https://www.suomenuutiset.fi/raiskaaja-onnistuttiin-karkottamaan-kahdeksan-vuoden-oikeustaistelun-jalkeen-ehtona-luksushotelli-mogadishussa-brittiveronmaksajien-kustannuksella/
Yhteensä jopa miljoonan punnan kulut
Daily Mail -lehti laskeskelee, että A:n karkottaminen on tullut maksamaan jopa miljoona puntaa erilaisina kuluina. Häntä on yritetty karkottaa kuuden eri sisäministerin kaudella. Hänen juttunsa on ollut ainakin 24 kertaa oikeuden edessä tai valituskäsittelyissä.
Pelkästään hänelle annettu ilmainen oikeusapu on tullut maksamaan veronmaksajille 85 000 puntaa. Osa kuluista liittyy siihen, että somalimies nosti poliiseja vastaan kanteen siitä, että poliisit ovat rikkoneet hänen ihmisoikeuksiaan. Hän sai kannetta varten tietenkin ilmaisen asianajajan.
Maastapoistamisen onnistumisen takaamiseksi karkotus Somaliaan hoidettiin lopulta tilauslennolla. Pelkkä lento maksoi noin 200 000 puntaa.
Tammikuun 2019 ja maaliskuun 2023 välisenä aikana Britannian sisäministeriö on poistanut maasta 14 700 ulkomaalaista rikoksentekijää. Sisäministeriön edustajan mukaan maasta poistamiseen liittyy välillä suuria haasteita. Välillä tarvitaan taloudellisia tukipaketteja, jotta karkotus onnistuisi.
Onko vihervasemmisto valmis maksamaan karkoituskuluja suomesta?
Anonyymi-ap
3
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne maxa mitään..veronmaxajien rahoilla nääs...
- Anonyymi
se pitää poliitikkojen puhua kansalle mitä heidän tukema touhu maksaa-katsotaan sitten ketä kansa äänestää
- Anonyymi
Vihervasemmisto maksaa mielellään kaiken, toisten rahoilla tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698