Mutta kun ilmeni , että Hakola onkin Stubin hanuriin nuolija vedän tukeni ja rahani pois ja lahjoitan ne hukkuneiden merimiesten leskeille ------
Olin ennen Ristomatti Hakola. Fani
43
577
Vastaukset
- Anonyymi
Törkeää politikointia URHEILUN varjolla . Nyt saa riittää hiihto-niilojen paapominen , Hakola karenssiin 😎😎😎😎😎
- Anonyymi00043
.
- Anonyymi
Kyllähän tääki nolo ukko on ikuinen toivo joka aina melkein onnistuu!!! Joka vuosi samat uhot ja puheet ja aina sama surkea lopputulos. Ihmettelen miten tollanen luuseri voi olla puolustusvoimain palveluksessa? Kun mikään ei tunnu tällä herrsala onnistuvan! Varsinainen hiihtomaailman andy mc coy!
- Anonyymi
Onko hän vielä onnistunut hiihtämään maaliin arvokisoissa katkaisematta sukseaan, sauvaansa tai kaatumatta?
- Anonyymi
Kaikki päteviä selityksiä sille, kun ei pärjää.
Nimim. Seli - Anonyymi
Kuka hiihtäjä mahtaa olla persujen nuolija. Kyllä kai he niin fiksuja ovat, ettei heidän joukossaan sellaisia ole. Kyllä tuo Hakolankin arvostelu osoittaa, ettei penkkiurheilijoilla ole juuri käsitystä huippu-urheilun vaatimuksista.
- Anonyymi
Ei aivan taaskaan ihan kulkenut risellä! Voi luoja mitä toi poika tuol edes tekee!!!
- Anonyymi
Varsinainen jasmi joensuu!
- Anonyymi
Tuskin tuo Hakola on kiinnostunut sinun lanteistasi.
- Anonyymi
Rise on samanlainen murheenkryyni kun naisissa anne kyllönen! Eli kovat uhot mut teot nollaluokkaa!!! Ja joka vuosi aina sama juttu! Luulis jo et alkaa ittresäkii vähä nolottaa mut ei kait käsitä!.
- Anonyymi
Aika nolo mies!
- Anonyymi
Suurisuu Iivo liikkeelle
- Anonyymi
Kläbo vauhdissa
- Anonyymi
Lapaluu johtoon
- Anonyymi
Norskit jyrää
- Anonyymi
Iivolla tappamisen meininki
- Anonyymi
Eipä tota Tampereen kisaa ois edes kandenu mainostaa ku rise muuten niin surkee mies! MC- kisois sijotukset yleensä 20- 40 nii siin ei oo paljo kehumista! Varsinainen Anne Kyllönen.
- Anonyymi
Voi miten pöhkö toi rise tosiaan on! Ei kantsis näit SM- hiihtoi ilakoida varsinkaan kun Iivo ei ole mukana ja isojoukko muita nimiä. Jos MC sujuis samal taval nii sitte vois vähä paukutellakin, mut ku muuten on sen tason hiihtäjä et kerran kaudes pääsee sinne 12 sakkii MC ja muuten ollaa siel yleensä 30 kieppeil tai keskeytetään jos jonki syyn takii nii kandeis pitää se soukemmalla! Katotaas mite rise suoriutuu MM- Kisois jos sinne sattuu pääsee! Veikkaan et joku pikkuhousu taas oli huonosti ja hierti heh, heh!
- Anonyymi
Miten aiot saada sen lantin pois hedelmäpelistä?
- Anonyymi
No hitsi ku se mono hierti. No hitsi ku mä kaatusin. No hitsi ku mä otin väärät sukset. No hitsi kumun side unohtu auki. No hitsi kun huolto epäonnistu! Jne... Jne. Tätä vois jatkaa loputtomiin! Kerrassaan nolla moes! Miespuolinen Anne Kyllönen!!!!
- Anonyymi
Ja viel kerran voi hitsi!!! Heh, heh!!!!
- Anonyymi
Rise vois tunkee hitsi sen la tin hitsi pyllyy hitsi nii jos se antas vauhtii lisää hitsi!!!!
- Anonyymi
Latujen surkimus rise!
- Anonyymi
Mieluummin Stubbin kuin Haaviston nuolija.
- Anonyymi
Kyl muuten meni ihan hyvin mut kaaduin ja lensin puuta päin et ei siin muuta olen iha tyytyväinen vaikka mä olenki näin surkea. Mut vaimon mielestä mä olen ihan hyvä!!!!!
- Anonyymi
No missä oli rise? Ai nii ei se viittiny tulla ku ois ollu viimene nii ois joutunu selittelee ku kyllönen!
- Anonyymi
No hitsi kun mun pikkuhousut hierti nii hitsi en päässy kovempaa.
- Anonyymi
No kun ei vaa lähteny nyt! En tiiä miks ei lähteny hitsi kun ei nyt lähteny vaa.
- Anonyymi
No hitsi olen ihan tyytyväinen kyl tähä kisaa.
- Anonyymi
No hitsi ku en nyt tiedä itekää et miks ei lähteny! 4 päivää sitte olin viel iskus mut nyt ei vaa lähteny, voi hitsin hitsi! Ei täs nyt voi muuta kun katella et jos se isku palais, hitsi sentää.
- Anonyymi00033
Risto ottaa kultaa italiassa.
- Anonyymi00034
Joopa joo, hyvältä näyttää kullan otto ku tänää sijotus + 50! Taitaa riselle olla kotimatka se paras vaihtoehto!
- Anonyymi00035
Mitä tämä ainainen arvokisaturisti taas teki näissä kisoissa? Siis häh, kysyn vaa! Hiihtikö yhen matkan mis oli joku 50+? Tulee mieleen oisko perttu kuitenki pitäny valita?
- Anonyymi00036
No hitsi, nää kisat meni kyl iha hyvin omasta mielestä.
- Anonyymi00037
Joo kiva lomamatka riselläkin! Eiku hyvät lomst vaa!
- Anonyymi00038
Katotaas mitä rise tänä vuonna salpouril munaa! Sen jo tietää etukätee et jotai tapahtuu! Jos ei muuta nii sijotus joku 50 +!
- Anonyymi00039
Mitä tämä aku ankka tänään keksii?
- Anonyymi00040
Kyllä Hakola nyt mahtaa mielensä pahoittaa.
- Anonyymi00041
Just joo! Pitihän se arvata et mies ei uskalla edes ladulle! Helpompi sanoo et sairastu niin ei tarvi selitellä noloa sijotusta! Voi kun tää on surku hupaisa mies! Ja viel saa olla joukkueessa!
- Anonyymi00042
Mitä tämä munaaja on tehnyt maajoukkueessa?
- Anonyymi00044
Nollamies.
- Anonyymi00045UUSI
Eikö tää latujen aku ankka älyä vieläkään lopettaa vaikka variksetkin nauraa miehelle! No vli hitsi ku mono hierti!
- Anonyymi00046UUSI
Hakola on pari kertaa onnistunut pari viestissä MM kisoissa
Hakola ei ole lainkaan onnistunut yksin hiihdossa.
Hakola on myös onnistunut pari kertaa viestin hiihdossa.
Hakolan selityksistä voisi tehdä vitsikirjan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1083644Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642589Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla222525Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722361Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192236Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031310Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6091206Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001035Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421019