nimimerkki, mikä mielestäni viittasi naapurimaahan. Olen seuraillut taustalla, sillä se hieman kolahti - ei ole näkynyt. Taustaileeko hänkin?
Tällä palstalla osui eräs päivä
18
298
Vastaukset
- Anonyymi
NOVAYA vai?
Kaikkea hyvää ainakin toivotan hänelle <3
Mahtavan ihana tyyppi tuntui olevan.Samaa mieltä. Novaya kohtelee toisia ihmisiä hyvin. Ainakin sen mitä olen kirjoituksiaan nähnyt. :)
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Samaa mieltä. Novaya kohtelee toisia ihmisiä hyvin. Ainakin sen mitä olen kirjoituksiaan nähnyt. :)
Wiu wiu, N!
Anonyymi kirjoitti:
Wiu wiu, N!
No mikä tuo nyt oli? Minä yritän kohdella kaikkia tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti. Jos minua kohdellaan hyvin, niin kohtelen hyvin. Jos minulle vettuillaan, niin yritän silti olla asiallinen..
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No mikä tuo nyt oli? Minä yritän kohdella kaikkia tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti. Jos minua kohdellaan hyvin, niin kohtelen hyvin. Jos minulle vettuillaan, niin yritän silti olla asiallinen..
Wilauta pienesti, vähän reittä lisää... lantiotakin.
- Anonyymi
Paikallinen-Pakollinen-Puliukko (trademark) taas tuossa...
Asiasta kolmanteen, onko sulta hävinnyt semmoinen läpinäkyvä korkki pullosta missä on ollut jotain vihreää hyvänhajuista öljyä?
Joku nakkasi sen mun pöydälle. Joku näkymätön. - Anonyymi
Itse sain hänestä aika manipuloivan tyypin kuvan. Reakoi vahvasti heihin, jotka olivat hänen kanssaan erimieltä. Uskon, että hänestä löytyy myös provosoiva puoli ja raukkamaisuus, kun vähän raaputtaa pintaa syvemmältä. Ei missään nimessä luottamuksen arvoinen tyyppi.
Anonyymi kirjoitti:
Wilauta pienesti, vähän reittä lisää... lantiotakin.
Ei taida mun reisissä ja lantiossa olla mitään nähtävää. :D
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei taida mun reisissä ja lantiossa olla mitään nähtävää. :D
Onpas. Olen miettinyt niitä kesäkuumina. Näkyy hienpaiste auringonvalossa. Tsssssihhhhh!
Mu5tasydän kirjoitti:
Samaa mieltä. Novaya kohtelee toisia ihmisiä hyvin. Ainakin sen mitä olen kirjoituksiaan nähnyt. :)
Joo ja tuli vahingossa anona toi.. NOVAYA 💜
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Joo ja tuli vahingossa anona toi.. NOVAYA 💜
Gazeta. Okei ymmärsin, että teillä on venäläistä genetiikkaa, luulette että olen ihan rasisti. Ei se ihan niinkään. On mussakin sitä piirrettä, että soitellaan ja haastellaan turpaa turhan ahkerasti.
Anonyymi kirjoitti:
Gazeta. Okei ymmärsin, että teillä on venäläistä genetiikkaa, luulette että olen ihan rasisti. Ei se ihan niinkään. On mussakin sitä piirrettä, että soitellaan ja haastellaan turpaa turhan ahkerasti.
En nyt tiedä mitä tarkoitat.
Mä en ajattele ihmisistä genetiikkaa taikka sukupuolia, varsinkaan täällä kirjottaessa.
Mitä tarkoitat että meillä on?
Mulle tärkeintä toisessa on se mikä sisällä on, ja mikä kolahtaa muhun sisälle.
Ja Novaya kolahti.
Eka törmääminen olikin mun puoleltani aikas kiukkuinen : )
- Anonyymi
Tässä on novaya kuva
https://www.flickr.com/photos/92018532@N05/8367215472 - Anonyymi
Ihana lukea,miten kauniisti kommentoitte tuosta nimimerkistä, mutta se ei valitettavasti ole se mikä osui silmääni. Nimimerkki ei ala N- kirjaimella. -ap
Niin, onhan niitä muitakin käsittääkseni täällä.
Vaikea sanoa keitä kun en ole tainnut törmäillä.
Helpottaisi varmaan ap jos vähän enempi avais vihjailua jos tuo tarkoittamasi tunnistais itsensä.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Niin, onhan niitä muitakin käsittääkseni täällä.
Vaikea sanoa keitä kun en ole tainnut törmäillä.
Helpottaisi varmaan ap jos vähän enempi avais vihjailua jos tuo tarkoittamasi tunnistais itsensä.Hän varmaan tunnistaa, jos lukee tämän. Näin vain kerran. Ja kaipasi kirjaintani. - ap
- Anonyymi
En minä niin ole kärryillä tästä geo- tai ulkopolitiikasta
- Anonyymi
Putinin kätyrihän se on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095