Jos on lyhyt tukka ja lihava,kenties vielä lyhyt
Rasittavin naisen ulkonäkö
65
606
Vastaukset
- Anonyymi
+ silmälasit ja rako etuhampaiden välissä hyi vttu
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18132764N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Millä tavalla muiden ihmisten ulkonäkö rasittaa sinua?
- Anonyymi
Se ei osaa edes arvioida pituuksia!
Kerran trollin kans juttelin asiasta ja se oikeesti
Oli sitä T naista luullu lyhyeksi mut se olikin tavallisen pituinen +160 cm.
Trolli siis ei silmämääräisesti kykyne sanoon onko joku 160cm vai 2-5 cm pidempi tai lyhempi.
Ei sen silmä pysty erottaan 10 mm eroa 3 metrin etäisyydeltä
T: Karoliina - Anonyymi
Tottakai mä arvostelen mitkä naamat mua ei miellytä
- Anonyymi
Rumilta ihmisiltä pitäs periä vero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sitä T naista luullu lyhyeksi mut se olikin tavallisen pituinen 160 cm.
Trolli siis ei silmämääräisesti kykyne sanoon onko joku 160cm vai 2-5 cm pidempi tai lyhempi.
T: KaroliinaNo mutta mikä häntä sittne rasittaa siinä, jos joku on 160 selttinen tai 155 senttinen tai millä tavalla 180 senttinen on vähemmän rasittava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai mä arvostelen mitkä naamat mua ei miellytä
Eli sinua rasittaa siis oma taipumuksesi arvostelemiseen? Viekö se sinulta joten runsaasti energiaa vai millä tavalla se rasittaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumilta ihmisiltä pitäs periä vero
Mitä he sitten kuuluttavat enemmän, jotta vero olisi perusteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta mikä häntä sittne rasittaa siinä, jos joku on 160 selttinen tai 155 senttinen tai millä tavalla 180 senttinen on vähemmän rasittava?
Kaikkien alle 170 senttisten kans pitäs maksaa lisävero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sitä T naista luullu lyhyeksi mut se olikin tavallisen pituinen 160 cm.
T: KaroliinaMä siis vielä kykenen ymmärtämään vaikka sellaisen perustelun, että lähietäisyydellä ollessa olisi rasittavaa joutua liikuttamaan päätään siten, että näkee omaa katseenkorkeutta alempana olevan kohteen. Kauempana olevan kohteen kanssa tuotakaan ongelmaa ei kuitenkaan ole. Jos ei mene lähellä matalia kohteita, niin ei ole tarvetta kuluttaa energiaa pään liikutteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien alle 170 senttisten kans pitäs maksaa lisävero
Sama kysymys. MItä he kuluttavat enemmän, jotta vero olisi perusteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta mikä häntä sittne rasittaa siinä, jos joku on 160 selttinen tai 155 senttinen tai millä tavalla 180 senttinen on vähemmän rasittava?
Mä juttelin sille tästä T naisesta ja hän siis vihaa ko. Naista muuten. Henkilökemiat.
Joku kauna. Kyse on et se pitää normaalin pituista (suominaisen keskimitta on joku 163-165 cm) lyhyenä koska ei osaa nähdä silmämääräisesti etäisyyden takaa ilman mittanauhaa tarkkaa pituutta.
Hän vertaa todennäköisesti pituutta itseensä. T-nainen on todennäköisesti häntä lyhempi jolloin hänestä se on lyhyt vaikka naisten keskuudessa 160 cm on keskimitta joka lähes jokainen on.
Se mitä se näkee oli et joskus T-naisella oli lyhyt tukka. Perhostatuointi nilkassa, muistaakseni tukka oli shokkiväreissä eli siinä oli montaa erilaista sävyä punasta, lilaa, sinistä vihreää tms. Ja sanoko se et sellanen ”kanan p e r s e”
Mut siitäkin käsitän olleen aikaa. Eli jos tukka kasvaa vuodessa olkapäämittaan niin vuosissa mitä muistan aiheesta olleen juttua on jo monta.
T-naisen tukka on varmaan nyt jos ei leikellyt niin alaselkään ja hiusvärikin eri
Anonyymi kirjoitti:
Mä juttelin sille tästä T naisesta ja hän siis vihaa ko. Naista muuten. Henkilökemiat.
Joku kauna. Kyse on et se pitää normaalin pituista (suominaisen keskimitta on joku 163-165 cm) lyhyenä koska ei osaa nähdä silmämääräisesti etäisyyden takaa ilman mittanauhaa tarkkaa pituutta.
Hän vertaa todennäköisesti pituutta itseensä. T-nainen on todennäköisesti häntä lyhempi jolloin hänestä se on lyhyt vaikka naisten keskuudessa 160 cm on keskimitta joka lähes jokainen on.
Se mitä se näkee oli et joskus T-naisella oli lyhyt tukka. Perhostatuointi nilkassa, muistaakseni tukka oli shokkiväreissä eli siinä oli montaa erilaista sävyä punasta, lilaa, sinistä vihreää tms. Ja sanoko se et sellanen ”kanan p e r s e”
Mut siitäkin käsitän olleen aikaa. Eli jos tukka kasvaa vuodessa olkapäämittaan niin vuosissa mitä muistan aiheesta olleen juttua on jo monta.
T-naisen tukka on varmaan nyt jos ei leikellyt niin alaselkään ja hiusvärikin eri
T: KaroliinaEli mikä siinä siis rasittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mikä siinä siis rasittaa?
Se et mä yhtä kaunis kun se
T Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsitin että trolli on joko saanu pakit tai T nainen on pannu sen miestä.
Eli ei hierrä ulkonäkö vaan kauna siitä mitä ilman jäi.
Anonyymi kirjoitti:
Mua rasittaa lähinnä se etten oo niin hyvännäkönen kuin hän. Oon tosi lyhyt ja epämiellyttävän näkönen
Anonyymi kirjoitti:
Mua rasittaa lähinnä se etten oo niin hyvännäkönen kuin hän. Oon tosi lyhyt ja epämiellyttävän näkönen
T: KaroliinaSiis pointti on siinä että
Sua trolli ärsyttää se että mä oon kaunis 153 cm 46 ”anorektikko” niinku väität
Ja lisäksi en tarvi täältä
Panoo enkä hae sellasta täältä niinku sä
Vitun runkkari joka et muualta saa!
Jos siis et tiennyt niin mä oon ihan varattu ja muuttamassa avoliittoon
Täällä en ole leikkimässä ”annatko anonyymi mulle panon” leikkiä!
Anonyymi kirjoitti:
Siis pointti on siinä että
Sua trolli ärsyttää se että mä oon kaunis 153 cm 46 ”anorektikko” niinku väität
Ja lisäksi en tarvi täältä
Panoo enkä hae sellasta täältä niinku sä
Vitun runkkari joka et muualta saa!
Jos siis et tiennyt niin mä oon ihan varattu ja muuttamassa avoliittoon
Täällä en ole leikkimässä ”annatko anonyymi mulle panon” leikkiä!
T: KaroliinaJa tiekkö mä hoidatin just viikolla mun bakteerivaginoosinki kuntoon, et nyt ei lemota enää iha nii paljoo
Tosin tos painossa mä huijasin. Nykyään oon 95 kiloo sitä se teettää kun oon nyt työttömyyspäivärahalla, syön pitsaa ja sipsei ja roikun tääl päivät trollailees
Martti on 67 v siis toi mun vakipan o
Mut kun se on jo nii vanha, niin mä Mikan kaas köyrin kans välil. Mika on 59
Et siks alapääski tapahtuu mitä tapahtuu
Kävin mä suihkus viime viikol et kyllä toi toosa taas vähä tuoksuu
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiekkö mä hoidatin just viikolla mun bakteerivaginoosinki kuntoon, et nyt ei lemota enää iha nii paljoo
Tosin tos painossa mä huijasin. Nykyään oon 95 kiloo sitä se teettää kun oon nyt työttömyyspäivärahalla, syön pitsaa ja sipsei ja roikun tääl päivät trollailees
T: KaroliinaTiedän Toni myös et jos tekisin susta ilmotuksen poliisille nyt sun oikeella nimellä enkä enää nettijuttujen perusteella. Saisit vuoden ehdotonta vankeutta.
Tiedän myös toni ettei mielenterveytes kestäisi oikeaa vankilaa
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiekkö mä hoidatin just viikolla mun bakteerivaginoosinki kuntoon, et nyt ei lemota enää iha nii paljoo
T: KaroliinaTiedän myös Toni et sua on seksuaalisesti käytetty hyväks jonka takia oikea vankila ois sulle liikaa kun siellä miehet panis sua väkisin perseeseen ja tulisit kohtaan lapsuuden traumasi uudelleen
Et toni kestäisi tulla taas raiskatuksi
Mut mä tiien et en kelpais sulle vaikka mä yrittäsinki
En ees yritä
Tän tasoset hääppöset naisen tekeleet ei pärjää markkinoil. Se on tää ikä, pituus, paino, hygienia ja kaikki tällaset
Mä tyydyn noihi beetamiehii
Mä oon oikeestaa tyytyväinen et mä olin nuorisokodeis sillon aikanaan
Mul meni mielenterveys mut siel mä sain munaa joka päivä ja viel joka päivä erilaista
Et mä oon nähny kaikenlaiset vehkeet
Lääkäri sano et.pitäs lantiopohkalihaksii tiukettaa kun on kuulemma kun ois synnyttäny seitenkilose porsaan et nii väljäks
Anonyymi kirjoitti:
Mul meni mielenterveys mut siel mä sain munaa joka päivä ja viel joka päivä erilaista
Lääkäri sano et.pitäs lantiopohkalihaksii tiukettaa kun on kuulemma kun ois synnyttäny seitenkilose porsaan et nii väljäks
T: KaroliinaEn ole ollut nuorisokodissa.
Se on eri paikka. Olen ollut perheessä huostaanotettu
Eli nyt toni et ymmärrö termejä.
Nuorisokoti on kaupungin rahottama
Perhe on yksityinen eli rahaa enempi
Anonyymi kirjoitti:
T: KaroliinaMä tei seittemänne aportin arvaa onks hyvä
Martin kaa muistettu vai eiks jormaa käytetyt vaik tuliski niille synttäreille kun kuus kyt täyttää
Mult ommellaa analikanavaa tiukemmalle helmikuus et pökät pysyy kuule sit puhtaana!
Anonyymi kirjoitti:
Mä tei seittemänne aportin arvaa onks hyvä
Martin kaa muistettu vai eiks jormaa käytetyt vaik tuliski niille synttäreille kun kuus kyt täyttää
Mult ommellaa analikanavaa tiukemmalle helmikuus et pökät pysyy kuule sit puhtaana!
T: KaroliinaMä ymmärrän toni et Suvi onjoku nisti ja se syytti sua raiskauksesta ja teki abortin mut mä en oo suvi
Enkä sun jyväskylän exä.
Ikävää et olet Janeten kanssa parisuhteessa vaikka selvästi er ole exästäs yli päässy.
Itket sen perään täällä hyvin näkyvästi
Miksi huijaat rakastavas Janettee?
Anonyymi kirjoitti:
Mä tei seittemänne aportin arvaa onks hyvä
T: KaroliinaEtkö Toni koe syyllisyyttä siitä että Suvi ja syntynmätön lapses on sulle noin traumaattinen kokemus ja kaipaat suhdettanne vaikka olet Janeten avomies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut nuorisokodissa.
Se on eri paikka. Olen ollut perheessä huostaanotettu
Eli nyt toni et ymmärrö termejä.
Nuorisokoti on kaupungin rahottama
Perhe on yksityinen eli rahaa enempi
T: KaroliinaNiin mä oon ollu aina mielinterveyspotilas
Olin penskana jo levoton ja huostaanotettu
Oon hillunu vaik missä piireissä, juonu ja käyttäny kamaa ja pannu nii montaa et ees tiiä
Oon ihan oikee draamakuningatar ja oikee sekopää ja mä trollaanki tääl suomi24ssä päiväst toisee ja vuodest toiseen
Kerro nyt toni meille miksi olet Janeten (eli väärän naisen avomies) kun selvästi oikea nainen sun tunnepuolella olisi sun teinisuhteen tyttöystävä eli Suvi?
Miksi Toni olet täysin väärän naisen kanssa suhteessa jos kerran tarve täällä piilossa väärillä nimillä kaivata exääs?
Eroa! - Anonyymi
Tiedän toni että se on ristona kerrottu tarina sun traumaattisesta erosta.
Sä et oo päässy yli siitä miten suvi sut jätti.
Janette on vissiin laastarisuhde?
Käytät hyväks janettee vaikka täällä väärillä nimillä kaipaat exääs
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän toni että se on ristona kerrottu tarina sun traumaattisesta erosta.
Sä et oo päässy yli siitä miten suvi sut jätti.
Janette on vissiin laastarisuhde?
Käytät hyväks janettee vaikka täällä väärillä nimillä kaipaat exääs
T: KaroliinaKuvitteleks et mullon vain nuo kaks juttuu??
Et nyt ihan kaikkee tiiä siis ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteleks et mullon vain nuo kaks juttuu??
Et nyt ihan kaikkee tiiä siis ;)Älä yritä hämätä. Kestä nyt vaan seuraukset.
Ehkä muistat seuraavalla kerralla et jos yrität upottaa mua niin mä vedän sut mukana!
Jos mä uppoon niin sä tuut mukana! En suostu häpäsyyn ilman kostoo ja sillä erolla et mä puhun totta ja sä keksittyä trollia! 😉
Palaillaan Toni uusin kujein sit kun taas keksit sorkkia mua ja kaipaat taas tulla itse nolatuksi!
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä hämätä. Kestä nyt vaan seuraukset.
Ehkä muistat seuraavalla kerralla et jos yrität upottaa mua niin mä vedän sut mukana!
Jos mä uppoon niin sä tuut mukana! En suostu häpäsyyn ilman kostoo ja sillä erolla et mä puhun totta ja sä keksittyä trollia! 😉
Palaillaan Toni uusin kujein sit kun taas keksit sorkkia mua ja kaipaat taas tulla itse nolatuksi!
T: KaroliinaOonks mä kertonu sitä kun mä tein eka aporti sijaiskodis ollessa?
Niin se nyt viime kesänäjä mä tein kaheksannen aportin. Lekuri tuumas et kohta steriloidaan jos en usko
Mut mähä en kuuntele muita! Mun päätös
Tiesin Toni et lankkesit mun provoon.
Sanoin noi jotta tartuisit syöttiin!
Toni sun ongelma on että vaikka trollaat et itse ole immuuni trollaukselle vaan haksahda heti ekaan ansaan!
Sulla on paljon vielä opittavaa
Et taida ymmärtää toni mitä yritän koska meet mun ansoihin.
Naurattaa kun trollaajan pitäs osata kiertää itse trollit mutta sehän onkin itse eniten herkkä peovosoinnille
Mä tässä kylmänä ja viileänä ilman mitään tunteita höpötän takas kun trolli on kiukkua kihisten yrittämässä kostaa.
Taisin toni voittaa sut 6-0
Miltä tuntuu hävitä naiselle?
Anonyymi kirjoitti:
T: KaroliinaEntä jos ei ole tukkaa ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä hämätä. Kestä nyt vaan seuraukset.
T: KaroliinaEi ku kage!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oonks mä kertonu sitä kun mä tein eka aporti sijaiskodis ollessa?
Niin se nyt viime kesänäjä mä tein kaheksannen aportin. Lekuri tuumas et kohta steriloidaan jos en usko
Mut mähä en kuuntele muita! Mun päätös
T: KaroliinaÄlä höpötä miäs!
- Anonyymi
Laita silmät kiinni, tam pio.
- Anonyymi
Rumilta pitäs periä vero huolimatta siitä kattooko niitä vai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Knantalouden näkökulmasta olisi perustellumpaaa verottaa hyvää ulkonäköä, sillä sen katseleminen aiheuttaa kaikenlaista hidastelua ja tehottomuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Laita tosiaan silmät kiinni ja anna sen visuaalisen haitan pyöriä matkoihinsa.
Mielestäni tällaisista aivopieruista pitäisi periä vero. Koskee toki myös omiakin aivopieruja.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Laita tosiaan silmät kiinni ja anna sen visuaalisen haitan pyöriä matkoihinsa.
Mielestäni tällaisista aivopieruista pitäisi periä vero. Koskee toki myös omiakin aivopieruja.Tunstko piston itsetunnossa!!
Anonyymi kirjoitti:
Tunstko piston itsetunnossa!!
Itseasiassa en. Ei minua oikeasti kiinnosta, jos en jollekin kelpaa tällaisena, niin sitten en kelpaa. Olen sanonut ennenkin, että olen suhteellisen terve ihminen ja hyvillä mielin siitä. Minun arvomaailma on täysin erilainen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa niinku sulta esim.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Itseasiassa en. Ei minua oikeasti kiinnosta, jos en jollekin kelpaa tällaisena, niin sitten en kelpaa. Olen sanonut ennenkin, että olen suhteellisen terve ihminen ja hyvillä mielin siitä. Minun arvomaailma on täysin erilainen. :)
Älä viiti. Itsepetosta
Anonyymi kirjoitti:
Älä viiti. Itsepetosta
En voi sille mitään, jos olet niin ulkonäkökeskeinen, että ajattelet kaikkien muidenkin olevan sellaisia. Turha tästä asiasta on jankuttaa. Minä pidän mielipiteeni, pidä sinä omasi.
- Anonyymi
Se on perus tantta look.
- Anonyymi
No sinä olet aivan samaa kauraa, olen niin nähnyt sut raitilla.👍
- Anonyymi
60 - 70 naista suurin osa alkaa olla äijätukalla varustettuja mörkojä, vielä niin, että pää on värjätty mustaksi, violetiksi, tai oranssiksi, naamaa koristaa isot kökkösankaiset silmälasit. Usein liikkuvat jonkun ukon kanssa, taitaa sekin olla tohvelisankari, kun ei pysty akkalle kertomaan totuuksia.
- Anonyymi
Miten se nyt noin sua rasittaa? Kannattaa varmaan käydä terapeutilla asian tiimoilta. Ei ole normaalia rasittua muiden ulkonäöstä.
- Anonyymi
Jo on pienet murheet, kun muiden ulkonäkö ärsyttää. Mä olen lyhythiuksinen, lihava ja en kauhean pitkä, mutt mitä sitten. Mä olen tottunut kiusattuna olemiseen, pennusta asti haukuttu ulkonäköä, ei enää hetkauta niinkuin penskana ollessa. Pidän itsestään selvänä, ett haukutaan, ei ole uutta, ei tule yllätyksenä.
- Anonyymi
Punaseksi värjätyt kaameet sävyt , oikeen suvakki paskaa !
- Anonyymi
Käy sinäkin välillä hoidossa, olet sen tarpeessa.
- Anonyymi
On vähissä sun tekemiset.
- Anonyymi
Se on sinun ongelmasi. Juuri tv:ssa oli pari pariskuntaa ja molemmat naiset oli pyöreitä. Hyvin kelpaavat miehilleen vaikka varmasti unelmanaisia baarit täynnä. Kaikki ei vaan etsi mitään nukkea sänkyynsä. Luonnekin ratkaisee.
- Anonyymi
Sähän lohkasit kunnon aloituksen.
Mitä tapahtuu naiselle, joka oppii ymmärtämään miehiä ?
- he kuolee nauruun - Anonyymi
Kyllä täällä on elellä saa kaikenlaiset ja näköiset ihmiset. Katso muualle jos ei miellytä.
T: tantta - Anonyymi
Sellanen jolla on pistävä katse ja se huutaa: Mee töihin, töihin ny siitä!
- Anonyymi
Rakastan sua.
- Anonyymi
Olisitpa mun ihastus
- Anonyymi
Miten ajattelit päästä eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit päästä eteenpäin
Emmä tiedä
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453