Vaaratiedote annettu nokialla ! Pysykää sisätiloissa !
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010024782.html
Vaaratiedote annettu nokialla ! Pysykää sisätiloissa !
16
430
Vastaukset
- Anonyymi
Palon vuoksi on annettu vaaratiedote. Ihmisiä kehotetaan pysymään sisätiloissa ja sulkemaan ovet, ikkunat sekä ilmanvaihto.
- Anonyymi
Ilmoitus tulipalosta tuli keskiviikkona noin kello 13.20. Tehdas sijaitsee Nokian Kerhokadulla.
- Anonyymi
TÄNÄÄN PE 1.12. no nyt siellä palaa taaskin ! Ihme touhua tehtaalla..??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo taas palaa. Ihme sössimistä ! ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se nyt koko ajan palaa ??! ( Tilannehuone + nokian uutiset )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo taas palaa. Ihme sössimistä ! ?
Tuntuu jo tuhopoltolta..
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181361555
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paperitehdas palaa maantasalle...
- Anonyymi
Luitko ?
muuntajakeskus ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ?
muuntajakeskus ?Nokialta katkee sähköt !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ?
muuntajakeskus ?Oliko siellä paperitehtaalla koneen käyttäjä kussut juovuksissa muuntajaan?
- Anonyymi
Taitaa olla polttaja liikkeellä......järkyttävää.
- Anonyymi
täsä taas näkee ku nokialla punikit vouhottaa
vähän tuilee savua ni heti olaan laitaamassa koko nokiaa ja suomee kiinni
seuraavaks varmaan rokotetaan kaikki työtä vastaan
menkää sosialistivassarit töihin- Anonyymi
Olemme jo.
- Anonyymi
Jotkut höhlät näkevät näköjään punikkeja kaikkialla. Toiset näkevät persuja kaikkialla ja kaiken aikaa ja jotkut taas näkevät natzeja kaikkialla ja kaiken aikaa. Tulevat sitten eri palstoille kertomaan näistä harhoistaan.
- Anonyymi
Paperitehdas yritettiin polttaa maan tasalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818