Hienoa Sastamala

Anonyymi-ap

Oli taas hieno ajella autolla kun paikalliset ovat niin sujuvia ihmisiä ajellessaan huolettomasti vilkkua käyttämättä. Tulee sellainen aito tunne joka kerta kun näkee kuinka vitun vaikeaa on toisilla se vilkun käyttö. Paljonko siinä mahtaa säästää.

10

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut nyt yleisesti BMW-kuskeista, etkä niinkään Sastamalan asukkaisiin liityvästä ilmiöstä. Samat BMW-naamat roikkuvat myös per-seessäsi kiinni, nokka ihan takapskurissa roikkuen.

    • Anonyymi

      Ympyrään tullessa aina niin ihanaa pysähtyä turhaan kun se kääntykin ennen minun liittymääni ilman vilkutusta, tulee niin rauhoittava olo.

      • Anonyymi

        Minä näen tuommoisia ja monenlaisia muita tapahtumia liikenteessä ihan joka päivä. Kyllä normaali ihminen osaa suodattaa, olla menettämättä mielenrauhaansa tällaisten takia. Noi pitäs vaan osata jättää omaan arvoonsa.

        Ainakin on melko mielenvikaista tulla tänne keskusteluryhmään huutamaan jostakin tuommoisista vilkutusjutuista. Ei ne hankalat autoilijat sinun neuvojasi täältä osaa tulla etsimään ja lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näen tuommoisia ja monenlaisia muita tapahtumia liikenteessä ihan joka päivä. Kyllä normaali ihminen osaa suodattaa, olla menettämättä mielenrauhaansa tällaisten takia. Noi pitäs vaan osata jättää omaan arvoonsa.

        Ainakin on melko mielenvikaista tulla tänne keskusteluryhmään huutamaan jostakin tuommoisista vilkutusjutuista. Ei ne hankalat autoilijat sinun neuvojasi täältä osaa tulla etsimään ja lukemaan.

        On se niin ihanaa kun tosiaan saa turhaan pysähtyä ympyrässä ainakin isoilla autoilla ja sitten ruopia siinä liikkeellelähdössä. Sinusta se on ihan sama, minusta ei.


    • Anonyymi

      Onko nämä henkilöt jotenkin mielenvikaisia jotka ei käytä vilkkua, eikös kaikille ole se opetettu korttia hommatessa.

    • Anonyymi

      Jos tuo on sun murheesi, niin Sastamalalla menee oikeesti hyvin.

    • Anonyymi

      Onhan se murhe sama kaikille, uusi villitys on ajaa toisen päälle tai päin autoa ja paeta paikalta.

    • Anonyymi

      Onkohan sitä Prisman punaiseksi maalattua jalankulkijoitten ylitse ajamisten parkkipaikkaa saatu mitenkään siivottua?

      Pitäisi poliisin sulkea joulun ajaksi koko parkkipaikka, että ihmiset oppis lopulta ajamaan siellä.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvi vilkutella kun kaikki tietää mihin olet menossa.

    • Anonyymi

      Tauti levinnyt jo kuormaautoihin. Tänään näin santaauton joka vain kääntyi muina miehinä. Valkoinen hytti ja lava oli sellainen harmaan ruskea. Meitä oli 2 autoa jotka odotti mihin vittuun tuo luupää mahtaa mennä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe