MistÀ keksii positiivisuutta

Anonyymi-ap

đŸ€” kun kaikki on huonosti? Ulkonakin niin kylmĂ€, ettĂ€ nenĂ€ jÀÀtyy vaikka onkin nykerö. đŸ„¶

95

521

ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

On kiva, ettÀ tÀnÀÀn ei ole pakko mennÀ minnekÀÀn, voi olla vaan kotona.

• Anonyymi

Sulla on asiat sitten hyvin.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

đŸ”žâ€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18132417c

đŸ”žâ€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ”žâ€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ”ž

• Anonyymi

No huomenna vaan -3 joten eipĂ€ tarvi kauan olla sisĂ€llĂ€. Liikunta tekee hyvÀÀ. đŸš¶đŸŒâ€â™€ïžđŸŒšïž

• Anonyymi

Koiran omistaja joutuu liikkumaan, halusi tai ei!

• Anonyymi

KĂ€y pa nee jotai hiv positivista?

• Anonyymi

MÀ en harrasta samoja asioita, kuin sinÀ!

• Anonyymi

Miksi sitÀ pitÀisi vÀkisin keksiÀ jotain positiivista. Asiat saa olla vÀlillÀ huonosti ja ne saa v* ttuttaa ja itkettÀÀ. KyllÀ asiat kuitenkin lopulta tulee jotenkin pÀin kuntoon. ElÀmÀ kantaa.

• TĂ€mĂ€ on hyvin ajateltu. VĂ€lillĂ€ kaikki voi olla tosi huonosti. Ei sitĂ€ muuten varmaankaan osaisi arvostaa niitĂ€ hyviĂ€ hetkiĂ€, jos aina olisi tasaista. VĂ€hĂ€n sama vuodenaikojen kanssa. Ei osaa arvostaa lĂ€mmintĂ€, jos ei ole vĂ€lillĂ€ kylmÀÀ. :)

• Anonyymi

Ahahahaaaa!!

• Anonyymi

Ahahahaaaa 😄👉

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

TÀmÀ on hyvin ajateltu. VÀlillÀ kaikki voi olla tosi huonosti. Ei sitÀ muuten varmaankaan osaisi arvostaa niitÀ hyviÀ hetkiÀ, jos aina olisi tasaista. VÀhÀn sama vuodenaikojen kanssa. Ei osaa arvostaa lÀmmintÀ, jos ei ole vÀlillÀ kylmÀÀ. :)

Nyt on tapahtunut joku vÀÀrinkÀsitys en m

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tapahtunut joku vÀÀrinkÀsitys en m

No sinÀhÀn voit ajatella niinkin.
        Pysyn silti kannassani.

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

TÀmÀ on hyvin ajateltu. VÀlillÀ kaikki voi olla tosi huonosti. Ei sitÀ muuten varmaankaan osaisi arvostaa niitÀ hyviÀ hetkiÀ, jos aina olisi tasaista. VÀhÀn sama vuodenaikojen kanssa. Ei osaa arvostaa lÀmmintÀ, jos ei ole vÀlillÀ kylmÀÀ. :)

Ihme kommentteja taas tuli tÀhÀn. Jaksa nÀitÀ . Mut niin mÀ ainakaan en voi sietÀÀ mitÀÀn teennÀistÀ positiiviisuutta silloin kun oikeasti hankala olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme kommentteja taas tuli tÀhÀn. Jaksa nÀitÀ . Mut niin mÀ ainakaan en voi sietÀÀ mitÀÀn teennÀistÀ positiiviisuutta silloin kun oikeasti hankala olla.

Tarkoitatko toksista positiivisuutta? EiköhÀn meillÀ kaikilla ole huonompia kausia elÀmÀssÀ ja sitten taas parempia. Olen huomannut, ettÀ ikÀvÀ-palsta ei ole paras paikka sanoa, jos on hyvillÀ mielin. Tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkÀÀn mieltÀ sillÀ.

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

Tarkoitatko toksista positiivisuutta? EiköhÀn meillÀ kaikilla ole huonompia kausia elÀmÀssÀ ja sitten taas parempia. Olen huomannut, ettÀ ikÀvÀ-palsta ei ole paras paikka sanoa, jos on hyvillÀ mielin. Tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkÀÀn mieltÀ sillÀ.

Eikun kaikkea jonninjoutavaa höpötystÀ teennÀistÀ " piristystÀ nyt, kyllÀ se siitÀ, jne"

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun kaikkea jonninjoutavaa höpötystÀ teennÀistÀ " piristystÀ nyt, kyllÀ se siitÀ, jne"

Niin. Taidan olla sellainen, joka yrittÀÀ tsempata muita..

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

En minÀ sinusta puhu. Saat olla sellainen kuin olet. Ei se minua haittaa. Hienoa ettÀ joku jaksaa. Puhun oman elÀmÀni ihmistÀ. Joita ei kiinnosta v* tunkaan vertaan kuinka voin tai mitÀ elÀmÀssÀni on tekeillÀ. Sitten vaan heitellÀÀn jotain hymyile kyllÀ siitÀ.

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

Mut mÀ oon luvannut lapsille piparkakkutalon eli pakko kait sitÀ alkaa vÀÀntÀmÀÀn. PÀrjÀilkÀÀ.

• Anonyymi kirjoitti:

En minÀ sinusta puhu. Saat olla sellainen kuin olet. Ei se minua haittaa. Hienoa ettÀ joku jaksaa. Puhun oman elÀmÀni ihmistÀ. Joita ei kiinnosta v* tunkaan vertaan kuinka voin tai mitÀ elÀmÀssÀni on tekeillÀ. Sitten vaan heitellÀÀn jotain hymyile kyllÀ siitÀ.

Joo, en oletakaan. Olen vain monesti siitÀ kuullut kuittailua, niin siksi tartuin siihen.

No onko ne oman elÀmÀn ihmiset kuitenkin yhteydessÀ? Kaikki eivÀt vÀlttÀmÀttÀ aina osaa lohduttaa ja sitten tulee lauottua jotain typeriÀ kommentteja.

En siis puolustele heitÀ, mutta katsoin asiaa ehkÀ vÀhÀn eri perspektiivistÀ.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut mÀ oon luvannut lapsille piparkakkutalon eli pakko kait sitÀ alkaa vÀÀntÀmÀÀn. PÀrjÀilkÀÀ.

No se pitÀÀ sinun mennÀ leipomaan sitten.
        Heippa! :)

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

Joo, en oletakaan. Olen vain monesti siitÀ kuullut kuittailua, niin siksi tartuin siihen.

No onko ne oman elÀmÀn ihmiset kuitenkin yhteydessÀ? Kaikki eivÀt vÀlttÀmÀttÀ aina osaa lohduttaa ja sitten tulee lauottua jotain typeriÀ kommentteja.

En siis puolustele heitÀ, mutta katsoin asiaa ehkÀ vÀhÀn eri perspektiivistÀ.

En mÀ jaksa niitÀ miettiÀ. Aatelut ettÀ hÀviÀn kokonaan kaikesta sosiaallisesta mediasta sunmuista jos ketÀÀn ei kiinnosta. Niin olkoot.

• Anonyymi kirjoitti:

En mÀ jaksa niitÀ miettiÀ. Aatelut ettÀ hÀviÀn kokonaan kaikesta sosiaallisesta mediasta sunmuista jos ketÀÀn ei kiinnosta. Niin olkoot.

Tuo somesta hÀviÀminen ainakin joksikin aikaa tekisi varmasti hyvÀÀ itse kullekin.

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

Tuo somesta hÀviÀminen ainakin joksikin aikaa tekisi varmasti hyvÀÀ itse kullekin.

Niin nÀkeehÀn lehdestÀ sitten joskus kun oon kuollut. Heippa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MinÀ (aloittaja) en tarkoittanut mitÀÀn teennÀistÀ positiivisuutta, vaan sitÀ, ettÀ mieli vÀhÀn piristyisi tÀstÀ kaamosmasennuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MinÀ (aloittaja) en tarkoittanut mitÀÀn teennÀistÀ positiivisuutta, vaan sitÀ, ettÀ mieli vÀhÀn piristyisi tÀstÀ kaamosmasennuksesta.

Mulla ei nyt just ole sulle sellaista antaa. Kirjoitin jo ajatukseni. Tuossa on liuta muita joilla sellainen on. Valitse niistÀ.

• Anonyymi

When life gives you lemon, squeeze it

• Anonyymi kirjoitti:

Niin nÀkeehÀn lehdestÀ sitten joskus kun oon kuollut. Heippa

ÄlĂ€ tee itsellesi mitÀÀn! Voinko jotenkin auttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit jos jossain on tyyppei, jotka esittÀÀ mukavaa naaman eessÀ, mut onkin sit muuta, niin jossain vaiheessa voi sanoo, ettÀ naamari alas, en pelaa tÀtÀ peliÀ ja voidaan tervehtimisen sijaan kÀÀntÀÀ pÀÀt pois yhteisymmÀrryksessÀ, on monesti toiminu, kulttuurieroi voi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MinÀ myös, kovat on paineet

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

ÄlĂ€ tee itsellesi mitÀÀn! Voinko jotenkin auttaa?

En ole mitÀÀn tekemÀssÀ itseni. Tarkoitin vaan ettÀ niin paljon niitÀ kiinnostaa. Tuskinpa sillÀkÀÀn hirveÀsti olisi merkitystÀ. V* ttuttaa vaan kaikki tutut. KyllÀ silloin kelpaa kun itse jotain tarvitsevat. Kukaan ole ikinÀ vÀlitÀnnyt oikeasti .
        Mut nyt pakko alkaa touhuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit jos jossain on tyyppei, jotka esittÀÀ mukavaa naaman eessÀ, mut onkin sit muuta, niin jossain vaiheessa voi sanoo, ettÀ naamari alas, en pelaa tÀtÀ peliÀ ja voidaan tervehtimisen sijaan kÀÀntÀÀ pÀÀt pois yhteisymmÀrryksessÀ, on monesti toiminu, kulttuurieroi voi olla

KÀÀnnÀ rauhassa. Kuka ikinÀ oletkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole mitÀÀn tekemÀssÀ itseni. Tarkoitin vaan ettÀ niin paljon niitÀ kiinnostaa. Tuskinpa sillÀkÀÀn hirveÀsti olisi merkitystÀ. V* ttuttaa vaan kaikki tutut. KyllÀ silloin kelpaa kun itse jotain tarvitsevat. Kukaan ole ikinÀ vÀlitÀnnyt oikeasti .
        Mut nyt pakko alkaa touhuta.

Kuulostaa ikÀviltÀ ihmisiltÀ. Auttaisiko uusien ihmisten tapaaminen? Vaikka onhan siinÀkin omat vÀsyttÀvyytensÀ. MitÀ itse olen kokenut, niin mitÀ enemmÀn tulee ikÀÀ, niin sitÀ vaikeampi on saada vÀlittÀviÀ ihmisiÀ ympÀrilleen.

Normaalisti toteaisin tÀhÀn, ettÀ tsemppiÀ, aurinkoa ja posipölyÀ, mutta eipÀ ne tuossa tilanteessa varmasti auta, kuten sanoit. Toivon, ettÀ jos ei huomenna, niin ainakin tÀllÀ viikolla sinulla olisi joku valoisampi pÀivÀ ja pÀÀsisit tÀstÀ pimeÀstÀ vuodenajasta yli minuutti kerrallaan.

• Anonyymi kirjoitti:

When life gives you lemon, squeeze it

TÀmÀ on hyvÀ sanonta. Tuli mieleen yksi toinen. "Jos et voi piilottaa sitÀ, niin korosta sitÀ." Toimii aika monellakin elÀmÀn osa-alueella.

• Anonyymi
        Mu5tasydÀn kirjoitti:

TÀmÀ on hyvÀ sanonta. Tuli mieleen yksi toinen. "Jos et voi piilottaa sitÀ, niin korosta sitÀ." Toimii aika monellakin elÀmÀn osa-alueella.

SÀ oot trollimies soveltumaton keskustelukaveri, mutta tsemppiÀ ny

• Anonyymi kirjoitti:

SÀ oot trollimies soveltumaton keskustelukaveri, mutta tsemppiÀ ny

Jep jep. Kerropa jotain uutta mieheksiluulija.

• Anonyymi

HyvÀÀ löytyy vaikka mistĂ€, mut jos on terveydenkin kanssa haasteita niin aina on hyvĂ€ todeta, ettĂ€ onneksi emme ole venĂ€lĂ€isiĂ€, emmekĂ€ venĂ€lĂ€isiksi halua tulla 🙏🧐😇

• Anonyymi

Ahahahaaaaha!!!!! 😂😂😂👆👆

• Anonyymi

Niin tai persu! Olisi kauheaa nÀhdÀ salaliittoja jokapuolella.

• Anonyymi

Good deal kika kika👍

• Anonyymi

Ala tehdĂ€ joulukalenteria ja etsi joka luukkuun jouluinen teksti! Ilahduta sillĂ€ vaikka jotain tuttavaa! ÄlĂ€ huoli kesĂ€ on Ă€kimmin kuin tajuatkaan.

• Anonyymi

ÄlĂ€ kehtaa yllyttĂ€Ă€đŸ˜

• Anonyymi

MinÀ söin sukulaislapsen pussikalenteriin tarkoitetut nallesuklaatkin jo, eikÀ yhtÀÀn auttanut. Nyt pitÀÀ vielÀ raahautua kauppaan hakemaan uudet kalenteriyllÀtykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MinÀ söin sukulaislapsen pussikalenteriin tarkoitetut nallesuklaatkin jo, eikÀ yhtÀÀn auttanut. Nyt pitÀÀ vielÀ raahautua kauppaan hakemaan uudet kalenteriyllÀtykset.

Mulla kÀvi sama, kaksi laatikkoa meni jo, nyt ketuttaa pitÀÀ tosiaan hakea uudet :D

• Anonyymi

Laita musiikki soimaan ja tanssi niin kuin et olisi koskaan! LatinorytmejÀ, kokeile bachataa, kizombaa :D

• Anonyymi

Aika vÀhÀn tanssin edes itsekseni, kun mulla on kaksi vasenta jalkaa ja olematon rytmitaju.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika vÀhÀn tanssin edes itsekseni, kun mulla on kaksi vasenta jalkaa ja olematon rytmitaju.

Tanssiminen on ÀÀrimmÀisen hyvÀ stressinpoistokeino. Ja jos itsekseen tanssii, niin kellÀÀn ole mitÀÀn arvostelemista, vaikka olis kaks vasenta jalkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinÀ jaeta tyylipisteitÀ kunhan on vaan hauskaa :)

• Anonyymi

Tai kuuntele jotain hevi-musaa, pistÀ volyymit kaakkoon ja revittele kunnolla, tekee hyvÀÀ mielelle. Musamaku yksilöllistÀ, voi laulaa vaikka jotain tuttuja biisejÀ, musa tekee hyvÀÀ sielulle ja mielelle nÀin pimeÀn keskellÀ. Kohta on joulukuu ja sen loppupuolella alkaa pÀivÀt pikkuhiljaa taas pidentyÀ. MÀ olen pistÀnyt kynttilöitÀ palamaan, laittanut valosarjoja sisÀlle tuomaan valoa ja vÀriÀkin. Ollut rankka vuosi, lÀheisen poismeno, oma sairastaminen jne,,, Jospa jotain parempaa olis tulossa ens vuonna, meille kaikille.

• Anonyymi

SitÀ paitsi ulkona piristyy, ai ettÀ rakastan pakkaspÀivÀÀ :)

• Anonyymi

Paleltuu siellÀ ennemmin kuin piristyy. LisÀkai joutuu tunkemaan vaatteita liikaa pÀÀlle. On ihan hikinen ja kuumissaan kun vihdoin saa ulko-oven auki. Valmis resepti flunssan saamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paleltuu siellÀ ennemmin kuin piristyy. LisÀkai joutuu tunkemaan vaatteita liikaa pÀÀlle. On ihan hikinen ja kuumissaan kun vihdoin saa ulko-oven auki. Valmis resepti flunssan saamiselle.

Pakko sanoa, ettÀ sulla on kommentin perusteella kyky nÀhdÀ asiat negatiivisessa valossa.

Voisitko kokeilla kÀÀnteistÀ psykologiaa tai vetÀÀ vielÀ enemmÀn överiksi, niin saattaa alkaa hymyilyttÀmÀÀn?

TÀmÀ siis hyvÀntahtoisesti tarkoitettuna. Tulee mieleen tÀmÀ "yks seitanan työmaa.."

. https://youtu.be/24NDCvcmFgQ?si=Gb_pRdy99W9szh5k

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko sanoa, ettÀ sulla on kommentin perusteella kyky nÀhdÀ asiat negatiivisessa valossa.

Voisitko kokeilla kÀÀnteistÀ psykologiaa tai vetÀÀ vielÀ enemmÀn överiksi, niin saattaa alkaa hymyilyttÀmÀÀn?

TÀmÀ siis hyvÀntahtoisesti tarkoitettuna. Tulee mieleen tÀmÀ "yks seitanan työmaa.."

. https://youtu.be/24NDCvcmFgQ?si=Gb_pRdy99W9szh5k

En nÀhnyt asiaa negatiivisessa valossa, vaan kuvasin reaalimaailmassa tapahtunutta asiaa. Olin juuri tullut lenkiltÀ sisÀÀn ja sormetkin oli vielÀ ihan kohmeessa vaikka oli thinsulate sormikkaat. TÀnÀÀn on vielÀ edessÀ ainakin pari tuollaista uhkarohkeaa ulkoilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nÀhnyt asiaa negatiivisessa valossa, vaan kuvasin reaalimaailmassa tapahtunutta asiaa. Olin juuri tullut lenkiltÀ sisÀÀn ja sormetkin oli vielÀ ihan kohmeessa vaikka oli thinsulate sormikkaat. TÀnÀÀn on vielÀ edessÀ ainakin pari tuollaista uhkarohkeaa ulkoilua.

Niin me ihmiset olemme erilaisia ja nÀkökantoja on monenlaisia. Onneksi olemme, kun maailma olisi tosi tylsÀ paikka, jos kaikki olis samanlaisia.

• Anonyymi

Miksi sÀ olet niin valheellinen ihminen

• Anonyymi

Kai sinunkin pitÀÀ saada jossain artikuloidađŸ€”-sivusta

• Anonyymi

Anteeksi, mutta ei tunneta!

• Anonyymi

Leivo jotain tai tee uudella reseptillÀ ruokaa. Etsi uutta musiikkia, ehkÀ uusi kirja tai ÀÀnikirja? Elokuva? Vaihda kodissa jÀrjestystÀ? Ostoksille? KylmÀ ulkoilla ehkÀ jotain sisÀliikuntaa? Uintia? Kuntosali? BiljardierÀ? Paljon juttuja, tee joka viikko jotain.

• Anonyymi

Kivoja ehdotuksia. SisĂ€liikunnassa on juutuupissa kivoja jumppavideoita. TykkÀÀn niistĂ€, missĂ€ ohjaaja tekee malliliikkeitĂ€ koko ajan. KuntosalipĂ€ivĂ€ on vasta keskiviikkona. ÄÀnikirjoja en kestĂ€, kun niiden kuunteleminen kestÀÀ lukemista kauemmin. EnkĂ€ jaksaisi kuunnella tuntikaupalla esim jotakin Vesa Vierikkoa.

• Anonyymi

HyvÀ pÀivÀ tehdÀ myös vaateinventaario.

• Anonyymi

HyvÀ idea tÀmÀkin. Saisi kaapit jÀrjestykseen.

• Anonyymi

yritÀ siinnÀ sitten keksiÀ jtn posittiviosta, ku miltei keikki tÀÀl o myrtsinÀ/ tosikkoja, ei omista huumorintajua, nii ei voi mt sille.

• Anonyymi

Think like a joker, they never see it coming

• Anonyymi

No sen kyllÀ tiesin, ettei palstalta sitÀ positiivisuutta voi ammentaa. Siksi en luekaan juuri muuta kuin oman aloitukseni kommentit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen kyllÀ tiesin, ettei palstalta sitÀ positiivisuutta voi ammentaa. Siksi en luekaan juuri muuta kuin oman aloitukseni kommentit.

A key to happiness is a open heart

• Anonyymi

Peppupano piristÀisi poitsuja.

• Anonyymi

Senkun pojat rupeaa touhuamaan, kun on omista seljistÀ kyse, niin love is love

• Anonyymi

Ajattele kuin buddhalainen, mitÀ buddha tekisi? Omm

• Anonyymi

Kiitos tÀstÀ. HyvÀ, ettÀ on tukijoukkoja ja faneja.

T. Buddha ovenpielestÀ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tÀstÀ. HyvÀ, ettÀ on tukijoukkoja ja faneja.

T. Buddha ovenpielestÀ

Bliss ym❀

• Anonyymi

Buddhapatsaiden vartalomallista pÀÀtellen ravintosiat olivat hÀnellÀ ainakin hyvin hallinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buddhapatsaiden vartalomallista pÀÀtellen ravintosiat olivat hÀnellÀ ainakin hyvin hallinnassa.

Ravintoasiat? Niin kyllÀ tuhtia kasvisruokaa ym

• Tuon nenĂ€si aiheuttaman ongelman ainakin voit "korjata". Mene vaan terkkariin valittamaan ettĂ€ synnyit vÀÀrĂ€n nenĂ€n kanssa, niin saat lĂ€hetteen nenĂ€nkorjausleikkaukseen.

• Anonyymi

Eikö se isompi nenÀ palellu herkemmin, kun on isompi pinta-ala. NÀin niinkuin naisen logiikalla ajatellen.

• Anonyymi

talvi ei oo paha, mut elÀmÀn yleinen tilanne

tÀnÀÀn löysin kadonneen henkilön ajokortin ja yritÀn palauttaa
      teen jonkun suoritteen ja olen iloinen asiasta
      mutta alkaa ottaa pÀÀhÀn, jos henkilö ei vastaa median yhteyksiin

• Anonyymi

Toivottavasti vastaa yhteydenottoihin. Jos ei niin ei. Löytötavaratoimistoon voi tietysti viedÀ, mutta niitÀkÀÀn ei ole jokapaikassa.

• Anonyymi

alaston sekasauna

• Anonyymi

Sauno ihan ittekses siellÀ. Ei kiinnosta tuollainen.

• Anonyymi

seksiÀ talvella ei ole olemassa
      joten huvit jÀÀvÀt vÀhÀlle

karkkia syömÀllÀ paranee

• Anonyymi

Harvoin syön karkkeja. Mariannet ja suklaa sekÀ kipparin piippu on ainoot mitkÀ on hyviÀ.

• Anonyymi

pÀivÀssÀ jotakin perkelettÀ

• Anonyymi

Alma mater

• Anonyymi

Noh! Ei saa kiroilla!

• Anonyymi

Aloittajalta: Olo on nyt siedettÀvÀ, kun oli hyvÀ lounas ja pÀivÀn eka ulkolenkki tehty jÀÀtÀvÀssÀ tuulessa paleltumatta.

• Mukava kuulla, ettĂ€ ruoka ja ulkoilma piristi. :)

• Anonyymi

LĂ€hde siiderivalas TÖIHIN!

• Anonyymi

You trash i slash

• Anonyymi

Olen tehnyt enemmÀn töitÀ, kuin mitÀ sinÀ ikinÀ voisit kuvitellakkaan. Aloitin jo 14 vuotiaana työnteon ja pÀivÀÀkÀÀn en ole ollut työttömÀnÀ.

• Anonyymi

Ukrainakin on kylmÀ.

• Anonyymi

Neulon niille villasukkia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neulon niille villasukkia!

Mieti meitÀ

Kun tökkii

Tuetaan

• Anonyymi

Kalsa juttu siis👍

• Anonyymi

Kato luontodokumentteja. Esim Luonto ei nuku tai ElÀmÀ planeetallamme NetflixistÀ.

NiitÀ kun katsoo, niin omat pikkuongelmat kummasti hÀlvenee, kun dinosaurusten valtakausi kesti 150 miljoonaa vuotta ja koko elÀinmaailma on pelkkÀÀ tappamista, pelkoa ja raatelua. Nykyohjelmissa ei edes nÀytetÀ elÀinten parittelua kevennyksenÀ, kuten vanhoissa Luonto on vielÀ meidÀn ohjelmissa nÀytettiin.

Paatuneinkin ihmisvihaaja nÀkee kaiken ihmiselÀmÀn mukavana ja helppona ja siunaa onneaan kun saa elÀÀ juuri nyt eikÀ liitukaudella.

• Anonyymi

Luonto-ohjelmat ja faaraoiden tekemiset on mielenkiintoisia. Nykyaikana Supomessa on kiva elÀÀ. Asunnot ovat valoisia ja lÀmpimiÀ. Matkustaminen on helppoa. Ainoa miinus nykyajassa on hajusteet. Eilen lidlin hyllyjen vÀlissÀ alkoi ahdistaa jonkun miehen liiallinen partavesi. Nyt valuu nenÀ, aivastuttaa ja silmÀt punottaa kun erehdyin laittamaan sensitive huuhteluainetta pyykinpesukoneeseen.

Ketjusta on poistettu 4 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      IkÀvÀ
      144
      5840
    2. En löydÀ sinua

En löydÀ sinua tÀÀltÀ, etkÀ sinÀ varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillÀ tunnisteilla, nyt jÀtÀn ne pois. Varmaan k
      IkÀvÀ
      25
      3606
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elÀmÀn

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli SyrjÀlÀ, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2835
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      IkÀvÀ
      47
      2518
    5. KetÀ julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      IkÀvÀ
      30
      2011
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html TÀmÀ on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jÀttÀÀ puolueen
      Maailman menoa
      264
      1867
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan KankaanpÀÀssÀ- JÀi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli KankaanpÀÀn Tokmannin edustalla perjantaina aamupÀivÀstÀ. Poliisin mukaan henkilö oli jÀÀnyt
      KankaanpÀÀ
      50
      1816
    8. Ne oli ne hymyt

MitÀ vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin jÀrjetön ikÀvÀ. Jos haluat musta eroon pÀÀstÀ niin ÀlÀ huomioi mua. Muuten kÀ
      IkÀvÀ
      21
      1657
    9. Mihin se sysipska hÀvisi?

Katso Frida Kahlo elÀmÀkerta ja opi.
      IkÀvÀ
      33
      1600
    10. MitÀ haluat oikeasti

Mun ymmÀrtÀvÀn? SitÀkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkÀÀn?
      IkÀvÀ
      28
      1560
    Aihe