Vastamedian jutut rajasekoilusta parempia kuin median

Anonyymi-ap

13

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruotsi on lähettänyt meille satoja tuhansia ihmisiä jotka aiheuttavat yhteiskuntaamme merkittäviä uhkia.

Länsirajan sulusta ei kukaan ole hiiskunutkaan.

• Anonyymi

Lännessä painaa sellaiset voimat, että nämä kusipäät ( kok, ps pahimmat) ei uskalla edes ajatella mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lännessä painaa sellaiset voimat, että nämä kusipäät ( kok, ps pahimmat) ei uskalla edes ajatella mitään.

USA:n sotien yhtenä päämääränä on täyttää koko Eurooppa pakolaisilla.
        Näin näiden maiden talous heikkenee eikä uhkaa Yhdysvaltoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

USA:n sotien yhtenä päämääränä on täyttää koko Eurooppa pakolaisilla.
        Näin näiden maiden talous heikkenee eikä uhkaa Yhdysvaltoja.

Venäjällä sama.
        Ukrainan pakolaisten määrästä on vaihtelevia tietoja.
        Olisikohan jo yli 10 miljoonaa? Suomeen asti on tullut n. 70 000 mutta heistä ei kai ole hybridiuhkaa?

• Anonyymi

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000126071.html

Armeija saa tulla rajan yli puolustamaan Venäjän kansalaisia

Julkaistu: 10.9.2009 13:57, Päivitetty 10.9.2009 15:07

Duuma hyväksyi ensimmäisessä käsittelyssä uuden lain, joka antaa Venäjän armeijalle laajat toimivaltaoikeudet ulkomailla ilman erillistä lupaa.

Lain nojalla armeija voi tästedes mennä maan rajojen ulkopuolelle esimerkiksi, jos tarkoituksena on puolustaa venäläisiä sotilaita tai ulkomailla asuvia Venäjän kansalaisia. Armeijaa voidaan käyttää myös siinä tilanteessa, jos jokin ystävällismielinen maa tarvitsee Venäjän armeijan apua omaan puolustukseensa.

Nämä kaikki kohdat kumpuavat suoraan Georgian sodasta. Jatkossa Venäjä voi siis perustella läsnäoloaan Etelä-Ossetiassa ja Abhasiassa sillä, että Venäjän tunnustamat maat tarvitsevat suojelua Georgiaa vastaan.

Tähän mennessä Venäjän oma lainsäädäntö on sallinut armeijan käyttämisen ulkomailla sotatilanteiden lisäksi vain taistelussa terrorismia vastaan ja kansainvälisten sopimusten täytäntöönpanon yhteydessä. Niinpä Venäjä joutui perustelemaan hyökkäystään Etelä-Ossetiaan kesällä 2008 sillä, että Georgian toimet täyttävät terrorismin tuntomerkit.

Uudessa laissa on viitteitä myös tuoreeseen Arctic Sea -laivan kaappaukseen, vaikka suoranaisesti lakia ei ole sillä perusteltu. Laki oikeuttaa armeijan käyttämisen merirosvoja vastaan ja merikuljetusten turvaamiseen.

Venäjän hallituksen lehden Rossiiskaja gazetan mukaan uudessa laissa ei ole mitään kummallista, vaan samantyyppisellä periaatteella toimivat esimerkiksi Yhdysvaltain asevoimat.

Venäjän perustuslakivaliokunnan varapuheenjohtaja Viktor Iljushin kuitenkin vaatii Gazeta-lehdessä tarkennuksia uuteen lakiin, ennen kuin se lopullisesti hyväksytään.

- On eri asia puolustaa Venäjän kansalaisia neutraaleilla vesillä merirosvoja vastaan ja aivan toinen asia on mennä puolustamaan ulkomaille venäläisiä, jotka ovat siellä töissä. Silloin on vaarana, että meitä itseämme pidetään hyökkkäjinä, Iljushin muistuttaa.

• >>>Silloin on vaarana, että meitä itseämme pidetään hyökkkäjinä, Iljushin muistuttaa.<<<

Niin, Iljushinin terävä huomio saattaapi pitää hyvinkin paikkansa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

https://www.joukopiho.fi/

https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbusfi/aloitussivu/sivu10.htm

10.11.2008

Nimimerkki Pave 7:n näky v. 1984

NÄKYPROFETIA VUODELTA 1984

Näin, että Venäjän ja Suomen välillä oli ylityspaikkoja aika runsaasti,
      ja ne olivat niin kuin valkoisia siltoja. Liikenne oli kovaa, ylitystä
      oli molemmin puolin, Suomesta Venäjälle ja päinvastoin, vilkkaasti.

Sitten kuului suuri räsähdys, sillat menivät poikki ja kuului kova
      ääni, joka sanoi: "JÄÄTIIN VENÄJÄN PUOLELLE!"

Tulkinta: Suomi jää Venäjän karhun syliin.

Fakta: Vuonna 1984 oli Suomen ja Venäjän välillä noin miljoona
      ylitystä vuodessa, nykyisin vuonna 2008 yli kymmenen miljoonaa
      ylitystä, joten elämme näitä profetiassa mainittuja vilkkaiden
      ylitysten päiviä. Eli profetia on nyt ajankohtainen.

------------------

17.8.2010

Porilaisen Pekan uni 17.8.2010

Näin viime yönä lyhyen unen, joka oli seuraava. Olin Venäjällä seuraamassa paikallisia oloja. Oli aika kurjaa verrattuna Suomen oloihin, jotakin rahanvaihtamista kuten ennen Tallinnassa.

Sitten minulle sanottiin: "Ette pääse kauaa näkemään enää tätä ettekä tule pääsemään tänne."

Käsitin, että tulee Neuvostoliiton kaltainen tilanne.

Sitten minulle sanottiin: "Älkää provosoituko, vaikka Venäjä yrittäisi teitä provosoida."

• Anonyymi

5.8.2008

Mirka Nurkan profeetallinen sanoma 4.8.2008

VAROITUKSEN SANA HERRALTA

Istuin keittiön pöydän ääressä päivällä lukemassa, kun äkkiä mieleeni tuli kuin kuva tilanteesta, jossa Suomen raja oli muuttunut avaraksi kuin valtatie kulkea, oli tullut radikaali ratkaisu rajakiistaan. Vaalimaan tullikiistaan?

Ajatusta ei voi sanoin kuvata. Kysyin Herralta, tahtooko Hän sanoa jotakin?

Herra puhui: Venäjä pakottaa Suomen avaamaan rajat auki. Muussa tapauksessa Suomi kukistetaan. Ellei hallitus tähän taivu, tulee tänne niskuroiva kansa, joka polkee teidät jalkoihinsa.

En haluaisi tätä, mutta niskuroivia ovat kaikki kansat, ja ne tulevat tuntemaan Minun tulemiseni voiman. Ellet tee parannusta synneistäsi Suomen maa, loppuu sinun tarinasi tähän. Vaikeroikaa, itkekää tuskaanne, sillä minä Herra lyön pakanoita kansanne joukossa. Ei ole heissä Herralle kuuliaista yhtäkään. Minä olen puhunut.

Mutta sinä silmäteräni, sinä saat nähdä auringon nousevan idän taivaalle. Luomakunta huokaa ja Jumalan lapset ilmestyvät. Minä Herra olen teille ikiaikojen suoja ja kilpi. Tässä maassa vyöryy pian vihani tulva.

Sen saavat kokea ne, jotka ovat minut unohtaneet. Mutta sinä, loista kirkkaana kuin aurinko, sillä pelastajasi saapuu, eikä teitä enää koskaan hylätä. Minä puhuin, minä toteutan, sanoo HERRA, HERRA.

Mitä ei oltu vielä korvin kuultu, sen he tulevat näkemään. Minun tuleni lankeaa maan päälle ja polttaa jumalattomat.

Minun tuleni, eikä kenenkään muun. Amen, näin on käyvä. Amen.

Voi pieni kaunis Suomi! Maa, jossa on ollut hyvä asua, on ollut turvallista ja yltäkylläistä. Tänä kesänä olen ihaillut ihan erilaisella silmällä kaunista vehreää maatamme, jossa Jumala on kaiken kasvun sallinut. Kuinka ihmiset eivät tätä näe? Unessa nukkuvat tämän maan kansalaiset, eivätkä Herraa kiitä siitä, mitä ovat saaneet. Sillä kaikki tulee Isältä, jonka luona ei vaihteen varjoa näy.

En voinut kuin itkeä Suomen kohtaloa, jos ja kun se ei tule ymmärtämään ajoissa Pelastajansa tahtoa. Jumalan tuomiot ovat oikeudenmukaiset, sillä Hän on Herrojen Herra ja Kuningasten Kuningas.

Kun olin kirjoittanut nämä Jumalan asiat ylös, alkoi 9-vuotias tyttäreni hyräillä pontevaan tyyliin Porilaisten marssia, tietämättä minun kirjoittamisistani yhtään mitään. Hän ei tiennyt laulun sanoja, enkä tiedä, onko hän sitä laulanut
      missään aiemmin, esim. koulussa. Mutta ajoitus oli mielenkiintoinen ja sanalla sanoen osuva. Kiitos Herralle, joka kaiken tietää!

Etsin vielä netistä nuo Porilaisten marssin sanat. En voinut kuin hämmästyä. Marssi onkin puolustusvoimien kunniamarssi. Tyttäreni on varmasti sävelen jostakin luullut, koska osasi sen hyräillä, mutta sanat. Voisin kuvitella, että niitä ei ole koulussa opeteltu.

Porilaisten marssin sanat

Pojat, kansan urhokkaan,
      mi Puolan, Lützin, Leipzigin
      ja Narvan mailla vertaan vuoti,
      viel' on Suomi voimissaan,
      voi vainolaisten hurmehella peittää maan.

Pois, pois rauhan toimi jää,
      jo tulta kohta kalpa lyö
      ja vinkuen taas lentää luoti.
      Joukkoon kaikki yhtykää,
      meit' entisajan sankarhenget tervehtää.

Kauniina välkkyy muisto urhojemme,
      kuolossa mekin vasta kalpenemme.
      Eespäin rohkeasti vaan,
      ei kunniaansa myö
      sun poikas milloinkaan!

Uljaana taistolippu liehu,
      voitosta voittohon
      sä vielä meitä viet!
      Eespäin nyt kaikki, taisto alkakaa,
      saa sankareita vielä nähdä Suomenmaa!

• Anonyymi

27.7.2008

Mirka Nurkan uni 25.7.2008

Olin varmaankin juuri vaipunut uneen, kun kuulin unessa (en nähnyt) leikkivien lasten iloiset äänet ja naurun. Saman tien ääni muuttui sydäntä raastavaksi itkuksi ja poruksi.

Itse päästin ahdistuneen voihkaisun tuota kaikkea kuunnellessani, ja tähän omaan ääneeni myös heräsin. Mieheni, joka vielä hereillä vieressäni katsoi uutisia, kysyi minulta: "Mitä nyt?"

Kerroin hänelle tuon unen, joka oli ohi nopeasti.

Ymmärsin, että se asia, joka Jumalan taholta jumalattomuuden takia kohtaa tätä maata, se tulee äkkiarvaamatta.

Mutta omillensa Jumala ei tee mitään kertomatta siitä ensin, amen!

----------------

24.7.2008

Mirka Nurkan näky 23.7.2008

Sain eilen illalla rukouksessa erikoisen näyn. Näin luurangon, joka oli pimeydessä. Se tarkkaili ulkonevilla silmillään joka suuntaan, kuin jotakin odottaen, ainoastaan silmät liikkuivat.

Sillä oli yllään ihmisen vaatteet ja päässään mustaa silinteriä muistuttava, kuin juutalaisten hattu.

Luuranko avasi suunsa ammolleen ja kuulin sanat: Maa on oksentava ulos asukkaansa.

En ymmärtänyt tätä viestiä täysin, jotenkin koin, että se liittyy juutalaisiin ja Jumalan tuomioihin.

Ilmestyskirjassa on vastaava lause 3:16. Herra antoi Sananpaikan Jeremian kirjasta 14:17-22. Mitä näky mielestäsi pitää sisällään? Olisin iloinen, jos saisin valaistusta asiaan.

_ _ _ _ _ _ _

Jouko Pihon kommentti 24.7.2008

Uskon, että Mirka Nurkan näky viittaa lopunajan tuomioihin, sotiin, nälänhätään ja luonnonmullistuksiin, joissa paljon ihmisiä tulee kuolemaan.

Koska ihmiset ovat tehneet paljon syntiä myös luontoa vastaan, niin Jumalan sallimuksesta ja osana Jumalan tuomioita maa ikään kuin oksentaa ulos asukkaansa.

On myös mahdollista, että näyn maa on Venäjä, joka oksentaa, suorastaan ajaa tulevaisuudessa juutalaiset asukkaansa ulos maasta.

• Anonyymi

Toivotaan että sota Venäjää vastaan syttyy.
      Tätä toivovat kaikki poliitikkomme sekä suurin osa kansasta.

• Anonyymi

Suosittelen lopettamaan sen Hesarin lukemisen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe