Miksi suomalaiset feministit tukevat palestiinalaisia?

Anonyymi-ap

Tämä kysymys koskee varsinkin näkyviä vasemmistolaisia feministeja, joista pari on jopa istuvia kansanedustajia.

Washington Postin tutkivat journalisti julkaisivat pari päivää sitten pitkän ja raa'an yksityiskohtaisen (trigger warning!) artikkelin jossa kuvaillaan miten palestiinalaiset käyttävät raiskauksia ja naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa aseenaan terroritaisteluissaan.

https://www.washingtonpost.com/world/2023/11/25/israel-hamas-rape-sexual-violence/

Onkin siis mielestäni hämmentävää ja vastenmielistä että suomalainen vasemmistopainotteinen feminismi tukee tällaista toimintaa?

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monilla naisilla on raiskausfantasioita ja se varmaan selittää suuren osan tuosta ilmiöstä .

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­y­­­m­f­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18133935e

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Monet vasemmistolaiset vastustavat ensisijaisesti USA:ta ja kun USA tukee Israelia, vasemmistolaisista löytyy valmiutta tukea mitä tahansa, mikä vastustaa Israelia, jotta saa olla eri puolella kuin USA.

      • Anonyymi

        Juuri noin se menee. Se on ulkoa opittua ajattelua joka menee automaattiohjaukselle vasemmistolaisilla aina kun kyse on konflikteista joissa osapuolina on länsi ja itä vastakkain. Itä nähdään aina heikompana kuin länsi.

        Vasurit ovat automaattiohjauksella aina idän puolella eikä heitä kiinnosta tippaakaan eri konfliktien todellinen luonne. Vasurit näkevät lännen maailman suurimpana vallankäyttäjänä. Koska moraaliposeeraavat vasurit haluavat profiloitua laupiaina altavastaajien puollustajina heitä ei kiinnosta vaikka ne altavastaajat tekisivät itse kuinka paljon vääryyksiä ja itse aloittaisivat konflikteja. Siihen vihervasuripellet vetoavat kannaotoissankin kuinka "valta- asetelmat ovat lähtökohtaisesti epäsuhtaiset" ja siksi sitä altavastaajaa on aina puolustettava vaikka se itse olisi väkivaltainen sika.

        Vasuri ei voi koskaan nähdä valta- asetelman altavastaajana olevaa vastuullisena mistään. Altavastaaja ei ole koskaan syyllinen mihinkään.

        Tällaiseen ajatteluunhan perustuu myös vähemmistöjen oletusarvoisesti "syrjitty" asema. Vasureiden mukaan "syrjittyjä" vähemmistöjä pitää aina puolustaa ja holhota vaikka useimmat vähemmistöt lännessä ovat aina nauttineet erityisokeuksista juuri siksi koska ovat vähemmistöjä.


    • Anonyymi

      Koska he vihaavat naisia.

    • Anonyymi

      En ole vasemmistolainen joten en voi kuin spekuloida. Epäilen syynä olevan heidän kohdallaan yksinkertaisesti aloittajan tai esim minun tulkinnasta poikkeava tulkinta kyseisestä poliittisesta tilanteesta. Tunteita herättävät kuvat ja uutiset siviiliuhriesta tepsii ihmisiin jotka ovat taipuvaisia reagoimaan nopeasti tunnepohjalta. Vasureille tunteilu ja tunteella reagominen on tavanomaista. Totta puhuen mitä vasemmalle poliittisella kartastolla mennään sitä naiivimpia siellä näytetään olevan. Näin se vain menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe