Hän, jota rakastan, kunnioitan, arvostan ja myös haluan seksuaalisesti - ei halua minua. En halua enää riutua yksin ja onnettomana.
Aion aloittaa seksisuhteen. Tapailla silloin tällöin yhtä komeaa miestä. On sovittu, että tämä on vain pientä auttamista puolin ja toisin. Teenkö väärin tai tyhmästi..? Onko kokemusta tällaisesta laastaroinnista? Mennäänkö siinä vaan ojasta allikkoon?
Auttaako seksisuhde kaipauksen?
41
554
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaa siitä vaan antaa mennä👍
- Anonyymi
Mikset samalla tavalla sovi kaipaamasi kanssa? Se varmaan kannattaa ainakin ensin tehdä, niin sitten ei jälkeen päin harmita.
- Anonyymi
Olen ottanut asiaa puheeksi huumorilla höystettynä, mutta hän ei halua minua.
- Anonyymi
Tämä on fiksumpi vaihtoehto, jos ei toinen, vaikka usko hyvään suhteesta?
- Anonyymi
Itse en lähtisi kenenkään kanssa seksisuhteeseen tuollaisilla sopimuksilla. Tuosta puuttuu intohimo enkä ymmärrä mitä tekee seksisuhteella ilman intohimoa. Mutta ihmiset on erilaisia, eli pskaako täällä kyselet. Se on sinun elämäsi.
- Anonyymi
Samaa mieltä👍
- Anonyymi
Komppaan sua, meitä on moneksi ja itse kantaa virheidensä seuraukset, onko se vain koston halua, kun kärsii toisen ja itsensä saamattomuudesta, joka kääntyy lopuksi itseään vastaan, kun se seksisuhdekin alkaa tuntumaan enemmän hyväksikäytöltä 👍
- Anonyymi
Ei kannata alkaa laastari suhteeseen.
En voisi koskaan aloittaa s-suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole tunteita.
Siinä touhussa saa kuulema vain sielunsa rikki.- Anonyymi
Itse en pysty kiihottuun jos tiedän toisen intohimoilevan jotain toista ja pitää minua vain 2,3,4,5,6 vaihtoehtona.Minulla ihastuminen perustuu myös siihen et toisella samat tunteet ,hyväksyy toisen sellaisena kun on eikä tee mielikään muita vahdata(stalkata piilokameralla) ,haluta toista.
En tiedä miten sulla on??? - Anonyymi
Tottakai pidän tästä tyypistä ja hän on tosi kiva. Käyhän miehetkin huorissa, eivätkä kai ainakaan aina rakasta heitä...
AP- Anonyymi
Heissäkin on erittäin potentiaalisia ihmisiä, toisin kuin monissa nk." Tavallisissa"
- Anonyymi
Niin mutta tässähän on kyse sinusta ei jostain random miehistä. Mitä sinä niitä tähän vedät? Nyt puhutaan sinusta.
- Anonyymi
Tosi kiva ja jo seuraavassa lauseessa nimität häntä huoraksi :)
Jos se pysyy vaan siinä seksissä, ja halusi ovat nyt juuri se mitä eniten kaipaat.. niin anna mennä.. muista vaan kertoa sille partnerille, että tämä on pelkkää seksiä.. tuollaisesta laastaroinnista ei kyllä kokemusta.
Et mielestäni tee mitään väärin, päätitpä mitä tahansa..- Anonyymi
Juomiseen jeesaa juominen.
- Anonyymi
Suosittelen 👍 harrastan irtosuhteita, helposti löytyy seuraa
Mieheltä- Anonyymi
Mistä haet sitä seuraa? Baarista vai tinderistä? Etkö pelkää että sekoat johonkin, joka syyttää raiskauksesta ja päädyt vankilaan? Tuntuu olevan aika yleistä nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä haet sitä seuraa? Baarista vai tinderistä? Etkö pelkää että sekoat johonkin, joka syyttää raiskauksesta ja päädyt vankilaan? Tuntuu olevan aika yleistä nykyisin.
Tinder on hyvä paikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder on hyvä paikka!
Arvasin. Sillä kysyinkin kun en ikinä menisi tinderiin enkä koskaan harrastaisi irtosuhteita. Ei ollut ap:lta tuo kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin. Sillä kysyinkin kun en ikinä menisi tinderiin enkä koskaan harrastaisi irtosuhteita. Ei ollut ap:lta tuo kommentti.
En oo eläissään halunnut koko tinderiin menoa. Olen 2 kertaa katsonut netissä mainoksen siitä utelias kun olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder on hyvä paikka!
Paljo saat mainoksesta provikkaa vai oletko osakas?
- Anonyymi
Asut varmaan isossa kaupungissa että onnistuu tai matkustelet paljon, varaat hotellit, motellit, kylpylät, laivat yms.
- Anonyymi
Saattaa auttaakin, mutta ainoastaan silloin, jos kyseinen mies herättää himosi ja saa sinut tuntemaan olosi halutuksi, arvostetuksi ja hellityksi.
Toisaalta omalla kohdalla olen huomaanut etten rakastuneena oikeastaan koe ketään toista haluttavaksi, kuin hänet johon olen rakastunut, joten laastarointi ei toimisi. Kokeiltu on ja todettu ei toimivaksi irtautumistavaksi.- Anonyymi
PARAS himon herättäjä on kun toinen tuntee toisen puutteet ja rakastaa niitä. Puutteilla tarkoitan henkilön itsensä itselleen nimetyt puutteet mistä itse tuntee häpeää.
- Anonyymi
Se on niin yksilöllistä. Jotkut haluaa juuri tuota eli irtosuhteita ja toiset haluaa muuta. Ei kukaan muu kuin sinä itse tiedä mitä sinä haluat ja mistä tykkäät. On jotenkin naurettavaa edes kysellä näin inhottavien ihmisten palstoilla tuollaisia.
- Anonyymi
Siitä vaan jörnimään jos siltä tuntuu. Itse en pysty semmoiseen lokerointiin, mutta meitä on moneen junaan.
- Anonyymi
Tämä höyry taitaa kirjoitella näitä vain tehdäkseen jonkun miehen mustasukkaiseksi. Ei näitä voi ottaa tosissaan.
- Anonyymi
Itse olet höyry, jos luulet että täällä kaikki ovat yhtä suurta perhettä ja tuntevat toisensa! Huomasin että tällä palstalla on käyttäjiä ja ajattelin kysyä jos jollakulla on kokemusta.
Ap
- Anonyymi
Basrista ja löytynyt pari ihan kaupan juustotiskiltä 😀
- Anonyymi
Ajatella, ihan asiakaskin iskenyt työntekijän tai yrittänyt.
- Anonyymi
Huonoa kokemusta tuommoisesta. Itsellä kehittyi jossain vaiheessa liikaa tunteita laastariini, mutta suhde ei kuitenkaan edennyt. Eli menin ojasta allikkoon ja pahasti ja nuolin haavojani pitkään.
- Anonyymi
Et todellakaan arvosta ja kunnioita tipan vertaa haluat vaan lapsellisesti kiusata kasva jo aikuiseksi
- Anonyymi
En tiedä, mutta jos kaivattu haluaisi kokeilla sitä päästäkseen yli omasta kaivatustaan, niin olisin valmis kokeilemaan. Jos se toimisi, niin se olisi win-win -ratkaisu. Hän pääsisi yli, ja minä saisin ikimuistoisen ihanan kokemuksen.
- Anonyymi
Jos olet J. M niin EI KIITOS.
- Anonyymi
Aloita se, niin tiedät miten asiat menee sen jälkeen. Yksinkertaista.
Seksi auttaa melkein mihin vaan. Seksisuhteen aloittaminen on mahtipontinen ilmaisu, seksiin aina tarvitaan vastakkaisen sukupuolen edustaja jonka mielipiteellä on vaikutusta asiaan.
- Anonyymi
Ei ajattelet sitä kaivattua kuitenkin. Kun se toinen painaa sinua.
- Anonyymi
Ei kannata kenenkään selän takana pelehtiä. Jos kyse on kumppanista, pitää tehdä ratkaisuja ja puhua suoraan.
Mielipide - Anonyymi
Metsäsianvittunaamasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201