Tuomiosunnuntai

Anonyymi-ap

Viime Sunnuntai oli tuomiosunnuntai. Ei ole oikein pelotella kirkkokansaa. On ihmisiä joilla on nyt suru. Tällä viikolla siunataan ukin veljen vaimo hautaan.

7

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka tällainen perinnesyistä vielä onkin almanakassa, emme enää usko helvettiin. Meidän ei tarvitse pelätä mitään, sillä voimme saada vain hyvän tuomion. Hän on jo päässyt kaiken kärsimyksen ulkopuolelle Kristuksen maahan vuotaneen sovintoveren ansiosta. R.I.P.

      Laulu taivaasta

      Olen kuullut, on kaupunki tuolla
      Yllä maan, päällä pilvien usvain,
      Luona välkkyväin taivasten rantain.
      Siellä kerran, ah, olla mä saan.
      Halleluja, mun lauluni raikuu.
      Halleluja, mä kaupunkiin kuljen.
      Vaikka jalkani uupuen vaipuu,
      Joka askel mun kotiin päin vie

      Olen kuullut, on maa ilman vaivaa,
      Ilman kyyneltä, taistoa, huolta.
      Kipu, sairaus, tuskaa ei tuota.
      Siellä kerran, ah, olla mä saan.
      Halleluja, siel riemuita voimme.
      Halleluja, jo epäilys haihtui.
      Enää koskaan en horjuen kulje.
      Olen saapunut Jumalan luo.

      Olen kuullut, on valkoinen puku
      Ja on hohtavat kultaiset kruunut
      Sekä autuas taivainen suku.
      Siellä kerran, ah, olla mä saan.
      Halleluja, nyt henkeni kiittää,
      Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
      Side katkee mi' maahan mun liittää.
      Tiedän, siellä jo pian olla saan.


      Halleluja, nyt henkeni kiittää,
      Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
      Side katkee mi' maahan mun liittää.
      Tiedän, siellä jo pian olla saan.

      https://www.youtube.com/watch?v=nrk1clsrhXA

      • Ei se sen kummempaa ole kuin että Jeesus palaa maahan takaisin ja sitten on viimeinen tuomio


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ei se sen kummempaa ole kuin että Jeesus palaa maahan takaisin ja sitten on viimeinen tuomio

        Todennäköisesti Jeesus parka joutuu aitouskovien kivittämäksi liian liberaalina tai vähintään hyljeksityksi.


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Jeesuksen opetuskaan ei enää kelpaa.

      Matt. 13:
      30Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.’»

      • Pahanilmanlintuja on, niitäkin, joiden tarve on raamatunlausein säikytellä jopa surevia. Tässä kohden pyydän lausua SYVÄN halveksuntani. En ole ikinä kuullut, että kukaan pappiskollegani olisi näin koskaan tehnyt. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Pahanilmanlintuja on, niitäkin, joiden tarve on raamatunlausein säikytellä jopa surevia. Tässä kohden pyydän lausua SYVÄN halveksuntani. En ole ikinä kuullut, että kukaan pappiskollegani olisi näin koskaan tehnyt. 🌹👀

        ArtoTTT

        Jeesuksen opetuskaan ei enää kelpaa.

        Matt. 22:
        11»Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua. 12Hän kysyi tältä: ’Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?’ Mies ei saanut sanaa suustaan. 13Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: ’Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe