Onko totta, että nämä kolme aktiivista ikäihmistä, olisivat maailman viisaimpia?
Onko totta?
11
630
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Taso on kyllä sitten matalalla.
Vahingontekijänä ylivoimaisia. Ollin munaukset tulevat maksamaan miljoonia, riittääköhän vakuudet?- Anonyymi
Reijon änkyrä jaksaa pauhata paskaa, ei saanut kirjoituksillaan eikä muilla toimillaan mitään aikaan ähtärin päätännässä aikoinaan, työajallaan kirjoitteli lehtiin kunnes jäi kiinni jätti faksin viereen kirjoitelmansa, oli löysät änkyrällä housussa, juomarniemen johtaja armahti poloisen änkyrän sen jälkeen oli hiljaista poikaa, nyt ei muuta kuin puskista huutelee täyttä paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reijon änkyrä jaksaa pauhata paskaa, ei saanut kirjoituksillaan eikä muilla toimillaan mitään aikaan ähtärin päätännässä aikoinaan, työajallaan kirjoitteli lehtiin kunnes jäi kiinni jätti faksin viereen kirjoitelmansa, oli löysät änkyrällä housussa, juomarniemen johtaja armahti poloisen änkyrän sen jälkeen oli hiljaista poikaa, nyt ei muuta kuin puskista huutelee täyttä paskaa.
En ole reijon änkyrä. Minulla on iso reuhka, enkä meinaa siitä luopua.....
Olen 67-vuotias lappajärveläis lähtoinen sekoeukko....
Elämän tehtäväni on valittaa ja solvata kaikkia jotka on erimieltä kanssani.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan päätoimittaja on todellinen riidankylväjä. Noin 20-vuoden ajan hän on täällä haukkunut ja solvannut ihmisiä. Mitään hyvää hän ei ole koskaan saanut aikaan.
Onneksi me Ähtärissä tiedämme hänet ja jätämme nämä jutut omaan arvoonsa.
Toivottavasti hän saa vielä joskus mielensä tasapainoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Reijo, mutta en ymmärrä mitä tarkoita???????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Reijo, mutta en ymmärrä mitä tarkoita???????
Antakaa nyt ihmisen olla. Ei saa härnätä sairasta ihmistä.
- Anonyymi
Ovat, usko jo!
- Anonyymi
He ovat myös kauneimpia.....
- Anonyymi
Ei ole. Ovat sieltä mihin viisaus loppuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889