454e m iten se on nuin iso
Miks mu opintolainan korko on näin paljo
18
913
Vastaukset
- Anonyymi
??????
- Anonyymi
Siis se mikä mun pitää maksaa joka kesäkuu ja joulukuu nii nyt joulukuussa 454e on se eli tosin toson lainaeron suuruuski 120e mikä on kuukaisittain mut tuo on tuplat isompi ku kesällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se mikä mun pitää maksaa joka kesäkuu ja joulukuu nii nyt joulukuussa 454e on se eli tosin toson lainaeron suuruuski 120e mikä on kuukaisittain mut tuo on tuplat isompi ku kesällä
Rakennuskannan mukaan vaihtelee. Nyt on enemmän lukkoja taloissa.
- Anonyymi
Vakuutuskorvaukset muuttuu.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18135158H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kirjoittaisitteko selkokieltä kiitos
- Anonyymi
Puolivuodittainen opintolainojen koronmaksu mikä kesäkuussa ja joukukuussa,.
Mulla on joka kk lainaerän summa 120e mutta joka kesä ja joukukuuss on ne korot
Ja nyt korko on 328e yksistään ja siihen lsinaerä päälle 120e tulee se 450e
Joutuu hakea korkoavustusta kelasta ei muu auta - Anonyymi
Tätä joudun hakrmaan muuten olen liemessä koska eipä oo millä maksella.
"Korkoavustus
Korkoavustus tarkoittaa sitä, että Kela maksaa valtion takaaman opintolainasi korot kokonaisuudessaan. Et joudu maksamaan niitä takaisin Kelalle.
Kuka voi saada korkoavustusta?
Voit saada korkoavustusta, jos
tulosi eivät ylitä tulorajaa ja
pankki ei enää lisää korkoja opintolainaasi vaan on alkanut laskuttaa korot sinulta.
Pankki ei laskuta sinulta opintolainan korkoja niin kauan kuin saat opintotukea. Sinä aikana korko lisätään lainan pääomaan eli pääomitetaan. Kun et enää saa opintotukea, pankki pääomittaa korot vielä yhden lukukauden ajan. Sen jälkeen se alkaa laskuttaa korot sinulta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä joudun hakrmaan muuten olen liemessä koska eipä oo millä maksella.
"Korkoavustus
Korkoavustus tarkoittaa sitä, että Kela maksaa valtion takaaman opintolainasi korot kokonaisuudessaan. Et joudu maksamaan niitä takaisin Kelalle.
Kuka voi saada korkoavustusta?
Voit saada korkoavustusta, jos
tulosi eivät ylitä tulorajaa ja
pankki ei enää lisää korkoja opintolainaasi vaan on alkanut laskuttaa korot sinulta.
Pankki ei laskuta sinulta opintolainan korkoja niin kauan kuin saat opintotukea. Sinä aikana korko lisätään lainan pääomaan eli pääomitetaan. Kun et enää saa opintotukea, pankki pääomittaa korot vielä yhden lukukauden ajan. Sen jälkeen se alkaa laskuttaa korot sinulta."Käytkö töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö töissä
En..ei työtä
- Anonyymi
Joko sulla on ihan kiitettävästi opintolainaa tai si sä vie opiskelet korkojen lyhentäminen kaiketi kai pitäs alkaa opintojen päätyttyä ja itse lainanlyhennys si kun saa töitä noin se muistaakseni meni joskus aikoinaan
- Anonyymi
Joo Opintolainaa on melkeen 18000 ja 120e lyhennän kuussa. En oo opiskele enää enkä käy töissäkään nyt
- Anonyymi
Kaikilla ei ole rikkaita vanhempia, jotka maksaisivat monen vuoden opinnot. Sitä pitää ottaa lainaa ja opintojen ohessa raataa töissä. Mut sitte esim. toimeentulotuella voi elää vuosia tekemättä yhtään mitään.
- Anonyymi
Jooh eipä oo mullakaan rikkaita vanhempia. Perunkirjat lähetin päinvastoin velkojille kun olin kuolinpesän haltija.
- Anonyymi
Mulla oli myös paljon. Hain tukea.
- Anonyymi
Ok itekkii just hakemukse pistin
- Anonyymi
Ihmettelen suuresti kun et ole koskaan mitään opiskellut.
- Anonyymi
Olen mut en ole opiskellut enää vuoden 2019 jälkeen ja lsinaa on vielä melkein 18000 oon sitä vasta reilun vuoden puoltoista vasta lyhentäny
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822