Viime Sunnuntai oli tuomiosunnuntai. Ei ole oikein pelotella kirkkokansaa. On ihmisiä joilla on nyt suru. Tällä viikolla siunataan ukin veljen vaimo hautaan.
Tuomiosunnuntai
7
224
Vastaukset
Vaikka tällainen perinnesyistä vielä onkin almanakassa, emme enää usko helvettiin. Meidän ei tarvitse pelätä mitään, sillä voimme saada vain hyvän tuomion. Hän on jo päässyt kaiken kärsimyksen ulkopuolelle Kristuksen maahan vuotaneen sovintoveren ansiosta. R.I.P.
Laulu taivaasta
Olen kuullut, on kaupunki tuolla
Yllä maan, päällä pilvien usvain,
Luona välkkyväin taivasten rantain.
Siellä kerran, ah, olla mä saan.
Halleluja, mun lauluni raikuu.
Halleluja, mä kaupunkiin kuljen.
Vaikka jalkani uupuen vaipuu,
Joka askel mun kotiin päin vie
Olen kuullut, on maa ilman vaivaa,
Ilman kyyneltä, taistoa, huolta.
Kipu, sairaus, tuskaa ei tuota.
Siellä kerran, ah, olla mä saan.
Halleluja, siel riemuita voimme.
Halleluja, jo epäilys haihtui.
Enää koskaan en horjuen kulje.
Olen saapunut Jumalan luo.
Olen kuullut, on valkoinen puku
Ja on hohtavat kultaiset kruunut
Sekä autuas taivainen suku.
Siellä kerran, ah, olla mä saan.
Halleluja, nyt henkeni kiittää,
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
Side katkee mi' maahan mun liittää.
Tiedän, siellä jo pian olla saan.
Halleluja, nyt henkeni kiittää,
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
Side katkee mi' maahan mun liittää.
Tiedän, siellä jo pian olla saan.
https://www.youtube.com/watch?v=nrk1clsrhXA- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Ei se sen kummempaa ole kuin että Jeesus palaa maahan takaisin ja sitten on viimeinen tuomio
Todennäköisesti Jeesus parka joutuu aitouskovien kivittämäksi liian liberaalina tai vähintään hyljeksityksi.
- Anonyymi
ArtoTTT
Jeesuksen opetuskaan ei enää kelpaa.
Matt. 13:
30Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.’»Pahanilmanlintuja on, niitäkin, joiden tarve on raamatunlausein säikytellä jopa surevia. Tässä kohden pyydän lausua SYVÄN halveksuntani. En ole ikinä kuullut, että kukaan pappiskollegani olisi näin koskaan tehnyt. 🌹👀
- Anonyymi
ouro kirjoitti:
Pahanilmanlintuja on, niitäkin, joiden tarve on raamatunlausein säikytellä jopa surevia. Tässä kohden pyydän lausua SYVÄN halveksuntani. En ole ikinä kuullut, että kukaan pappiskollegani olisi näin koskaan tehnyt. 🌹👀
ArtoTTT
Jeesuksen opetuskaan ei enää kelpaa.
Matt. 22:
11»Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua. 12Hän kysyi tältä: ’Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?’ Mies ei saanut sanaa suustaan. 13Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: ’Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519