Todella törkeetä puolueelta! Onneksi tuli Sinimustat ja sinne menin kun luulin että saavat jytkyn mut ei tullut huoh! Onneksi voi spämmätä tälle palstalle sivupersoonieni Kopiopersun ja Addikken kanssa onkelma vain on että niillä on enemmän vuoroja hullujenhuoneen datahuoneessa kun mulla!!
Minut potkittiin pois persuista
11
226
Vastaukset
- Anonyymi
Mun kans mutta onneksi saa tällä palstalla purkaa ja antaa persuille sanan säilää.
- Anonyymi
Sanna antaa parturille pers....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna antaa parturille pers....
Tietääkö Matias?
- Anonyymi
Olet soinin apukäsi joka vatkaa edestä ja takaa ja leuvoillaan.
- Anonyymi
Nyt on paha olla persu. Me soitettiin Essolta meidän kansanedustajalle ja vaadittiin rajat kiinni. Sieltä tuli sellaista selittelyä, et laitettiin puhelin kiinni ja tilattiin uudet oluet. Ei meillä muuta turvaa ole kuin nämä kaverit tässä pöydän äärellä.
- Anonyymi
Älä, me soitettiin Shelliltä paaville, demareiden joukkosiirto Kirgiisiaan suunnitteilla?
- Anonyymi
minua ei edes päästetä sinimustiin , ääri oikeistolaisuuteni takia 🤔
Tiedätkö mitä teen kaltaisillesi ? - Anonyymi
Paljastuit desanttikomuksi, ja poooois?
Persusta on vuosien saatossa potkittu ulos jo niin monta tyyppiä että he voisivat perustaa oman puolueen.Kaikki he ovat niin hulluja etteivät kelpaa edes persuiksi joka on eräänlainen saavutus sekin.Kertoo paljon persu puolueesta kun he ovat alunpitäen päässeet persuihin.Heille kaikki kylähullut ja muut hörhöt ovat tervetulleita.Kunnes he alkavat persuilemaan niin paljon että puoluejohdolta loppuu ymmärrys.
- Anonyymi
Eikä potkittu, korkeintaan paikallispubista liiallisen tentun juonnin takia, ja olet edelleen demari, eiks niin?
- Anonyymi
kiva tietää kolmea yli 11 yöllä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241