uusia kavereita on tulossa tänne, mitäs mieltä ollaan nyt??
2015 otettiin ihan ilomielin vastaan .
mitä mieltä jos 200 kpl
10
350
Vastaukset
- Anonyymi
huementa wuan!! kyllähän tänne mahtuu vieläkin kuten silloinkin otettiin, kaikki työllistyi ja uskon uusienkin työllistyvän.
ei pahaa sanottavaa,tuleepahan vähän vipinää tällekkin kylälle.
t.ritu - Anonyymi
Entäs ne 90-luvun alun tulijat, sekkii on nyt paljastunna neuvostoliiton hybridivaekuttamiseks.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008454941.html - Anonyymi
Sopiihan tänne tulijoita.
Muistan sen ajan, kun vastaanottokeskus perustettiin Tarinaharjuun. Hirveä meuhkaaminen oli torilla, kun hankkeen vastustajat mekkaloivat. Kävivät vielä huutelemassa Tarinaharjussa. Joukossa tyhmyys tiivistyy.- Anonyymi
Ai kuka Jouko?
- Anonyymi
Kyse ei olekaan siitä, että tänne ei mahtuisi, vaan siitä, että kuka ne kaikki elättää.
Kuinka monta asuu sinun kodissasi ja syö sinun ostamaa ruokaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei olekaan siitä, että tänne ei mahtuisi, vaan siitä, että kuka ne kaikki elättää.
Kuinka monta asuu sinun kodissasi ja syö sinun ostamaa ruokaa?Ennen mainostettiin että myymälävaras syö pöydässäsi. Nykyään pitäisi mainostaa että tarvapuikkaturisti syö pöydässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta asuu sinun kodissasi ja syö sinun ostamaa ruokaa?Jospa elättäisivät itse itsensä pääosin?
Ainakin sen jälkeen, kun ovat kouluttautuneet ammattiin.
Siilinjärvelläkin asui somaliperhe, jonka lapset opiskelivat ammatteihin ja työllistyivät kaikki. Perheen isä on myös työssä.
Esimerkillinen maahanmuuttaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen mainostettiin että myymälävaras syö pöydässäsi. Nykyään pitäisi mainostaa että tarvapuikkaturisti syö pöydässäsi.
Mainonta syöpi vieläkin enemmän!
- Anonyymi
200 kpl? Jaa, no mikäs, kunhan tulevat kaikki yhtenä kappaleena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540