Joulukuun VAbaarin ma 18.12. klo 18.00 – 20.00 aiheena on vuodenkierto ja sen kansanomaiset merkkipäivät ja juhlat Suomessa – myös talvipäivän seisaus, joulu, jul ja Yule. Aiheen avaa Patrick O'Rourke, joka on Taivaannaula ry:n puheenjohtaja.
Paikka on ravintola Memphis Helsingin Hakaniemen ympyrätalossa, Siltasaarenkatu 18. VAbaari on vapaamuotoinen keskustelutilaisuus, jossa ei ole pitkiä alustuksia. Avaaja kuitenkin osallistuu keskusteluun tilaisuuden ajan. Tilaisuuden järjestää Helsingin seudun vapaa-ajattelijat.
Vapaa pääsy, tervetuloa!
Tilassa on saatavana vettä maksutta, ja ravintolasta voi ostaa muita juomia sekä myös ruokaa.
Joulukuun VAbaarin aiheena vuodenkierron juhlistamiset ma 18.12.
Anonyymi-ap
8
439
Vastaukset
- Anonyymi
Palataan asiaan joulukuussa. Mutta vinkki: kalenterimerkkntä.
Samalla teemalla myös Oulussa ja Tampereella.
Nosto, tämä siis maanantaina.
Neulaus oli kyllä kiva, sillä sai palstan näyttämään enemmän oikeaa va-toimintaa.- Anonyymi
Turhaa
zwischen des Vapariliittos Ja und Nein lässt sich keine Nadel stecken
Vapariliiton ein ja juun väliin ei mahdu neulaa
- Anonyymi
Tammikuun VAbaariin tulee toinen paikka. Joko kertaluo toisesta tai pysyvästi.
- Anonyymi
Tämä alkaa olla ihan huippuajankohtainen.
- Anonyymi
Suomessa on mukavaa, kun joulu, jul ja Yule ei ole sanallisesti mikään "kristusmessu".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306