Miksi kaksi niin samanlaista ei voi tulla toimeen

Anonyymi-ap

Ihmetyttää kummasti

61

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka nyt ei tule toimeen?

• Anonyymi

Koska sulla on ollut viimeksi muuta elämää kun tulkata näitä miehen provoja auki? Tapa esittää kysymys vähän liian kiihkeä

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­N­­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kyllä varmasti voisi

• Anonyymi

Millä tavalla sen huomaa? Molemmat luupäitä eikä anna periksi?
      Millä tavalla on yritetty? Ehkäpä voisi ihmetellä toista tapaa selvitellä välejä, tai sanoa
      jotain.

• Anonyymi

Anteeksi mitä valhetta tässä jankkaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mitä valhetta tässä jankkaat

Onko sun mielestä tässä yhden miehen show’ssa jossa se vastailee itse itselleen puutaheinää todella nämä nyanssit niin pätevästi eroteltavissa? Kaikki näyttää ainakin mun ja muiden normaalilla tavalla ajattelevien silmiin tod falselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun mielestä tässä yhden miehen show’ssa jossa se vastailee itse itselleen puutaheinää todella nämä nyanssit niin pätevästi eroteltavissa? Kaikki näyttää ainakin mun ja muiden normaalilla tavalla ajattelevien silmiin tod falselta

Tod falselta 😂😂😂😂😂missä menneessä ajassa sä elät

• Anonyymi

Kun pitäs ymmärtää et parisuhteessa yleensä kumpikin joutuu joustamaan puolin ja toisin eikä aina vain toinen mu jos se toimii ni en tiedä miksi ei kaksi lähes täsmälleen samanlaista voisi tulla keskenään toimeen

• Anonyymi

Tää palsta ei oo paras paikka jutella ja tutustua paremmin.

• Anonyymi

Sinä voit kuule olla trollaavan miehen vedättämisen varassa niin paljon ku lystäät ja yllättäen ns puusta pitkään et pääse

• Anonyymi

Paremmin kui kaksi erilaista!pidin tänään luennon näistä toisille😂

• Anonyymi

Se onkin jännä. Ja miksi toisen mielestä toinen on vain niin outokin.

• Anonyymi

No niinpäs onkin jännä. Herää kysymys kumpi on se outo toinen? Vaiko molemmat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpäs onkin jännä. Herää kysymys kumpi on se outo toinen? Vaiko molemmat?

Varmaan se toinen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se toinen on.

No mutta kumpi toinen on se outo toinen?

Ja tulevatko ne toiset keskenään toimeen vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta kumpi toinen on se outo toinen?

Ja tulevatko ne toiset keskenään toimeen vai ei?

Miksi sinua toiset kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas ilkeä. Kunhan yritin jutella toisen kanssa jotain. : (

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas ilkeä. Kunhan yritin jutella toisen kanssa jotain. : (

Kuka oli ilkeä ja kenelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on toisen sukulainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on toisen sukulainen.

Aivan. Mietinkin sitä kun toiset on sellaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on toisen sukulainen.

Tietääkseni en ole. Ehkä itse olen jossain asiassa toinen joka odottaa ja kaipaa toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni en ole. Ehkä itse olen jossain asiassa toinen joka odottaa ja kaipaa toista.

Kuka siis on toinen ja toiset? Ei nyt selviä. Ilmeisesti kaipaavat ja odottavat toisiaan?

• Anonyymi

Riippuu millä lailla lailla samanlaiset ja myös siitä onk okumpikin sinut myös heikompien puoliensa kanssa. Silloin, kun ei pidä jostakin piirteestä itsessään, niin todennäköiseti ärsyyntyy samasta piirteestä myös kanssaihmisissä.

Lisäksi onko todellakin niin ettei tule toimeen keskenään eli onko riitaa vai oletus epäsovusta?

• Anonyymi

Se pitäisi kaikkien muistaa että kysyy miten on. Mulla ei ole mitään riitaa tai epäsopuakaan, mutta sen voi käsittääkin niin kun oon "piilossa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitäisi kaikkien muistaa että kysyy miten on. Mulla ei ole mitään riitaa tai epäsopuakaan, mutta sen voi käsittääkin niin kun oon "piilossa".

Kuulostaa tutulta. Usein suorastaan yllätyn minulle sanotuista kommenteista ja eittämättä ensimmäisenä nousee mieleen, että mitä hemmettiä nyt on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Usein suorastaan yllätyn minulle sanotuista kommenteista ja eittämättä ensimmäisenä nousee mieleen, että mitä hemmettiä nyt on tapahtunut.

Oliko tuo sellainen sulle? Millasia kommentteja sulle sit sanottu jotka yllättää ja mietit noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo sellainen sulle? Millasia kommentteja sulle sit sanottu jotka yllättää ja mietit noin?

Useimmiten yllätyn ilkeilyistä, jotka joiden perustetta en käsitä. Esim. oletettuihin mielipiteisiin, asenteisiin tai pyrkimyksiin viitatessa.

Edeltävä kommentti ei ollut viittaamasi sellainen vaan samaistuin kommentoijan kokemukseen.

• Anonyymi

Aika alkeellista

• Anonyymi

Jos on pukki niin tulee riitaa,muuten ei.

• Anonyymi

Tai sitten kummatkin tulevat pelottavan hyvin toimeen ja ovat niin hämmentyneitä tästä havainnosta, että menevät lukkoon. Itse sitten huomasin tässä tilanteessa olevani vielä kaiken kukkuraksi ihastunut, kun koin löytäneeni vastinkappaleeni. Havainto jäädytti minut täysin. Tiedän etten pysty olemaan sen ihmisen seurassa neutraali joten koitan pysyä piilossa häneltä ja kun vastaan tulee, en ole huomaavinaan häntä tai yritän näyttää mahdollisimman tympeätä, jotta hän menisi pois eikä minun tarvitsisi kohdata omia tunteitani. Säälittävää. Tiedän.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂luuseri

• Anonyymi

Hei,mistä tiedät teidän olevan samanlaiset jos olette kumpikin lukossa ja umpisolmussa itsenne kanssa??Oletko stalkannut hänen kotiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,mistä tiedät teidän olevan samanlaiset jos olette kumpikin lukossa ja umpisolmussa itsenne kanssa??Oletko stalkannut hänen kotiaan?

Pelottavan oman kuuloinen ajatus.. tuota miettinyt kyllä.. paljon. Sivusta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottavan oman kuuloinen ajatus.. tuota miettinyt kyllä.. paljon. Sivusta tämä.

Anteeksi mitä valhetta täällä selität

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mitä valhetta täällä selität

Miksi kaikki on sun mielestä valehtelua tänään? Ei mun omat ajatukset ole valehtelua. Varsinkaan sinä et voi niitä väittää sellaisiks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki on sun mielestä valehtelua tänään? Ei mun omat ajatukset ole valehtelua. Varsinkaan sinä et voi niitä väittää sellaisiks.

Kyllä voin jos väität ajattelet toisesta asioita jotka eivät pidä paikkansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voin jos väität ajattelet toisesta asioita jotka eivät pidä paikkansa

Kenestä mielestäsi väitin ja ajattelin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂luuseri

Kannattaa parahin pallopää huomioida että on eri asia olla ignoorattu tarkoituksella ja olla ignoorattu koska sinulla ei vain ole mitään merkitystä sille ihmiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂luuseri

Helpottaako pikkulasta nämä läpinäkyvän ahdistuneet purkaukset miehen puutaheinää juttuihin nouseeko sosiaalinen arvostus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,sillä toisella on tuntosarvet kehittynyt,sen ei tarvii stalkata ainakaan kuvaamalla tallennetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,sillä toisella on tuntosarvet kehittynyt,sen ei tarvii stalkata ainakaan kuvaamalla tallennetta.

Taas tuo sana toinen. Kuten ylempänä jo oli puhe toisesta ja toisesta. Sekä toisaallakin.
        Sillä toisella on ehkä tuntosarvet väärässä.
        Ja vaikka olisi kyseessä eri toinen ja toinen, nää silti on jostakin syystä tarkoitettu että huomaan, ja luen.
        Viestiä, tai merkkejä jostakin pyysin ja odotin.
        Toisen ehkä kannattaa sitten suosiolla haihtua jonnekin säröjensä kanssa sydän pieninä palasina.
        En silti aio häätää jotakuta sydämestä pois.
        Itseasiassa en suostu päästämään edes karkaamaan sieltä.
        Joku tulee olemaan jollekulle tärkeä,
        Ikuisesti. <3
        Ei todellakaan riitä useempikaan paketti nenäliinoja enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuo sana toinen. Kuten ylempänä jo oli puhe toisesta ja toisesta. Sekä toisaallakin.
        Sillä toisella on ehkä tuntosarvet väärässä.
        Ja vaikka olisi kyseessä eri toinen ja toinen, nää silti on jostakin syystä tarkoitettu että huomaan, ja luen.
        Viestiä, tai merkkejä jostakin pyysin ja odotin.
        Toisen ehkä kannattaa sitten suosiolla haihtua jonnekin säröjensä kanssa sydän pieninä palasina.
        En silti aio häätää jotakuta sydämestä pois.
        Itseasiassa en suostu päästämään edes karkaamaan sieltä.
        Joku tulee olemaan jollekulle tärkeä,
        Ikuisesti. <3
        Ei todellakaan riitä useempikaan paketti nenäliinoja enää.

Käytä wc paperia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytä wc paperia.

Käytän pyyhkeitä. : (

• Anonyymi

Jos molemmat ovat samanlaisia esim. Kaljuja keski-ikäisiä transuja ja pitävät teini pojista mutta eivät kaljuista keski-ikäisistä transuista niin se vois selittää...

• Anonyymi

Tuo kyllä selittää paljon ja ehkä jopa kaiken. Ei se samanlaisuus välttämättä ole hyvä asia joka tilanteessa 😁

• Anonyymi

Kerrankin relevantti tulkinta, arvostan

• Anonyymi

Nyt oot täysin hakoteillä vai toiveunta sulle.

• Anonyymi

Millä tavalla samanlaiset?

• Otsikossahan sanotaan tyhjentävästi että "niin" samanlaiset.

• Anonyymi

Molemmilla yhtä pitkät!

• Anonyymi

Ripset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ripset?

Piuhat...

• No jos molemmat on mykkinä, niin on aika hankala tulla toimeen.😃

• Anonyymi

Kumpikin on ilmeisesti passiivisaggressiivisia jo ennenkö mitään kerkiää ollakaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin on ilmeisesti passiivisaggressiivisia jo ennenkö mitään kerkiää ollakaan?

Mistä puhut?🤔

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mistä puhut?🤔

No kun ei puhu ja "mököttää" vaan.
        Oli kuiva vitsi ilmeisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

No kun ei puhu ja "mököttää" vaan.
        Oli kuiva vitsi ilmeisesti.

Eihän siinä tarvitse edes mököttää.. jos vaan molemmat ovat hiljaisia😁

• Anonyymi

Vastustus tulee siitä kun on tottunut ettei tule toimeen ja siihen hankalaan tunteeseen. Liian helppoa niin sanotusti

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂phtyi sylkäsy

• Anonyymi

Sokea näkee samankaltaisuutta jossain missä on vain erilaisuutta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3441
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1680
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe