Jos ymmärrän Finest Futuren liikeidean oikein, niin kiinalaiset maksavat Suomen ilmaisesta koulutusjärjestelmästä FinestFuturille. Yritys itse kustantaa vain 6kk suomenkielen kurssin ja me veronmaksajat peruskoulun ja korkeakoulun.
Raha on tyystin kohtuuton kielikurssista ja loppuraha kuuluu meille veronmaksajille ja vain, jos haluamme sitä myydä.
Ei helvetti, miten Vesterbacka voi periöä maksua medän veroilla kustantamasta koulutuksesta?
7
286
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla äkkirikastuneilla nousee kusi päähän nopeasti ja suurina määrinä ja kyllä se sitten näkyy ja kuuluu. Kun elämiskustannukset eivät merkkaa suhteessa tuloihin enää yhtään mitään, nämä pellepelottomat kokevat muuttuneensa rahanpainokoneiksi. Eikö tälläkin westerbackalla ole takanaan jo vaikka minkälaisia lupauksia. On ollut tunnelia tallinnaan sun muuta.
- Anonyymi
Ei läheskään kaikilla. Suurin osa saa rahansa pitkäjänteisellä työnteolla, joka kasvattaa ymmärtämään asioiden keskinäisiä suhteita. Se vastii myös sosiaalista älykkyyttä.
Osa ihmisista ovat luonteeltaan päämäärätietoisia riskinottajia. Sillä voi menestyä, mutta lähes kaikki kuitenkin päätyvät pennittömiksi. Niistä ei kirjoiteta lehdissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei läheskään kaikilla. Suurin osa saa rahansa pitkäjänteisellä työnteolla, joka kasvattaa ymmärtämään asioiden keskinäisiä suhteita. Se vastii myös sosiaalista älykkyyttä.
Osa ihmisista ovat luonteeltaan päämäärätietoisia riskinottajia. Sillä voi menestyä, mutta lähes kaikki kuitenkin päätyvät pennittömiksi. Niistä ei kirjoiteta lehdissä.Pitkäjänteistä työtä, mutta tilinteon hetki on se kun firma myydään ja tilille keräytyy 7 tai 8 numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäjänteistä työtä, mutta tilinteon hetki on se kun firma myydään ja tilille keräytyy 7 tai 8 numeroa.
Jos se ei vastisi vuosien sinnikästä työtä kehnolla palkalla, niin kaikkihan sitä yrittäisi.
Täälläkin on porukkaa, jotka ei halua tehdä töitä ja saada huonoa palkkaa puhumattakaan siitä, että ottaisi velkaa sitä varten.
Siksi yrittäjien pitääkin saada palkka työstään, joka on enemmän kuin sellaisen, joka tekee vain duunia toiselle.
- Anonyymi
Suhmureiden ahneudella ei ole mitään rajaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Siksi sosiaalitukia pitää kiristää. Niitä huijataan eniten
- Anonyymi
Etkä oikein ymmärrä. Opiskelijoita viedään pieniin lukiohin, jotka heitä tarvitsevat, sekä ammattikouluihin. Korkeakoulun osalta on jo lainsäädännössä kirjoitettu, että kuka tahansa voi suorittaa maksuttoman tutkinnon suomeksi tai ruotsiksi. Englanninkielisestä tutkinnosta joutuu itse maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916