Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvostossa. Hän eli viidakossa yli kuukauden.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/pinja-sanaksenaho-rehellisena-selviytyjat-viidakko-oloista-pieni-shokki-etta-herranjumala-ei?s24
Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."

12
2589
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että Pinja Sanaksenaho on rehellinen. Tarvittaisiin enää tietää, kuka on Pinja Sanaksenaho?
- Anonyymi
Pikku pinsku
- Anonyymi
Suomi viihde taas rajoittaa sananvapautta ja toistaa typerää itseään nyyhhh
- Anonyymi
Totta turiset lajitoveri,tosiaan kuka on kysymyksesssä ???
- Anonyymi
Kuka on harli ? Nykäsen Matti oli best.!!!!!!!
- Anonyymi
Rennnyy harlin,en tiedä kuka hän on,ilmeisesti jostain tuupovaarasta ?
- Anonyymi
Renska on rento jäpä monilla rilleillä tuttu ravintola illan jälkeen pikku pieruisaan sielä nähty kova jutteleen naisten kanssa muttei ikinä oikein uskalla miesten kanssa...on vähän sellaine hiiri
- Anonyymi
Viimeinki älysivät tiputtaa.
- Anonyymi
Pinja voisi hyvin olla kaksoissisar tuolle Erakkoperhe Erämaassa sarjan Ami Brownille joka on perheen äiti. Aivan ovat samannäköisiä ja ilmeisesti samanikäisiäkin.
- Anonyymi
Kyllähän 20v tubettaja paremmin sopeutuu kun 50v seniori.
- Anonyymi
Tämä heimoneuvosto on SM-liigan kurinpitovaliokunnan jälkeen valtakunnan toiseksi korkein päättävä elin.
- Anonyymi
Suomiviihde on taas väärässä,Pinja Saraksenaho on varma voittaja kyseisessä kilpailussa,minä voisin tulla Suomi viihteelle töihinn ja samalla voitaisiin poistaa niitä tyhjäntoimittajia sieltä vek
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221