajateltu lähes 50 miljardia lisää velkaa. Oho?
        Leikataampa vähäosaisilta ja annetaan verohelpotuksia rikkaille. Niinpä, mutta mä voin kun mä oon persu. Eläkeläisten lääkkeisiin lisää arvonlisäveroa, kun mä voin. Vielä Soinin aikoihin uskoin. Mutta nyt on luotto loppunut. Pettynyt kansan puolesta? Petetään vielä lisää petettyjä, olisi oikea vaalien iskulause.

• Anonyymi

Nyt on ilosanoma vähäosaisille kepuleille ja muille vasureille. Itärajalla on polkupyöriä ja saatte pitää ne, niitä voi palvoa kuin pyhäinjäännöstä ja ajella päästöttömästi. Jälleenmyyntiarvo on loistava kun niitä on ajatollat taluttaneet.

• Anonyymi

Ookko ajanu fillaria ilman penkkiä?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4622
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe