Riennä avukseni Jumala! Pelasta minut miekalta, pelasta henkeni koirilta, pelasta leijonien kidasta, pelasta villihärkien sarvista! Silloin minä julistan nimeäsi sisarilleni, ylistän seurakunnan keskellä. Et sinä halveksi heikkoa, etkä karta kurjaa, et käännä katsettasi pois, kun minä huudan sinua. Tule ja pelasta minut vihollisteni ansasta. Perhekunnalleni anon rauhaa, iloa ja onnea sydämiin. Herra sinä voit, jos vain haluat. Jeesus Kristus Jumalan poika armahda minua suntistä. Lähetä minulle puolustajia, jotka suojelevat minua, hajaannuta viholliseni ja murskaa heidän pahat juonensa. Anna meille rauha. Amen. -Heidi
Vastaukset 1
- Anonyymi
Liioittelet ja paljon. Ota hitsauskoppa pois päästäsi . Millä tavalla olet hitsannut ? Puikollako ? Ei vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609