Marianna Kurki.
On hahmo jonka ei olis tarvinnu tulla sarjaan takaisin.
Mulla ei ole itse näyttelijää mitä vastaan, mutta hahmo Marianne Kurki tuhosi muitten elämän.
Samalla periaatteella Laura Kiviranta pitäis tulla sarjassa pikaisesti käymään jotta saisi tietää että Aaron on oikeasti elossa?
Ihme ettei Paula Sievinen yllättäen pelastu , ai niin olihan sillä kunnon hautajaiset.
Kuka seuraava kuollut hahmo tulee sarjaan takaisin?
Kuolleet pysyköön myös sarjana kuolleena.
Marianna Kurki ei olisi voinu tulla sarjaan takaisin jos Sergein tai Peppi olisi vielä sarjassa mukana.
Marianna Kurki ei ole muuttunut yhtään paremmaksi ihmiseksi kun muuten ei olisi pystyny kostaa.
Marianna kurki
28
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Marianna Kurki pois sarjasta.
Kunpa Peppi ja Sergei tulis piipahtaa sarjassa ja kertoo mielipiteensä Mariannasta.
Marianna Kurki tappoi Salatut Elämässä sarjassa Eliaksen, jonka takia Sebastian oli surullinen.
Vanhat hyvät Salatut elämät oli hyviä, ja pilalle meni kun Aaron ja Kristiina Pohjola ja Ny Marianna Kurki tulee haudan takaa takaisin hahmona sarjaan.
Ei Salatut elämät mikä sombie sarja ole.- Anonyymi
Onhan se, kun salkkareissa kuolleetkin herää henkiin. Ei voi tietää, kuka sarjan hahmoista palaa takaisin. Aku Hirviniemen pitäis liittyä salkkarikaartiin, kun nythän Akulta alkaa työt käydä vähiin ja hyvin vanha kunnon Aku sopis salkkareihin!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18135375e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tai Annika Sievinen tai moni muu joka on sarjassa hahmona kuollut?
Mihin menee raja, että Salatut Elämät fanit sanoo että nyt riittää.
Salatut elämät matkii omia juonen kuvioita - Anonyymi
Olen jo lähes kaiken unohtanut mitä Marianna teki aikoinaan ja olihan tosiaan karmea hahmo mutta kuitenkin mukava lisä sarjaan.Marianna harrasti kaappauksia joten olisiko hän Aaron kidnappauksen takana..
- Anonyymi
Kuka muu muka kuin superseksikäs Marianne!
- Anonyymi
Salkkareissa murhat vanhenevat nopeammin kuin tosielämässä: Marianna murhasi Eliaksen 2016, Aaro taas Antonin 2017.
- Anonyymi
Jjjj
- Anonyymi
Ite rakastan Mariannaa ja ihanaa et tuli takasi <3 Mun mielestä ansaitsee toisen mahollisuuden, mun käy sitä sääliks, se oli kuitenki sairas ku teki ne jutut vaikka tietenki teot oli vääriä. Sen mieli järkky sen vaikeen lapsuuden takia, käy sääliks myös näitä "uhreja" mut Marianna on ihana ja Oona todella upee näyttelijä <3
- Anonyymi
Marianna on seksikäs, käheä-ääninen ihanuus! Aivan mahtava vahvistus salkkareihin!
- Anonyymi
Ja Mariannan ruumista ei koskaa löydetty eli se ei ollu kuollu
- Anonyymi
Ei vaa se on elävä kuollut eli zombie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marianna on harvinaisen eläväinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trombi Marianeenko?
- Anonyymi
Marianna ihan ok tyyppi mutta se että kaveeraa JP:n kansssa niin sitä vaikea käsittää,ansaitsisi paremman
- Anonyymi
jos marianna on muuttunut niin hän ei ehkä tiedä kaikkea JP:stä, mutta mä funtsin että voi olla myös niin että Marianna ei ole muuttunut ihmisenä ollenkaan jos hän tietää miesystävänsä pahoista kuvioista. Aika näyttää miten käsikirjoitus jatkuu.......
- Anonyymi
Mä luulen, että tässä viritellään kohta suhdetta Mariannan ja Nikkisen välille. Ja sitten Cindy herää koomasta ja suuttuu, kun Aki on hänen poikansa murhaajan kanssa.
- Anonyymi
Ensi viikolla viimeinkin tapahtuu se mitä on odoteltu,Kalle saa tietää Sammon kieroiluista ja heittää kaverin pihalle
- Anonyymi
Mutta Mariannaa ei sitten näytetä?!? Siinä se "paluu"...
- Anonyymi
Oiskohan hyvä jakson nimi "Kuri anna, Marki"?!? Marki jokin uusi hahmo, joka pistää Mariannan kuriin(?)?!?!?!?!
- Anonyymi
Ulkonäön puolesta voisi luulla ex nhl jääkiekkoilija jody hullin pikkusiskoksi. Hyvä näyttelijä on.
- Anonyymi
out of topic mutta noiden miesten meikit on nykyään hemmetin keltasia. siellä sitten vaan mandariineja istuu rivissä! en tiedä muista mutta itselleni naisena pistää pahasti silmään. eikai pieni punotus naamassa tarkoita että pitää meikata vituralleen?
- Anonyymi
Koska oranssi on uusi musta.
- Anonyymi
Paljastus: Laura Kiviranta palaa Pihlajakadulle 2024 ja on nykyään avoliitossa Anneli Mansikan kanssa.
- Anonyymi
Oho, ja varmaan kaappaavat Tukun ja Ilon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, ja varmaan kaappaavat Tukun ja Ilon.
Laura pääsi pois Rauhalammesta ja hän on kuin uusi ihminen.
- Anonyymi
Sillä on kavanen jatta
- Anonyymi
No on sullaki oudot noi kommentit huoh.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti28535534Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854854Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294664Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583942Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003230Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192809Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta612626En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122044Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi491946Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4331694