Kohtaaminen naisen kanssa nurkkapaikassa taloa

Anonyymi-ap

Olin nurkkapaikassa kokoontumispaikassa yksikseni majoneesia ajatellen. Sitten siihen tuli sörkkimään nainen. Se siinä sitten alkoi tuijottamaan, hymyilikin ja sörkki hyllyä. Kun se siinä vaan oli ja sörkki hyllyä niin päätin kokeilla juttelua.Kerroin naiselle asijoista. Sitten aloin puhumaan majoneeseista. Poppamies garlic majoneesista, jollaisen olin ostanut tarkoituksena pizzan päälle levitettäväiseksi. Olen kuullut ihmisten tykkäävän pizzoista, joissa on majoneesia.Näytin että tällainen purkki mulla on eikä mitään mainintaa käyttötarkoituksesta.

Popamies majoneesissa garlic ollunna ei mainintaa käyttötarkoituksesta, ei mitään mainintaa. Nainenkaan ei tiennyt vaikka oli nainen.

Onko hankkimani majoneesi yleiskäyttöön kaikille pinnoille sopivaa?

Oi huojentavaakin kun nainenkaan ei tiennyt varmuuvella asijaa etten ole ainoana nk. Uuno.Nainen vaikutti joltakin erityislatautuneelta mua kohtaan. En osaa selittää. Kuin kiinnostunut silleen ihanasti. Ääni, elekieli, jne. Olisihan se kiva jos niinkin mutta kun en saa sellaiseen suutani aukeamaan että mitäs jos luettaisiinkin Raamattua yhdessä jossain joskus ehkä. Tässä numeroni, soita jos humbalabaloo.

No, tää elämä on ohitettuja tilaisuuksija.Jälkivärinä iskee päälle jälkikäteen että mitä jos olisin vaan sanonut mitä mietin että vaimoa mulla ole ei. Toisaalta tuskin hänestä olisin vaimoa halunnutkaan, mutta jollakin tavalla jostakin syystä kahdesta ihmisestä on tullut yksi liha. No tämmöistä, ohhoijakkoota.

Kokeilen tänään tai huomenna majoneesia pizzaan ja kerron lisää majoneesista ja pizzasta Jumalan lapsen näjönkulmasta.

Selef Urge

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääni, elekieli, jne.

energisyys, iloisuus, jopa innostuneisuus, touhukkuus, vaikutti ettäse johtui siitä että saimme jutella keskenämme.

Toisaalta hän voi olla sellainen kaikkijen kanssakin. Olla sellainen iloinen luonteeltaan tuo nainen. En kuitenkaan tuntenut isommin vetoa häneen. Tiedän kyllä millainen on kun se oikeankaltainen on lähellä ja vetovoima on kohonnutta. Tässä ei sellaista ollut mukana ainakaan mulla.

SelefUrge

Selef Urge

• Anonyymi

no, se on näin, jotta onnellisempaa on elää ilman naisen seuraa tilastollisesti. aviossa on moni kuin Helvettiin vangittuina, eikä eroa voi ottaa ellei toinen petä ja jää siitä kiinni. moni pettää eikä jää kiinni kun toinen luottaa pettäjään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Melkein lähetin viestin.

Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe