Neitsyt tyttöystävä

Anonyymi-ap

Olen 28-vuotias mies ja käynyt viisi kertaa treffeillä 20-vuotiaan tytön kanssa. Kysyin häntä tulevana viikonloppuna luokseni yöksi ja hän suostui, mutta halusi samalla "varoittaa", että hän on sitten neitsyt. En tiedä, mitä ajatella, eikö hän halua seksiä vai varoittaa, ettei halua tuottaa pettymystä. Joka tapauksessa, en ole koskaan ollut neitsyen kanssa ja mietin, että jos hän suostuu seksiin, niin mitä pitäisi ottaa huomioon? Ymmärtääkseni eka kerta voi sattua? Kannattaako edetä rauhallisesti ja hitain työnnöin vai kuinka? Tytöllä on tosi upea peppu ja haluaisin takaapäin, mutta kannattaako ekalla kerralla?

13

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota iisisti, ei ekalla / ekoilla kerroilla doggyä. Jos hätäilet, jää panot ekaan ja vikaan kertaan tämän naisen kanssa. Jos taas osaat olla herrasmies ja saattaa oikein neitsyyden yli, saat pimpua ja muutakin kunhan ohjaat oikeille raiteille. Nainen ilmoitti asian sinulle siksi, että osaat suhteuttaa oman käytöksesi sen mukaiseksi (ettet heti ole työntämässä kalua naisen kurkkuun). Hän on kiinnostunut, odottaa sinulta oikeanlaista lähestymistä asiaan. Voit ohjata myös suuseksiin ekalla kerralla, kyllä se siitä. Kunhan teet mukavan ensimmäisen muiston asiasta niin kaikenlainen kiva odottaa vielä edessä.

    • Taidat olla itsekkin kokematon kun pitää kysellä neuvoja.

      • Anonyymi

        Sinä olet yhtä kokematon kuin aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yhtä kokematon kuin aloittaja.

        Täälläpä on paljon selvännäkijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläpä on paljon selvännäkijöitä.

        Ap on spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on spede niuvanniemestä buaahaa

        Jaa se olikin sun aloitus. Ei tänne muita spedejä mahdu. Tuo lopun buaahaa se on varma merkki spede on ollut asialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täälläpä on paljon selvännäkijöitä.

        Eikö ole ihmeellistä. Kirjoitat lauseen ja ihmiset " tietävät" sun elämästä kaiken..

        Mitä tulee neitseellisiin naisiin, niin jättäkää heidät minun hoidettavakseni..
        Säilyttävät terveytensä kanssani, mutta pääsevät neitsyydestään ja saavat kokemusta osaavan ja tietävän partnerin kanssa. Minun ei tarvitse kysellä keneltäkään ohjeita. Minä tiedän, minä olen nähnyt ja minä olen kokenut neitseelliset naiset.


    • Anonyymi

      Hyvin onnistui eka kerta vaikka se oli molemmille eka. Tyttö tuijotti kun hain kohtaa ja sinne se upposi pienen painamisen jälkeen. Ei kai sitä mitään älytöntä runnomista ekalla kerralla. Kai sen järkiin sanoo. Tosin järki saattaa paeta päästä siinä kohtaa..))

    • Anonyymi

      Kiimanen vittu imee kyrvän!

    • Anonyymi

      U­usi s­­ek­­­si­­­tea­tteri ava­utu­­u Su­omeen! Ku­tsu­­mme kaikki­­. Il­mo­­­ittau­­tum­­­inen ryhmä­­­ämm­­­e tä­­äll­ä 👉 http://antikbutik.com/H/L5j2F2

    • Anonyymi

      Se on pihtari. Joudut tumputtaa taaskin!

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe