Vihreät tulisi haittaavina kieltää
Ei nyt pääsisi vihreät ajamaan matalouttakin alas, siinä saa keskusta olla jämeränä. Energiaa ei ole riittävästi tähän aikaan, vihreitten pitkäjuoksu sen tähän ajanut, ei saatu laitoksia tehtyä.
Vihreät tulisi laittaa pannaan niin haittanneet maata
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
No ruotsissa vihreät on muisto vaan diarra vielä edistää vihreitten häviämistä. Mustat vaan haluu loisijoita enemmän maahamme ilmankos rasismi leviää diarrakin on lihava kuin syöttöporsas onhan joulu tulossa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vihreöt ovat täysin kuutamolla, olisivatko mättäneet liikaa aiv-rehua?
- Anonyymi
Se kuuluu vapaaseen demokratiaamme voida olla asioista eri mieltä.
Jokaisen äänioikeutetun oma valta tai vastuu on äänestää itselle parasta.
Emme kiellä tai sulje pois vaihtoehtoisia mielipiteitä.
Tämä ei ole Venäjä.
Vihreät, vassarit ja sinimustat, muun muassa, ovat sitä jengiä, jotka eivät minun ääntäni tule saamaan. Täysin ok, että viestivät, mitä ajavat. Se kuuluu lajiin, että muut saavat tykätä. Äänten loppupotti ohjaa suunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022