On ihanaa, että meillä on tämä "demokratia" ja tyhmimmätkin voi äänestää valtaan kaltaisensa.

Anonyymi-ap

On ihanaa, että meillä on tämä "demokratia" ja tyhmimmätkin voi äänestää valtaan kaltaisensa.

13

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläköön demokratia ja veriset vaatteet!

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Katsokaa ja miettikää meidän eduskuntaa ja hallitusta! Eikö aloituksen viesti pidäkin 100% paikkansa?

• Anonyymi

Joo ja ajatelkaa kaikkia niitä kahdeksaa, jota antoivat alibeja Paavolle. Ovat saaneet äänestää maalaisliittoa tähän päivään saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja ajatelkaa kaikkia niitä kahdeksaa, jota antoivat alibeja Paavolle. Ovat saaneet äänestää maalaisliittoa tähän päivään saakka.

Minun isälle Akseli oli kertonut myöhemmin, että kahdesta Sääskiniemen suurimmasta suvusta oli valealibien antajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun isälle Akseli oli kertonut myöhemmin, että kahdesta Sääskiniemen suurimmasta suvusta oli valealibien antajat.

Eikö isäsi epäillyt, että Akselin suku oli kolmas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö isäsi epäillyt, että Akselin suku oli kolmas?

Ei kai .... kun kahdesta oli maininnut. Voisiko ajatella, että neljä kummastakin suvusta oli niin Paavon puolella?

• Anonyymi

Tuhansia Väyrysen kannattajakortteja oli Posti vienyt eliitin käskystä Keminmaalta Tallinnaan kun piti mennä Helsinkiin.
      Eivät ehtineet laskentaan

• Anonyymi

Sinä onneton liuska-otsa et ymmärrä selvästikään, mitä demokratia tarkoittaa. Joten onhan sinulla vaihtoehtoja missä voit nauttia erilaisesta valtiomuodosta. Onnea tulevan valintasi johdosta. Tulet varmasti tarvitsemaan sitä!

• Anonyymi

Olethan sinä sentään syntynyt 1990-luvulla? Sinuillahan on aina lippalakki, jonka lippaa pidät pelokkaana niskassa, ettei Putinin heittämät kivet satuta. Onhan sinulla myös kauhtunut HANKKIJA-lippis tuuletusverkolla sivuilla?

• Anonyymi

Meidät on annettu USA:n kätyreiksi. Meitä käskee ja määrää EU. Maan suurimmat asiat ratkaisi kenraali isäntämaasopimuksella. Natoon mentiin tekaistun kallupin voimalla ja USA:lle antauduttiin jonkun Häkäissen ja sotahullun akan allekirjoituksin. Kaikessa toki takapiruna oli Niinistö, tuo Kissingerin oppipoika, joka ihaili sotarikollisen 1972 jättiläismäisiä pommituksia Vietnamissa, kansanmurhaa Chilessä, kymmenien vallakumousten ja massamurhien ihanaa Henryä.

• Anonyymi

My lain tappopaikannihailija sauli

• Anonyymi

Järjestäytykää! Ideoikaa! Varrustautukaa! Aikamme tulee ja uusi Suomi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe