Oisko kiinnostusta?

Anonyymi-ap

Me lähetään Mikkojuhanin ja Rinssin kanssa Thaimaahan shiimeilien pariin 😗. Yrittäkää estää, ette pysty. Mä oon aina halunnut naljailla Mjuhanille tästä aiheesta että ei kai se nyt niin tarkkaa ole minkälaiseen otukseen yhtyy 😂. Kyllä mä vielä saan rekatut myöntämään mulle alitajuiset intressinsä. Lähtisiköhän Rändomikin messiin 🤔? Huumorintajuni on terve ja sitä ei mikään taikka kukaan voi kieltää.

35

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      GoFundMe tili tälle porukalle ja heti.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­y­­­m­­­f­­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ottakaa harmis ja koipireisimies mukaan. He tykkää myös naisista joilla ei ole naisellisia muotoja.

      • Anonyymi

        😁 Hyvä huomio!

        xLiner


      • Anonyymi

        Nikistään päätellen koipireisimiehelle kelpaa mikä mönkiäinen tahansa ;). Jos kynis olisi vielä täällä niin sille vasta kelpaisi niin ihminen kuin alieni 👽. Ihmiskunta suurkuluttaa juuri alienaikuisviihdettä. Itse en katsele sitä, joten olen massoista poikkeava. Olenkohan siis alien 🖖👽? Alien=Toisenlainen/vieras/erilainen. - Ap.


    • lol 😆

    • Anonyymi

      Sinne vaan pojat ja pullat mukaan

    • Anonyymi

      Lähden messiin!

      T. Pullea Kaveripoika

      • Ihana että joku jaksaa muistaa minuakin :)


    • Anonyymi

      Rinssillä oli sentään ballseja vastata aloitukseeni. Mjuhan ja Random ovat pysyneet hiljaa eli hiljaisuus on myöntymisen merkki tässä tapauksessa ja vaikkei ne muuten tulisikaan mukaan niin kyllä ne silmätippojen, jesarin ja auton takakonttiin mahtuvat. Sopu sijaa antaa. Joskus ihmiset eivät itse ymmärrä omaa parastaan jolloin ulkoisen tekijän (tässä keississä minun = aloittajan) on hoidettava alkusysäys sille että heidän toiveensa toteutuvat 😇. Se on joka tapauksessa geitä kieltäytyykö niistä orienteista miehenpuolikkaista vai ei eli ennemmin siis ei kieltäydy. Rekatuilla on arvatenkin kontollaan jo lukuisia Thaimaan reissuja entuudestaan. Miksi sinne mennään lomalle? No siksi juuri. Minä olen tässä sentään puhdas pulmunen koska en ole ikinä käynyt siellä 🙂. -Ap.

      • Ihan vaan tiedoksesi, että jotkut palstailijat saattavat omata elämää palstan ulkopuolella, eiuvätkä ehdi palstaa selailemaan 24/7. Muun muassa voi olla sellaisia harrasteita IRL, kuinvaikka työ ja opiskelut, miksei myös ihka oikeita ihmisiä tavattavana sekä jopa liikuntaharrastuksia. Ymmärrän, että se voi sattua sieluun, mutta niin tekee moni muukin elämän realiteetti.


      • Mulla on nykyään vähän muuta miellyttävämpää tekemistä kuin palstailla niin ei ehdi niin paljon enää täällä käydä. Vaikka ei palstailussa mitään vikaa olekaan mutta siinä on syy vastaamattomuuteen.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla on nykyään vähän muuta miellyttävämpää tekemistä kuin palstailla niin ei ehdi niin paljon enää täällä käydä. Vaikka ei palstailussa mitään vikaa olekaan mutta siinä on syy vastaamattomuuteen.😄.

        Oletko voittanut pitsalahjakortin?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla on nykyään vähän muuta miellyttävämpää tekemistä kuin palstailla niin ei ehdi niin paljon enää täällä käydä. Vaikka ei palstailussa mitään vikaa olekaan mutta siinä on syy vastaamattomuuteen.😄.

        Oho. Onko misu joku palstalta?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oho. Onko misu joku palstalta?

        Eiku minä 🥰

        T. Pullea Kaveripoika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiku minä 🥰

        T. Pullea Kaveripoika

        Joo sun fantasioissa varmaan mutta ne ei oo hei toddllisuutta niin katkeraa kuin se ehkä sulle onkin.😄.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oho. Onko misu joku palstalta?

        Sori vaan mutta en mä kyllä sitä kertois vaikka olis tai ei olis kun ei se tänne kuulu mitenkään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sori vaan mutta en mä kyllä sitä kertois vaikka olis tai ei olis kun ei se tänne kuulu mitenkään.🙂.

        Herrasmies ei kerro. Mutta näin muuten totta kai se kuuluu :D. Mutta pidän peukkuja sinulle. Olet mahtava tyyppi ja ansaitset vaan parasta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Herrasmies ei kerro. Mutta näin muuten totta kai se kuuluu :D. Mutta pidän peukkuja sinulle. Olet mahtava tyyppi ja ansaitset vaan parasta.

        Kiitos paljon...juu ei kerro ei.🙂.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oho. Onko misu joku palstalta?

        Norppa se on.

        -tietäjä-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Norppa se on.

        -tietäjä-

        Shh. Ei saa arvailla tai taika murtuu.


    • Anonyymi

      Sori mutta ei kiitos, olen kiinnostunut ainoastaan hiekasta ja kameleista, kaksikyttyräisistä

    • Thaimaa kävisi, miksei, tarjottu matkaseurakin, mutta olen sen verran aseksuaali, että saa jäädä noi shemalet jollekin toiselle. Vaikka se mitä on tullut nähtyä, niin osa niistä on niin naisen näköisiä, että jos jonkun kaljan kiskaisee, niin kyllä siinä Suomi-poika äkkiä erehtyy ison yllätyksen perään.

      • Anonyymi

        Tykkäsitkö ulosannistani tuossa aloituksessani ja kun syyllistin sinua :)? Nyt päästiinkin asiaan eli kun viinamieskin saadaan sinne mukaan niin hän juottaa sinut humalaan ja sitä mukaa moraalisi alenee peruuttamattomasti. Sitten sitä kiinnostusta alkaakin löytymään. Aseksuaalisuus kuulostaa selibaatin harrastamiselta. Siinä on paljon kituuttelua ja itsensä pidättelyä kun eksotiikan asiantuntijat piirittävät sinua väkisin ja juottavat sinulle lemmenjuomiansa. Buustaa kiinnostusta. Kävin minä ulkona nyt illalla jottei ihoni alkaisi kasvamaan levää niinkuin laiskiaisilla. Kerran yksi tyyppi puhui Thaimaasta että haluaisi sinne. Vaikkei keskustelumme edennyt sen pidemmälle niin ainoa johtopäätös minkä voin vetää sen perusteella on että hänellä taisi olla käsittelemättömiä asioita kaapissaan. Eiköhän 95 % sinne matkustavista jätkistä ole kaapissa 🤔. Siellä sitä sitten testataan kuka on ja kuka ei. -Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsitkö ulosannistani tuossa aloituksessani ja kun syyllistin sinua :)? Nyt päästiinkin asiaan eli kun viinamieskin saadaan sinne mukaan niin hän juottaa sinut humalaan ja sitä mukaa moraalisi alenee peruuttamattomasti. Sitten sitä kiinnostusta alkaakin löytymään. Aseksuaalisuus kuulostaa selibaatin harrastamiselta. Siinä on paljon kituuttelua ja itsensä pidättelyä kun eksotiikan asiantuntijat piirittävät sinua väkisin ja juottavat sinulle lemmenjuomiansa. Buustaa kiinnostusta. Kävin minä ulkona nyt illalla jottei ihoni alkaisi kasvamaan levää niinkuin laiskiaisilla. Kerran yksi tyyppi puhui Thaimaasta että haluaisi sinne. Vaikkei keskustelumme edennyt sen pidemmälle niin ainoa johtopäätös minkä voin vetää sen perusteella on että hänellä taisi olla käsittelemättömiä asioita kaapissaan. Eiköhän 95 % sinne matkustavista jätkistä ole kaapissa 🤔. Siellä sitä sitten testataan kuka on ja kuka ei. -Ap.

        Nähdäkseni yrityksenä heikkolaatuinen, joten ei aiheuta sen kummempia kiimoja.
        Ja erikoinen päättelyketjusi siitä, että 95% Thaimaahan matkustavista miehistä olisi ainakin biseksuaaleja tai täysiä kaappihomoja, ei jätä paljon keskusteltavaa. Yhtä älykästä olisi todeta, että 95% naisista jotka pitävät saunassa käymisestä ovat lesboja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nähdäkseni yrityksenä heikkolaatuinen, joten ei aiheuta sen kummempia kiimoja.
        Ja erikoinen päättelyketjusi siitä, että 95% Thaimaahan matkustavista miehistä olisi ainakin biseksuaaleja tai täysiä kaappihomoja, ei jätä paljon keskusteltavaa. Yhtä älykästä olisi todeta, että 95% naisista jotka pitävät saunassa käymisestä ovat lesboja.

        Mut nehän on 🙂. Biologisesti tarkasteltuna kun XY rakastaa XY:tä niin se on sit siinä. Ei voi mitään, huumorimme ei siis kohtaa. On se täällä joskus kuitenkin kohdannut, esim. silloin kun väitin olevani ITSE PALSTA. Ja sehän minä olen (ainakin tässä aloituksessani). Täällä on mahdotonta sanoa mikä on totista kerrontaa ja mikä vitsailua. Omaan huumoriini linkittyy vahvasti terveen provosoiva ote. Kaikki tai mitään tässäkin asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut nehän on 🙂. Biologisesti tarkasteltuna kun XY rakastaa XY:tä niin se on sit siinä. Ei voi mitään, huumorimme ei siis kohtaa. On se täällä joskus kuitenkin kohdannut, esim. silloin kun väitin olevani ITSE PALSTA. Ja sehän minä olen (ainakin tässä aloituksessani). Täällä on mahdotonta sanoa mikä on totista kerrontaa ja mikä vitsailua. Omaan huumoriini linkittyy vahvasti terveen provosoiva ote. Kaikki tai mitään tässäkin asiassa.

        Ei todellakaan, huumorimme ei näiltä osin kohtaa. Pyrin välttämään huumoria joka perustuu toiselle ihmiselle vittuiluun, kasvoin niin heikkotasoisesta huumorista ulos noin 20-vuotiaana ja olen sittemmin jättänyt IRL taakseni kaikki yli 20-vuotiaat, jotka eivät kykene kasvamaan moisesta teinihuumorista ulos.
        Satunnainen henkilöön käyvä pilailu sopii, mutta sekin on aina hyväntahtoista. Mikäli vittuiluhenkinen huumori on ainoa tarjolla oleva ja jos sitä alkaa minulle tai minun läsnäollessani toistuvasti viljelemään, saa kyllä kuulla kunniansa ja täysin vittuilematta, ainoastaan viivasuoraan kerron kyseisen henkilön älynlahjoista, mieluiten kaikkien muiden kuullen. Olen tuon tehnyt aika monta kertaa IRL ja tulen tekemään jatkossakin. Samalla loppuu kaikki arvostus kyseistä henkilä kohtaan. Aika helppoa.


    • Anonyymi

      Siitä vaan menkää, ei kiinnosta.

    • Terve menoo vaan mutta älä mua sotke juttuihis mukaan mulla ei oo mitään tarvetta sellasille reissuille eikä muutenkaan heterona shemailit kiinnosta. Sä roki voit tehdä niin kuin parhaaks koet ja toivottavasti siirä jotain onnea itelles löydät.😀.

      • Tarkotus ei siis ollut olla niin vakavamielinen kuin huonosti kirjoitettu ulosanti kommentissa ehkä saattaa vihjata. Anyway mukavaa reissua sulle.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tarkotus ei siis ollut olla niin vakavamielinen kuin huonosti kirjoitettu ulosanti kommentissa ehkä saattaa vihjata. Anyway mukavaa reissua sulle.🙂.

        Kiitos, mutta kun tekee taloudellisesti sen verran tiukkaa niin joudun siirtämään trippailuani myöhemmäksi sinne. Ehkä tuo eräs ylhäällä mainittu fund-rahaston kerryttäminen voisi olla kohdillaan. Siam on lähtömaa koko nykymuotoiselle transgenderismille, joten on se melko olennainen osa ihmiskunnan kehitystä. Kehitys voi olla parempaan suuntaan menevää tai taantuvaa, sen haluan tässä tuoda esille. Katsoin wikipediasta että shiimeileillä on yhteyksiä ja sukujuuria Kiinaan ja jo 1200-luvun lopulta löytyy kuvauksia niistä. Aletaanko androideiksi 🤖? -Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mutta kun tekee taloudellisesti sen verran tiukkaa niin joudun siirtämään trippailuani myöhemmäksi sinne. Ehkä tuo eräs ylhäällä mainittu fund-rahaston kerryttäminen voisi olla kohdillaan. Siam on lähtömaa koko nykymuotoiselle transgenderismille, joten on se melko olennainen osa ihmiskunnan kehitystä. Kehitys voi olla parempaan suuntaan menevää tai taantuvaa, sen haluan tässä tuoda esille. Katsoin wikipediasta että shiimeileillä on yhteyksiä ja sukujuuria Kiinaan ja jo 1200-luvun lopulta löytyy kuvauksia niistä. Aletaanko androideiksi 🤖? -Ap.

        Niin kai niitä on ollu niin kauan kuin on ollu ihmisiäkin kuten kaikkia muitakin erilaisen seksuaali ja sukupuoli-identiteetin omaavia ihmisiä. Ei se oo mikään nykyajan juttu vaikka monet niin luulee ja jotkut haluaa uskotella. En mä kyllä androidikskaan rupeis kun oon juuri nyt todellakin äärimmäisen tyytyväinen elämääni niin en tahtois mitään muutta kun olen onnellinen.🙂.


      • Anonyymi

        Tuo aloitushan on myös seksuaalista häirintää.

        Tein aiheesta uuden keskustelun tänään.

        🦄


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe