Olin ennen Ristomatti Hakola. Fani

Anonyymi-ap

Mutta kun ilmeni , että Hakola onkin Stubin hanuriin nuolija vedän tukeni ja rahani pois ja lahjoitan ne hukkuneiden merimiesten leskeille ------

43

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Törkeää politikointia URHEILUN varjolla . Nyt saa riittää hiihto-niilojen paapominen , Hakola karenssiin 😎😎😎😎😎

• Anonyymi00043

.

• Anonyymi

Kyllähän tääki nolo ukko on ikuinen toivo joka aina melkein onnistuu!!! Joka vuosi samat uhot ja puheet ja aina sama surkea lopputulos. Ihmettelen miten tollanen luuseri voi olla puolustusvoimain palveluksessa? Kun mikään ei tunnu tällä herrsala onnistuvan! Varsinainen hiihtomaailman andy mc coy!

• Anonyymi

Onko hän vielä onnistunut hiihtämään maaliin arvokisoissa katkaisematta sukseaan, sauvaansa tai kaatumatta?

• Anonyymi

Kaikki päteviä selityksiä sille, kun ei pärjää.

Nimim. Seli

• Anonyymi

Kuka hiihtäjä mahtaa olla persujen nuolija. Kyllä kai he niin fiksuja ovat, ettei heidän joukossaan sellaisia ole. Kyllä tuo Hakolankin arvostelu osoittaa, ettei penkkiurheilijoilla ole juuri käsitystä huippu-urheilun vaatimuksista.

• Anonyymi

Ei aivan taaskaan ihan kulkenut risellä! Voi luoja mitä toi poika tuol edes tekee!!!

• Anonyymi

Varsinainen jasmi joensuu!

• Anonyymi

Tuskin tuo Hakola on kiinnostunut sinun lanteistasi.

• Anonyymi

Rise on samanlainen murheenkryyni kun naisissa anne kyllönen! Eli kovat uhot mut teot nollaluokkaa!!! Ja joka vuosi aina sama juttu! Luulis jo et alkaa ittresäkii vähä nolottaa mut ei kait käsitä!.

• Anonyymi

Aika nolo mies!

• Anonyymi

Suurisuu Iivo liikkeelle

• Anonyymi

Kläbo vauhdissa

• Anonyymi

Lapaluu johtoon

• Anonyymi

Norskit jyrää

• Anonyymi

Iivolla tappamisen meininki

• Anonyymi

Eipä tota Tampereen kisaa ois edes kandenu mainostaa ku rise muuten niin surkee mies! MC- kisois sijotukset yleensä 20- 40 nii siin ei oo paljo kehumista! Varsinainen Anne Kyllönen.

• Anonyymi

Voi miten pöhkö toi rise tosiaan on! Ei kantsis näit SM- hiihtoi ilakoida varsinkaan kun Iivo ei ole mukana ja isojoukko muita nimiä. Jos MC sujuis samal taval nii sitte vois vähä paukutellakin, mut ku muuten on sen tason hiihtäjä et kerran kaudes pääsee sinne 12 sakkii MC ja muuten ollaa siel yleensä 30 kieppeil tai keskeytetään jos jonki syyn takii nii kandeis pitää se soukemmalla! Katotaas mite rise suoriutuu MM- Kisois jos sinne sattuu pääsee! Veikkaan et joku pikkuhousu taas oli huonosti ja hierti heh, heh!

• Anonyymi

Miten aiot saada sen lantin pois hedelmäpelistä?

• Anonyymi

No hitsi ku se mono hierti. No hitsi ku mä kaatusin. No hitsi ku mä otin väärät sukset. No hitsi kumun side unohtu auki. No hitsi kun huolto epäonnistu! Jne... Jne. Tätä vois jatkaa loputtomiin! Kerrassaan nolla moes! Miespuolinen Anne Kyllönen!!!!

• Anonyymi

Ja viel kerran voi hitsi!!! Heh, heh!!!!

• Anonyymi

Rise vois tunkee hitsi sen la tin hitsi pyllyy hitsi nii jos se antas vauhtii lisää hitsi!!!!

• Anonyymi

Latujen surkimus rise!

• Anonyymi

Mieluummin Stubbin kuin Haaviston nuolija.

• Anonyymi

Kyl muuten meni ihan hyvin mut kaaduin ja lensin puuta päin et ei siin muuta olen iha tyytyväinen vaikka mä olenki näin surkea. Mut vaimon mielestä mä olen ihan hyvä!!!!!

• Anonyymi

No missä oli rise? Ai nii ei se viittiny tulla ku ois ollu viimene nii ois joutunu selittelee ku kyllönen!

• Anonyymi

No hitsi kun mun pikkuhousut hierti nii hitsi en päässy kovempaa.

• Anonyymi

No kun ei vaa lähteny nyt! En tiiä miks ei lähteny hitsi kun ei nyt lähteny vaa.

• Anonyymi

No hitsi olen ihan tyytyväinen kyl tähä kisaa.

• Anonyymi

No hitsi ku en nyt tiedä itekää et miks ei lähteny! 4 päivää sitte olin viel iskus mut nyt ei vaa lähteny, voi hitsin hitsi! Ei täs nyt voi muuta kun katella et jos se isku palais, hitsi sentää.

• Anonyymi00033

Risto ottaa kultaa italiassa.

• Anonyymi00034

Joopa joo, hyvältä näyttää kullan otto ku tänää sijotus + 50! Taitaa riselle olla kotimatka se paras vaihtoehto!

• Anonyymi00035

Mitä tämä ainainen arvokisaturisti taas teki näissä kisoissa? Siis häh, kysyn vaa! Hiihtikö yhen matkan mis oli joku 50+? Tulee mieleen oisko perttu kuitenki pitäny valita?

• Anonyymi00036

No hitsi, nää kisat meni kyl iha hyvin omasta mielestä.

• Anonyymi00037

Joo kiva lomamatka riselläkin! Eiku hyvät lomst vaa!

• Anonyymi00038

Katotaas mitä rise tänä vuonna salpouril munaa! Sen jo tietää etukätee et jotai tapahtuu! Jos ei muuta nii sijotus joku 50 +!

• Anonyymi00039

Mitä tämä aku ankka tänään keksii?

• Anonyymi00040

Kyllä Hakola nyt mahtaa mielensä pahoittaa.

• Anonyymi00041

Just joo! Pitihän se arvata et mies ei uskalla edes ladulle! Helpompi sanoo et sairastu niin ei tarvi selitellä noloa sijotusta! Voi kun tää on surku hupaisa mies! Ja viel saa olla joukkueessa!

• Anonyymi00042

Mitä tämä munaaja on tehnyt maajoukkueessa?

• Anonyymi00044

Nollamies.

• Anonyymi00045
      UUSI

Eikö tää latujen aku ankka älyä vieläkään lopettaa vaikka variksetkin nauraa miehelle! No vli hitsi ku mono hierti!

• Anonyymi00046
      UUSI

Hakola on pari kertaa onnistunut pari viestissä MM kisoissa

Hakola ei ole lainkaan onnistunut yksin hiihdossa.

Hakola on myös onnistunut pari kertaa viestin hiihdossa.

Hakolan selityksistä voisi tehdä vitsikirjan!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      108
      3644
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2589
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      22
      2525
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      72
      2361
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      19
      2236
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      103
      1310
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      609
      1206
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1035
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1026
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      1019
    Aihe