Joulukuun VAbaarin ma 18.12. klo 18.00 – 20.00 aiheena on vuodenkierto ja sen kansanomaiset merkkipäivät ja juhlat Suomessa – myös talvipäivän seisaus, joulu, jul ja Yule. Aiheen avaa Patrick O'Rourke, joka on Taivaannaula ry:n puheenjohtaja.
Paikka on ravintola Memphis Helsingin Hakaniemen ympyrätalossa, Siltasaarenkatu 18. VAbaari on vapaamuotoinen keskustelutilaisuus, jossa ei ole pitkiä alustuksia. Avaaja kuitenkin osallistuu keskusteluun tilaisuuden ajan. Tilaisuuden järjestää Helsingin seudun vapaa-ajattelijat.
Vapaa pääsy, tervetuloa!
Tilassa on saatavana vettä maksutta, ja ravintolasta voi ostaa muita juomia sekä myös ruokaa.
Joulukuun VAbaarin aiheena vuodenkierron juhlistamiset ma 18.12.
Anonyymi-ap
8
473
Vastaukset
- Anonyymi
Palataan asiaan joulukuussa. Mutta vinkki: kalenterimerkkntä.
Samalla teemalla myös Oulussa ja Tampereella.
Nosto, tämä siis maanantaina.
Neulaus oli kyllä kiva, sillä sai palstan näyttämään enemmän oikeaa va-toimintaa.- Anonyymi
Turhaa
zwischen des Vapariliittos Ja und Nein lässt sich keine Nadel stecken
Vapariliiton ein ja juun väliin ei mahdu neulaa
- Anonyymi
Tammikuun VAbaariin tulee toinen paikka. Joko kertaluo toisesta tai pysyvästi.
- Anonyymi
Tämä alkaa olla ihan huippuajankohtainen.
- Anonyymi
Suomessa on mukavaa, kun joulu, jul ja Yule ei ole sanallisesti mikään "kristusmessu".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1344602- 1603807
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1083542Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175