Voisko joku kertoa jotain kivoja drinkkiohjeita tälle liköörille?
Ohjeita Dooley'sille
6
7213
Vastaukset
- Siinä se
Korkki auki, pullo alassuin viemäriin ja...
- minä
paras sellasenaan, jäiden kera.... En suosittele laittamaan mitään limsaa tai mehua joukkoon nim. menee kököks... maito, kahvi tai kaakao on ok!
itse tykkään kovati dooleyskahvista eli vaan 4cl dooleysia ja loput kaffetta.... - korso
Elikkä
2 cl dooleys
2 cl vihreä minttulikööri
maitoa - Woody
Kokeilepa tällaista jollaista tarjotiin kerran eräässä drinkkibaarissa.
2cl (Metsä(mansikkalikköriä
2cl Dooley’s
2cl Kermaa
2cl Karpalomehua
HUOM! Ravista sheikkerissä jäiden kanssa ja siivilöi sitten cocktail lasiin. Sekoittamalla ei tule mitään.
Tulee sellainen hieno vaaleanpunainen drinkki. - hopeatoffee
2cl dooleys
2cl salmiakkikossu
juodaan jäiden kera sekoitettuna tai shottina
On aivan loistava ja maistuu ihan hopeatoffelle - Röyh
4cl Minttu leijonaa
4cl Dooleytä
Ykkösellä alas vaan, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745