Mistä keksii positiivisuutta

Anonyymi-ap

🤔 kun kaikki on huonosti? Ulkonakin niin kylmä, että nenä jäätyy vaikka onkin nykerö. 🥶

95

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kiva, että tänään ei ole pakko mennä minnekään, voi olla vaan kotona.

• Anonyymi

Sulla on asiat sitten hyvin.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18132417c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No huomenna vaan -3 joten eipä tarvi kauan olla sisällä. Liikunta tekee hyvää. 🚶🏼‍♀️🌨️

• Anonyymi

Koiran omistaja joutuu liikkumaan, halusi tai ei!

• Anonyymi

Käy pa nee jotai hiv positivista?

• Anonyymi

Mä en harrasta samoja asioita, kuin sinä!

• Anonyymi

Miksi sitä pitäisi väkisin keksiä jotain positiivista. Asiat saa olla välillä huonosti ja ne saa v* ttuttaa ja itkettää. Kyllä asiat kuitenkin lopulta tulee jotenkin päin kuntoon. Elämä kantaa.

• Tämä on hyvin ajateltu. Välillä kaikki voi olla tosi huonosti. Ei sitä muuten varmaankaan osaisi arvostaa niitä hyviä hetkiä, jos aina olisi tasaista. Vähän sama vuodenaikojen kanssa. Ei osaa arvostaa lämmintä, jos ei ole välillä kylmää. :)

• Anonyymi

Ahahahaaaa!!

• Anonyymi

Ahahahaaaa 😄👉

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä on hyvin ajateltu. Välillä kaikki voi olla tosi huonosti. Ei sitä muuten varmaankaan osaisi arvostaa niitä hyviä hetkiä, jos aina olisi tasaista. Vähän sama vuodenaikojen kanssa. Ei osaa arvostaa lämmintä, jos ei ole välillä kylmää. :)

Nyt on tapahtunut joku väärinkäsitys en m

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tapahtunut joku väärinkäsitys en m

No sinähän voit ajatella niinkin.
        Pysyn silti kannassani.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä on hyvin ajateltu. Välillä kaikki voi olla tosi huonosti. Ei sitä muuten varmaankaan osaisi arvostaa niitä hyviä hetkiä, jos aina olisi tasaista. Vähän sama vuodenaikojen kanssa. Ei osaa arvostaa lämmintä, jos ei ole välillä kylmää. :)

Ihme kommentteja taas tuli tähän. Jaksa näitä . Mut niin mä ainakaan en voi sietää mitään teennäistä positiiviisuutta silloin kun oikeasti hankala olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme kommentteja taas tuli tähän. Jaksa näitä . Mut niin mä ainakaan en voi sietää mitään teennäistä positiiviisuutta silloin kun oikeasti hankala olla.

Tarkoitatko toksista positiivisuutta? Eiköhän meillä kaikilla ole huonompia kausia elämässä ja sitten taas parempia. Olen huomannut, että ikävä-palsta ei ole paras paikka sanoa, jos on hyvillä mielin. Tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä sillä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tarkoitatko toksista positiivisuutta? Eiköhän meillä kaikilla ole huonompia kausia elämässä ja sitten taas parempia. Olen huomannut, että ikävä-palsta ei ole paras paikka sanoa, jos on hyvillä mielin. Tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä sillä.

Eikun kaikkea jonninjoutavaa höpötystä teennäistä " piristystä nyt, kyllä se siitä, jne"

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun kaikkea jonninjoutavaa höpötystä teennäistä " piristystä nyt, kyllä se siitä, jne"

Niin. Taidan olla sellainen, joka yrittää tsempata muita..

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

En minä sinusta puhu. Saat olla sellainen kuin olet. Ei se minua haittaa. Hienoa että joku jaksaa. Puhun oman elämäni ihmistä. Joita ei kiinnosta v* tunkaan vertaan kuinka voin tai mitä elämässäni on tekeillä. Sitten vaan heitellään jotain hymyile kyllä siitä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mut mä oon luvannut lapsille piparkakkutalon eli pakko kait sitä alkaa vääntämään. Pärjäilkää.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä sinusta puhu. Saat olla sellainen kuin olet. Ei se minua haittaa. Hienoa että joku jaksaa. Puhun oman elämäni ihmistä. Joita ei kiinnosta v* tunkaan vertaan kuinka voin tai mitä elämässäni on tekeillä. Sitten vaan heitellään jotain hymyile kyllä siitä.

Joo, en oletakaan. Olen vain monesti siitä kuullut kuittailua, niin siksi tartuin siihen.

No onko ne oman elämän ihmiset kuitenkin yhteydessä? Kaikki eivät välttämättä aina osaa lohduttaa ja sitten tulee lauottua jotain typeriä kommentteja.

En siis puolustele heitä, mutta katsoin asiaa ehkä vähän eri perspektiivistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut mä oon luvannut lapsille piparkakkutalon eli pakko kait sitä alkaa vääntämään. Pärjäilkää.

No se pitää sinun mennä leipomaan sitten.
        Heippa! :)

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, en oletakaan. Olen vain monesti siitä kuullut kuittailua, niin siksi tartuin siihen.

No onko ne oman elämän ihmiset kuitenkin yhteydessä? Kaikki eivät välttämättä aina osaa lohduttaa ja sitten tulee lauottua jotain typeriä kommentteja.

En siis puolustele heitä, mutta katsoin asiaa ehkä vähän eri perspektiivistä.

En mä jaksa niitä miettiä. Aatelut että häviän kokonaan kaikesta sosiaallisesta mediasta sunmuista jos ketään ei kiinnosta. Niin olkoot.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä jaksa niitä miettiä. Aatelut että häviän kokonaan kaikesta sosiaallisesta mediasta sunmuista jos ketään ei kiinnosta. Niin olkoot.

Tuo somesta häviäminen ainakin joksikin aikaa tekisi varmasti hyvää itse kullekin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo somesta häviäminen ainakin joksikin aikaa tekisi varmasti hyvää itse kullekin.

Niin näkeehän lehdestä sitten joskus kun oon kuollut. Heippa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä (aloittaja) en tarkoittanut mitään teennäistä positiivisuutta, vaan sitä, että mieli vähän piristyisi tästä kaamosmasennuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä (aloittaja) en tarkoittanut mitään teennäistä positiivisuutta, vaan sitä, että mieli vähän piristyisi tästä kaamosmasennuksesta.

Mulla ei nyt just ole sulle sellaista antaa. Kirjoitin jo ajatukseni. Tuossa on liuta muita joilla sellainen on. Valitse niistä.

• Anonyymi

When life gives you lemon, squeeze it

• Anonyymi kirjoitti:

Niin näkeehän lehdestä sitten joskus kun oon kuollut. Heippa

Älä tee itsellesi mitään! Voinko jotenkin auttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit jos jossain on tyyppei, jotka esittää mukavaa naaman eessä, mut onkin sit muuta, niin jossain vaiheessa voi sanoo, että naamari alas, en pelaa tätä peliä ja voidaan tervehtimisen sijaan kääntää päät pois yhteisymmärryksessä, on monesti toiminu, kulttuurieroi voi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös, kovat on paineet

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Älä tee itsellesi mitään! Voinko jotenkin auttaa?

En ole mitään tekemässä itseni. Tarkoitin vaan että niin paljon niitä kiinnostaa. Tuskinpa silläkään hirveästi olisi merkitystä. V* ttuttaa vaan kaikki tutut. Kyllä silloin kelpaa kun itse jotain tarvitsevat. Kukaan ole ikinä välitännyt oikeasti .
        Mut nyt pakko alkaa touhuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit jos jossain on tyyppei, jotka esittää mukavaa naaman eessä, mut onkin sit muuta, niin jossain vaiheessa voi sanoo, että naamari alas, en pelaa tätä peliä ja voidaan tervehtimisen sijaan kääntää päät pois yhteisymmärryksessä, on monesti toiminu, kulttuurieroi voi olla

Käännä rauhassa. Kuka ikinä oletkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole mitään tekemässä itseni. Tarkoitin vaan että niin paljon niitä kiinnostaa. Tuskinpa silläkään hirveästi olisi merkitystä. V* ttuttaa vaan kaikki tutut. Kyllä silloin kelpaa kun itse jotain tarvitsevat. Kukaan ole ikinä välitännyt oikeasti .
        Mut nyt pakko alkaa touhuta.

Kuulostaa ikäviltä ihmisiltä. Auttaisiko uusien ihmisten tapaaminen? Vaikka onhan siinäkin omat väsyttävyytensä. Mitä itse olen kokenut, niin mitä enemmän tulee ikää, niin sitä vaikeampi on saada välittäviä ihmisiä ympärilleen.

Normaalisti toteaisin tähän, että tsemppiä, aurinkoa ja posipölyä, mutta eipä ne tuossa tilanteessa varmasti auta, kuten sanoit. Toivon, että jos ei huomenna, niin ainakin tällä viikolla sinulla olisi joku valoisampi päivä ja pääsisit tästä pimeästä vuodenajasta yli minuutti kerrallaan.

• Anonyymi kirjoitti:

When life gives you lemon, squeeze it

Tämä on hyvä sanonta. Tuli mieleen yksi toinen. "Jos et voi piilottaa sitä, niin korosta sitä." Toimii aika monellakin elämän osa-alueella.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä on hyvä sanonta. Tuli mieleen yksi toinen. "Jos et voi piilottaa sitä, niin korosta sitä." Toimii aika monellakin elämän osa-alueella.

Sä oot trollimies soveltumaton keskustelukaveri, mutta tsemppiä ny

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot trollimies soveltumaton keskustelukaveri, mutta tsemppiä ny

Jep jep. Kerropa jotain uutta mieheksiluulija.

• Anonyymi

Hyvää löytyy vaikka mistä, mut jos on terveydenkin kanssa haasteita niin aina on hyvä todeta, että onneksi emme ole venäläisiä, emmekä venäläisiksi halua tulla 🙏🧐😇

• Anonyymi

Ahahahaaaaha!!!!! 😂😂😂👆👆

• Anonyymi

Niin tai persu! Olisi kauheaa nähdä salaliittoja jokapuolella.

• Anonyymi

Good deal kika kika👍

• Anonyymi

Ala tehdä joulukalenteria ja etsi joka luukkuun jouluinen teksti! Ilahduta sillä vaikka jotain tuttavaa! Älä huoli kesä on äkimmin kuin tajuatkaan.

• Anonyymi

Älä kehtaa yllyttää😝

• Anonyymi

Minä söin sukulaislapsen pussikalenteriin tarkoitetut nallesuklaatkin jo, eikä yhtään auttanut. Nyt pitää vielä raahautua kauppaan hakemaan uudet kalenteriyllätykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä söin sukulaislapsen pussikalenteriin tarkoitetut nallesuklaatkin jo, eikä yhtään auttanut. Nyt pitää vielä raahautua kauppaan hakemaan uudet kalenteriyllätykset.

Mulla kävi sama, kaksi laatikkoa meni jo, nyt ketuttaa pitää tosiaan hakea uudet :D

• Anonyymi

Laita musiikki soimaan ja tanssi niin kuin et olisi koskaan! Latinorytmejä, kokeile bachataa, kizombaa :D

• Anonyymi

Aika vähän tanssin edes itsekseni, kun mulla on kaksi vasenta jalkaa ja olematon rytmitaju.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika vähän tanssin edes itsekseni, kun mulla on kaksi vasenta jalkaa ja olematon rytmitaju.

Tanssiminen on äärimmäisen hyvä stressinpoistokeino. Ja jos itsekseen tanssii, niin kellään ole mitään arvostelemista, vaikka olis kaks vasenta jalkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä jaeta tyylipisteitä kunhan on vaan hauskaa :)

• Anonyymi

Tai kuuntele jotain hevi-musaa, pistä volyymit kaakkoon ja revittele kunnolla, tekee hyvää mielelle. Musamaku yksilöllistä, voi laulaa vaikka jotain tuttuja biisejä, musa tekee hyvää sielulle ja mielelle näin pimeän keskellä. Kohta on joulukuu ja sen loppupuolella alkaa päivät pikkuhiljaa taas pidentyä. Mä olen pistänyt kynttilöitä palamaan, laittanut valosarjoja sisälle tuomaan valoa ja väriäkin. Ollut rankka vuosi, läheisen poismeno, oma sairastaminen jne,,, Jospa jotain parempaa olis tulossa ens vuonna, meille kaikille.

• Anonyymi

Sitä paitsi ulkona piristyy, ai että rakastan pakkaspäivää :)

• Anonyymi

Paleltuu siellä ennemmin kuin piristyy. Lisäkai joutuu tunkemaan vaatteita liikaa päälle. On ihan hikinen ja kuumissaan kun vihdoin saa ulko-oven auki. Valmis resepti flunssan saamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paleltuu siellä ennemmin kuin piristyy. Lisäkai joutuu tunkemaan vaatteita liikaa päälle. On ihan hikinen ja kuumissaan kun vihdoin saa ulko-oven auki. Valmis resepti flunssan saamiselle.

Pakko sanoa, että sulla on kommentin perusteella kyky nähdä asiat negatiivisessa valossa.

Voisitko kokeilla käänteistä psykologiaa tai vetää vielä enemmän överiksi, niin saattaa alkaa hymyilyttämään?

Tämä siis hyväntahtoisesti tarkoitettuna. Tulee mieleen tämä "yks seitanan työmaa.."

. https://youtu.be/24NDCvcmFgQ?si=Gb_pRdy99W9szh5k

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko sanoa, että sulla on kommentin perusteella kyky nähdä asiat negatiivisessa valossa.

Voisitko kokeilla käänteistä psykologiaa tai vetää vielä enemmän överiksi, niin saattaa alkaa hymyilyttämään?

Tämä siis hyväntahtoisesti tarkoitettuna. Tulee mieleen tämä "yks seitanan työmaa.."

. https://youtu.be/24NDCvcmFgQ?si=Gb_pRdy99W9szh5k

En nähnyt asiaa negatiivisessa valossa, vaan kuvasin reaalimaailmassa tapahtunutta asiaa. Olin juuri tullut lenkiltä sisään ja sormetkin oli vielä ihan kohmeessa vaikka oli thinsulate sormikkaat. Tänään on vielä edessä ainakin pari tuollaista uhkarohkeaa ulkoilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nähnyt asiaa negatiivisessa valossa, vaan kuvasin reaalimaailmassa tapahtunutta asiaa. Olin juuri tullut lenkiltä sisään ja sormetkin oli vielä ihan kohmeessa vaikka oli thinsulate sormikkaat. Tänään on vielä edessä ainakin pari tuollaista uhkarohkeaa ulkoilua.

Niin me ihmiset olemme erilaisia ja näkökantoja on monenlaisia. Onneksi olemme, kun maailma olisi tosi tylsä paikka, jos kaikki olis samanlaisia.

• Anonyymi

Miksi sä olet niin valheellinen ihminen

• Anonyymi

Kai sinunkin pitää saada jossain artikuloida🤔-sivusta

• Anonyymi

Anteeksi, mutta ei tunneta!

• Anonyymi

Leivo jotain tai tee uudella reseptillä ruokaa. Etsi uutta musiikkia, ehkä uusi kirja tai äänikirja? Elokuva? Vaihda kodissa järjestystä? Ostoksille? Kylmä ulkoilla ehkä jotain sisäliikuntaa? Uintia? Kuntosali? Biljardierä? Paljon juttuja, tee joka viikko jotain.

• Anonyymi

Kivoja ehdotuksia. Sisäliikunnassa on juutuupissa kivoja jumppavideoita. Tykkään niistä, missä ohjaaja tekee malliliikkeitä koko ajan. Kuntosalipäivä on vasta keskiviikkona. Äänikirjoja en kestä, kun niiden kuunteleminen kestää lukemista kauemmin. Enkä jaksaisi kuunnella tuntikaupalla esim jotakin Vesa Vierikkoa.

• Anonyymi

Hyvä päivä tehdä myös vaateinventaario.

• Anonyymi

Hyvä idea tämäkin. Saisi kaapit järjestykseen.

• Anonyymi

yritä siinnä sitten keksiä jtn posittiviosta, ku miltei keikki tääl o myrtsinä/ tosikkoja, ei omista huumorintajua, nii ei voi mt sille.

• Anonyymi

Think like a joker, they never see it coming

• Anonyymi

No sen kyllä tiesin, ettei palstalta sitä positiivisuutta voi ammentaa. Siksi en luekaan juuri muuta kuin oman aloitukseni kommentit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen kyllä tiesin, ettei palstalta sitä positiivisuutta voi ammentaa. Siksi en luekaan juuri muuta kuin oman aloitukseni kommentit.

A key to happiness is a open heart

• Anonyymi

Peppupano piristäisi poitsuja.

• Anonyymi

Senkun pojat rupeaa touhuamaan, kun on omista seljistä kyse, niin love is love

• Anonyymi

Ajattele kuin buddhalainen, mitä buddha tekisi? Omm

• Anonyymi

Kiitos tästä. Hyvä, että on tukijoukkoja ja faneja.

T. Buddha ovenpielestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä. Hyvä, että on tukijoukkoja ja faneja.

T. Buddha ovenpielestä

Bliss ym❤️

• Anonyymi

Buddhapatsaiden vartalomallista päätellen ravintosiat olivat hänellä ainakin hyvin hallinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buddhapatsaiden vartalomallista päätellen ravintosiat olivat hänellä ainakin hyvin hallinnassa.

Ravintoasiat? Niin kyllä tuhtia kasvisruokaa ym

• Tuon nenäsi aiheuttaman ongelman ainakin voit "korjata". Mene vaan terkkariin valittamaan että synnyit väärän nenän kanssa, niin saat lähetteen nenänkorjausleikkaukseen.

• Anonyymi

Eikö se isompi nenä palellu herkemmin, kun on isompi pinta-ala. Näin niinkuin naisen logiikalla ajatellen.

• Anonyymi

talvi ei oo paha, mut elämän yleinen tilanne

tänään löysin kadonneen henkilön ajokortin ja yritän palauttaa
      teen jonkun suoritteen ja olen iloinen asiasta
      mutta alkaa ottaa päähän, jos henkilö ei vastaa median yhteyksiin

• Anonyymi

Toivottavasti vastaa yhteydenottoihin. Jos ei niin ei. Löytötavaratoimistoon voi tietysti viedä, mutta niitäkään ei ole jokapaikassa.

• Anonyymi

alaston sekasauna

• Anonyymi

Sauno ihan ittekses siellä. Ei kiinnosta tuollainen.

• Anonyymi

seksiä talvella ei ole olemassa
      joten huvit jäävät vähälle

karkkia syömällä paranee

• Anonyymi

Harvoin syön karkkeja. Mariannet ja suklaa sekä kipparin piippu on ainoot mitkä on hyviä.

• Anonyymi

päivässä jotakin perkelettä

• Anonyymi

Alma mater

• Anonyymi

Noh! Ei saa kiroilla!

• Anonyymi

Aloittajalta: Olo on nyt siedettävä, kun oli hyvä lounas ja päivän eka ulkolenkki tehty jäätävässä tuulessa paleltumatta.

• Mukava kuulla, että ruoka ja ulkoilma piristi. :)

• Anonyymi

Lähde siiderivalas TÖIHIN!

• Anonyymi

You trash i slash

• Anonyymi

Olen tehnyt enemmän töitä, kuin mitä sinä ikinä voisit kuvitellakkaan. Aloitin jo 14 vuotiaana työnteon ja päivääkään en ole ollut työttömänä.

• Anonyymi

Ukrainakin on kylmä.

• Anonyymi

Neulon niille villasukkia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neulon niille villasukkia!

Mieti meitä

Kun tökkii

Tuetaan

• Anonyymi

Kalsa juttu siis👍

• Anonyymi

Kato luontodokumentteja. Esim Luonto ei nuku tai Elämä planeetallamme Netflixistä.

Niitä kun katsoo, niin omat pikkuongelmat kummasti hälvenee, kun dinosaurusten valtakausi kesti 150 miljoonaa vuotta ja koko eläinmaailma on pelkkää tappamista, pelkoa ja raatelua. Nykyohjelmissa ei edes näytetä eläinten parittelua kevennyksenä, kuten vanhoissa Luonto on vielä meidän ohjelmissa näytettiin.

Paatuneinkin ihmisvihaaja näkee kaiken ihmiselämän mukavana ja helppona ja siunaa onneaan kun saa elää juuri nyt eikä liitukaudella.

• Anonyymi

Luonto-ohjelmat ja faaraoiden tekemiset on mielenkiintoisia. Nykyaikana Supomessa on kiva elää. Asunnot ovat valoisia ja lämpimiä. Matkustaminen on helppoa. Ainoa miinus nykyajassa on hajusteet. Eilen lidlin hyllyjen välissä alkoi ahdistaa jonkun miehen liiallinen partavesi. Nyt valuu nenä, aivastuttaa ja silmät punottaa kun erehdyin laittamaan sensitive huuhteluainetta pyykinpesukoneeseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3659
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2434
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1597
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1347
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1095
    Aihe