Miks mu opintolainan korko on näin paljo

Anonyymi-ap

454e m iten se on nuin iso

18

913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

??????

• Anonyymi

Siis se mikä mun pitää maksaa joka kesäkuu ja joulukuu nii nyt joulukuussa 454e on se eli tosin toson lainaeron suuruuski 120e mikä on kuukaisittain mut tuo on tuplat isompi ku kesällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis se mikä mun pitää maksaa joka kesäkuu ja joulukuu nii nyt joulukuussa 454e on se eli tosin toson lainaeron suuruuski 120e mikä on kuukaisittain mut tuo on tuplat isompi ku kesällä

Rakennuskannan mukaan vaihtelee. Nyt on enemmän lukkoja taloissa.

• Anonyymi

Vakuutuskorvaukset muuttuu.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18135158H

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kirjoittaisitteko selkokieltä kiitos

• Anonyymi

Puolivuodittainen opintolainojen koronmaksu mikä kesäkuussa ja joukukuussa,.

Mulla on joka kk lainaerän summa 120e mutta joka kesä ja joukukuuss on ne korot
        Ja nyt korko on 328e yksistään ja siihen lsinaerä päälle 120e tulee se 450e
        Joutuu hakea korkoavustusta kelasta ei muu auta

• Anonyymi

Tätä joudun hakrmaan muuten olen liemessä koska eipä oo millä maksella.

"Korkoavustus
        Korkoavustus tarkoittaa sitä, että Kela maksaa valtion takaaman opintolainasi korot kokonaisuudessaan. Et joudu maksamaan niitä takaisin Kelalle.

Kuka voi saada korkoavustusta?
        Voit saada korkoavustusta, jos

tulosi eivät ylitä tulorajaa ja
        pankki ei enää lisää korkoja opintolainaasi vaan on alkanut laskuttaa korot sinulta.
        Pankki ei laskuta sinulta opintolainan korkoja niin kauan kuin saat opintotukea. Sinä aikana korko lisätään lainan pääomaan eli pääomitetaan. Kun et enää saa opintotukea, pankki pääomittaa korot vielä yhden lukukauden ajan. Sen jälkeen se alkaa laskuttaa korot sinulta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä joudun hakrmaan muuten olen liemessä koska eipä oo millä maksella.

"Korkoavustus
        Korkoavustus tarkoittaa sitä, että Kela maksaa valtion takaaman opintolainasi korot kokonaisuudessaan. Et joudu maksamaan niitä takaisin Kelalle.

Kuka voi saada korkoavustusta?
        Voit saada korkoavustusta, jos

tulosi eivät ylitä tulorajaa ja
        pankki ei enää lisää korkoja opintolainaasi vaan on alkanut laskuttaa korot sinulta.
        Pankki ei laskuta sinulta opintolainan korkoja niin kauan kuin saat opintotukea. Sinä aikana korko lisätään lainan pääomaan eli pääomitetaan. Kun et enää saa opintotukea, pankki pääomittaa korot vielä yhden lukukauden ajan. Sen jälkeen se alkaa laskuttaa korot sinulta."

Käytkö töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö töissä

En..ei työtä

• Anonyymi

Joko sulla on ihan kiitettävästi opintolainaa tai si sä vie opiskelet korkojen lyhentäminen kaiketi kai pitäs alkaa opintojen päätyttyä ja itse lainanlyhennys si kun saa töitä noin se muistaakseni meni joskus aikoinaan

• Anonyymi

Joo Opintolainaa on melkeen 18000 ja 120e lyhennän kuussa. En oo opiskele enää enkä käy töissäkään nyt

• Anonyymi

Kaikilla ei ole rikkaita vanhempia, jotka maksaisivat monen vuoden opinnot. Sitä pitää ottaa lainaa ja opintojen ohessa raataa töissä. Mut sitte esim. toimeentulotuella voi elää vuosia tekemättä yhtään mitään.

• Anonyymi

Jooh eipä oo mullakaan rikkaita vanhempia. Perunkirjat lähetin päinvastoin velkojille kun olin kuolinpesän haltija.

• Anonyymi

Mulla oli myös paljon. Hain tukea.

• Anonyymi

Ok itekkii just hakemukse pistin

• Anonyymi

Ihmettelen suuresti kun et ole koskaan mitään opiskellut.

• Anonyymi

Olen mut en ole opiskellut enää vuoden 2019 jälkeen ja lsinaa on vielä melkein 18000 oon sitä vasta reilun vuoden puoltoista vasta lyhentäny

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe