Marianna kurki

Anonyymi-ap

Marianna Kurki.

On hahmo jonka ei olis tarvinnu tulla sarjaan takaisin.

Mulla ei ole itse näyttelijää mitä vastaan, mutta hahmo Marianne Kurki tuhosi muitten elämän.


Samalla periaatteella Laura Kiviranta pitäis tulla sarjassa pikaisesti käymään jotta saisi tietää että Aaron on oikeasti elossa?

Ihme ettei Paula Sievinen yllättäen pelastu , ai niin olihan sillä kunnon hautajaiset.

Kuka seuraava kuollut hahmo tulee sarjaan takaisin?

Kuolleet pysyköön myös sarjana kuolleena.

Marianna Kurki ei olisi voinu tulla sarjaan takaisin jos Sergein tai Peppi olisi vielä sarjassa mukana.

Marianna Kurki ei ole muuttunut yhtään paremmaksi ihmiseksi kun muuten ei olisi pystyny kostaa.

28

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marianna Kurki pois sarjasta.

      Kunpa Peppi ja Sergei tulis piipahtaa sarjassa ja kertoo mielipiteensä Mariannasta.

      Marianna Kurki tappoi Salatut Elämässä sarjassa Eliaksen, jonka takia Sebastian oli surullinen.

      Vanhat hyvät Salatut elämät oli hyviä, ja pilalle meni kun Aaron ja Kristiina Pohjola ja Ny Marianna Kurki tulee haudan takaa takaisin hahmona sarjaan.

      Ei Salatut elämät mikä sombie sarja ole.

      • Anonyymi

        Onhan se, kun salkkareissa kuolleetkin herää henkiin. Ei voi tietää, kuka sarjan hahmoista palaa takaisin. Aku Hirviniemen pitäis liittyä salkkarikaartiin, kun nythän Akulta alkaa työt käydä vähiin ja hyvin vanha kunnon Aku sopis salkkareihin!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tai Annika Sievinen tai moni muu joka on sarjassa hahmona kuollut?

      Mihin menee raja, että Salatut Elämät fanit sanoo että nyt riittää.

      Salatut elämät matkii omia juonen kuvioita

    • Anonyymi

      Olen jo lähes kaiken unohtanut mitä Marianna teki aikoinaan ja olihan tosiaan karmea hahmo mutta kuitenkin mukava lisä sarjaan.Marianna harrasti kaappauksia joten olisiko hän Aaron kidnappauksen takana..

      • Anonyymi

        Kuka muu muka kuin superseksikäs Marianne!


    • Anonyymi

      Salkkareissa murhat vanhenevat nopeammin kuin tosielämässä: Marianna murhasi Eliaksen 2016, Aaro taas Antonin 2017.

    • Anonyymi

      Jjjj

    • Anonyymi

      Ite rakastan Mariannaa ja ihanaa et tuli takasi <3 Mun mielestä ansaitsee toisen mahollisuuden, mun käy sitä sääliks, se oli kuitenki sairas ku teki ne jutut vaikka tietenki teot oli vääriä. Sen mieli järkky sen vaikeen lapsuuden takia, käy sääliks myös näitä "uhreja" mut Marianna on ihana ja Oona todella upee näyttelijä <3

      • Anonyymi

        Marianna on seksikäs, käheä-ääninen ihanuus! Aivan mahtava vahvistus salkkareihin!


    • Anonyymi

      Ja Mariannan ruumista ei koskaa löydetty eli se ei ollu kuollu

      • Anonyymi

        Ei vaa se on elävä kuollut eli zombie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaa se on elävä kuollut eli zombie.

        Marianna on harvinaisen eläväinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaa se on elävä kuollut eli zombie.

        Trombi Marianeenko?


    • Anonyymi

      Marianna ihan ok tyyppi mutta se että kaveeraa JP:n kansssa niin sitä vaikea käsittää,ansaitsisi paremman

      • Anonyymi

        jos marianna on muuttunut niin hän ei ehkä tiedä kaikkea JP:stä, mutta mä funtsin että voi olla myös niin että Marianna ei ole muuttunut ihmisenä ollenkaan jos hän tietää miesystävänsä pahoista kuvioista. Aika näyttää miten käsikirjoitus jatkuu.......


    • Anonyymi

      Mä luulen, että tässä viritellään kohta suhdetta Mariannan ja Nikkisen välille. Ja sitten Cindy herää koomasta ja suuttuu, kun Aki on hänen poikansa murhaajan kanssa.

    • Anonyymi

      Ensi viikolla viimeinkin tapahtuu se mitä on odoteltu,Kalle saa tietää Sammon kieroiluista ja heittää kaverin pihalle

      • Anonyymi

        Mutta Mariannaa ei sitten näytetä?!? Siinä se "paluu"...


    • Anonyymi

      Oiskohan hyvä jakson nimi "Kuri anna, Marki"?!? Marki jokin uusi hahmo, joka pistää Mariannan kuriin(?)?!?!?!?!

    • Anonyymi

      Ulkonäön puolesta voisi luulla ex nhl jääkiekkoilija jody hullin pikkusiskoksi. Hyvä näyttelijä on.

    • Anonyymi

      out of topic mutta noiden miesten meikit on nykyään hemmetin keltasia. siellä sitten vaan mandariineja istuu rivissä! en tiedä muista mutta itselleni naisena pistää pahasti silmään. eikai pieni punotus naamassa tarkoita että pitää meikata vituralleen?

      • Anonyymi

        Koska oranssi on uusi musta.


    • Anonyymi

      Paljastus: Laura Kiviranta palaa Pihlajakadulle 2024 ja on nykyään avoliitossa Anneli Mansikan kanssa.

      • Anonyymi

        Oho, ja varmaan kaappaavat Tukun ja Ilon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, ja varmaan kaappaavat Tukun ja Ilon.

        Laura pääsi pois Rauhalammesta ja hän on kuin uusi ihminen.


    • Anonyymi

      Sillä on kavanen jatta

      • Anonyymi

        No on sullaki oudot noi kommentit huoh.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe