Valkoisen talon ex-lääkäri: "Biden ei kykene työhönsä"

Anonyymi-ap

Valkoisen talon ex-lääkäri Ronny Jackson:

"Se on kuluttava työ sekä henkisesti että fyysisesti. Tämä mies ei kykene siihen. Hän on todistanut päivittäin, ettei pysty työhönsä, mutta tämä muuttuu pahemmaksi.
Jacksonin mukaan Biden on muuttunut silminnähden "hitaammaksi” presidenttikautensa aikana. Kongressiedustaja laukoo, etteivät Yhdysvaltojen vastustajatkaan enää kunnioita tai pelkää supervaltaa sen johtajan takia. – Emme voi antaa tämän miehen istua kauttaan loppuun ja sen jälkeen vielä neljä vuotta. Hän asettaa meidät suureen vaaraan jo nyt, Jackson sanoo. – Jonkun hänen sisäpiiristään on hoidettava homma ja kerrottava se hänelle."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/406d0c9f-eda3-4a88-af39-27f8ab4739b2

6

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä lääkäriä tarvita sanomaan sitä minkä kaikki omilla silmillään näkevät muutenkin

    • Anonyymi

      Ei pysty enää lähtemään ilmastokokoukseenkaan, piti lähettää tuuraaja paikalle

    • Anonyymi

      Bideen motiivit roikkua pressana liittynevät hänen ja poikansa vehkeilyihin Ukrainassa, jotka eivät kestä päivänvaloa.
      Olen toisaalta itsekin sanonut, että heiveröinen pappa-Bidee ei taida jaksaa kauttaan loppuun saakka muutenkaan.
      t. haans

    • Anonyymi

      Poliittisen vastustajan (republikaanien poliitikko) diagnoosit Foxilla ovatkin luotettavia. Jackson ei ole koskaan ollut Bidenin lääkäri. Että ihminen kehtaakin.

    • Anonyymi

      Trump ei ole koskaan kyennyt työhönsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe