kun väen väkisin yrität riistää Jumalan heidän kanssaan tekemän liiton itsellesi?
Ouro alias Dokmatikos, mitä sinä karehdit juutalaisilta
Anonyymi-ap
104543
5Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 104
Vanhimmat
Kasva aikuiseksi aitolainen.
Oliko sinulla jotain asiaa minulle? 😺
Vähintään kaksi sanaa aloituksessa paljasti sinun tekemäksi aloitukseksi, "Dokmatikos" ja "karehdit".
On sinulla jännää. 😹
Aitolainen oikeinkirjoitus mestari 😂😂🦆😹
Haet taas huomiotani. 😹
Ei siinä mitään jännää ole.
Se on taas koko päivän odottanut sinua täällä.
Arvaan toki sen. 😸
Se on 🦥.
Se hakee aina sinun huomiotasi.
Minusta on.
Kasva itse edes lapseksi.
Hakee taas huomiotasi.
Sitä se tekee aina.
Sitä se tosiaan tekee.
Se roikkuu koko ajan täällä ja odottaa sinua.
Mikset sinä itse kasva?
Ilmeisesti Ouro on kade juutalaisten holokaustista ja antisemitismistä…. 😼
Niin sen on oltava.
OIkeastiko Uudestisyntyneenä Jeesuksena seuraajana olet tehnyt tuollaisen johtopäätöksen lähimmäisestäsi?
Olkesti on vieras sana minulle. 😼
Esinahka kateutta se vain on. Ajattele jos hän olisi juutalaisyhteisön uskonmies saisi hän silpoa pikkupoikia ja siitä vielä maksettaisiin.
Ympärileikkaus näyttää olevan sivulle jotenkin ihmeellinen juttu.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Se on lapsen pahoinpitelyä.
Joko olet omasi silponut terveyden nimissä. Vai koskeeko se vain kaluja joita käytetään.
Ei se ole mitään pahoinpitelyä sen enempää kuin rokottaminenkaan.
Virheitä et kykene korjaamaan ämyri 😹
Sinä kykenet niitä kirjottamaan, niljake.
Raamattu neuvoo.
Miten sinua neuvoo?
Se on sairas. Anna sen olla.
Miten ajattelen ja vastaan.
Mitä se muka merkitsee liberaaleille luterilaisille?
Aivan? Eihän kommentoimasi asia voi merkitä mitään todellista muille kuin teille Uudestisyntyneille Jeesuksen seuraajille.
Mitä se sinulle sitten kuuluu?
Mitä te täällä yriätte eksyttää ja miksi?
Mitä Israelissa nyt tapahtuu?
Paljonkin.
Jumala toimii puhdistuksessa?
Se varmaan on kade juutalaisvainoista.
Ilmeisesti.
Hitler oli.
Väärinkäsitysten välttämiseksi kerron, etten ole kirjoittanut tähän ketjuun tätä ennen mitään. Kirjoitan vain sinisellä nikilläni, joka nykyisin on ouro. -ex Dogmatikos
Mitä on käsitetty väärin?
Vaikka väittelyriippuvaisena kuinka kerjäisit ja yrittäisit provosoida väittelyä, tänään en anna yhtään siimaa. Pidän täydellisen vapaapäivän. 🌹👀
Minusta on hyvä, että sinun valheesi tuodan esiin ja kumotaan.
Jos otat sen väittelynä niin se on sinun ongelmasi.
Aamen!
Et pysy kuitenkaan koska olet itse ihan samanlainen jankka.
Jos ei näe eroa sivistyneellä uudelleen ja uudelleen selittämisellä ynnä näykkimisellä ja toistuvalla herjaamisella, lienee käsitettävää, miksi en sinulle tämän enempää vastaa. Hyvää jatkoa sinulle! 🌹👀
Sinussa ei valitettavasti ole mitään sivistynyttä. Valehtelu on sana joka sinusta tulee mieleen.
Aloittaja itse ei usko Jumalaan. Hän ymmärtää vain rahan.
Hän myös kuvittelee, että Jumalalta voisi jotain varastaa ja syyttää tästä Jeesuksen omia, kristittyjä.
Juutalaiset menettivät esikoisoikeutensa itse kieltämällä Jeesuksen: "Ei meillä ole kuningasta, vaan Keisari!" (= kaikki maallinen mammona, maailmallisuus). Tuon mammonan he sitten ovat runsain mitoin saaneetkin. Tämä ei johdu Jumalan siunauksista, vaan on selvä kauppahinta.
He myös itse vaativat Kuninkaansa, jota he eivät tunnustaneet, ristiinnaulittavaksi: "Ristiinnaulitse! Ristiinnaulitse!"
Tosiasia on, että vain Jumalan Pyhästä Hengestä syntyneet lapset ovat siitä lähtien olleet Jumalan Valittua kansaa.
Jumala on antanut juutalaisille monet esikoisoikeudet, mutta: he itse kielsivät nämä. Mitä Jumala on luvannut sen Hän Itse pitää. Mutta ihminen voi myös itse kieltäytyä siitä kaikesta.
Kuten juutalaisuuskin, myös aloittaja näkee vain Lihan, ei Henkeä. Ja katsoi hyväksi aloittaa myös oman hyökkäyksensä Jeesusta vastaan. Heissä on sama henki.
Matt. 12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Jeesus opetti Israelin Jumalasta taivasten valtakunnan isänä, ei juutalaisten uhrikulttujumalasta, jolle Jeesus tosi Jumalana (Israelin Jumala) on kyllä kristinuskossa teurastettu uhrilammas juutalaisen tekemällä kristinuskolla, ettei heidän - juutalaisten - tarvitse uhrata esikoispoikiaa, vaan pelastuivat kristinuskolla lain kirouksesta, kun kristityt seuraamalla Jeesuksen nimeen kirottua Kristusta (Israelin Jumala, jota opetti) päätyvätkin heidän uhrikulttijumalansa uhreiksi (1.Kor.3:13). Raamattu on astetta älykkäämpi kertomus.
Tosiasia on, että nämä 'Pyhällä hengellä uhrikulttijumalan valitut' päätyvät juuri uhrilahjoiksi. Pyhällä hengellä uudestisyntyneet saavat juuri ne demonit kimppuunsa.
Rauhoitu, jahvekultti!
Ei se voi kun sillä on taas maaninen vaihe menossa.
Kuten ourolla ja aito_laisella.
Sinulla se näyttää edelleen olevan.
👀🥀😹
Tuskin ouro teologina kadehtii juutalaisten uhrikulttijumalan liittoja, kun varsin hyvin tietää, että Luojajumala Raamatun mukaan teki ikuisen liiton itsensä ja kaiken luomansa välille. Juutalaiset eivät ole edes muinoin olleet Israelin heimoa, vaan Benjaminin heimoa, joka Raamatun mukaan tappoi Israelin heimon, eikä heidän uhrikulttijumalansa - silloin eikä nyt - ole edes Israelin Jumala.
Jumala teki ikuisen liiton vain Israelin kansan kanssa.
Väliaikaisen pakanoiden kanssa kunnes Israel syntyy uudestaan.
Valetta!
Juu, mutta Jeesuksen opettama Luojajumala teki ikuisen liiton kaikkien luotujen kanssa. Juutalaiset on ikään kuin väliinputoojia, kun eivät ole edes israelilaisia.
Jaa, se olikin siellä jo - on vaan niin vaikea asia, ettei näemmä mene perille.
Jahve kultti!
Aivan oikein - kyseessö on juutalaisten Jumala, jonka Jeesus sanoo olevan Saatana mihin kristinusko perustuu.
Tunnetaan myös nimillä JHWH, Allah ja Jehovan.
Viime aikaiset arkeologiset löydökset ovat vahvistanert, että kyseessä on VT:n Baal-jumala.
Tässä on matkan varrella on vain peitelty totuutta vaihtamalla nimitystä.
Alunperinhän juutalaiset eivät ole saanee edes lausua jumalansa nimeä ääneen, tässä selitys kiellolle.
Ei kannata välittää, se on sekaisin päästään.
Kristittyjen ongelma oma 😼
Se mikään kristitty edes ole.
Ei olekaan, samaa sörsseliä mummomuorin kanssa.
Te ette ole kristittyjä laupeaan Jeesukseen uskovien mielestä.
Enempi Mooseslaisia. 😼
Kristinusko perustuu juutalaisten Mooseksen tulivuoresta puhuvaan uhrikulttijumalaan, jonka Jeesus Raamatussa sanoo olevan Saatana ja tapettiin tämän vadtustamisesta. Ei ole olemassa mitään 'laupeaan Jeesukseen' perustuvaa kristinuskoa.
Laupias taivas, et koskaan lopeta jankkaamista. 😹
Sinä se jaksat jankuttaa!
👀🥀
Se on kade uskosta .
Siitäkin varmaan.
Se on sairas.
Miksi aloittajalla on tarve aloittaa ketju jostain toisesta palstalle kirjoittajasta?
Se on ai_tolaisen huvitus.
Sinä niin teet!
Se on kade kaikille.
En tiedä. Sekaisin se ainakin on.
Miksi?
Ehkä Päivi vanhuuden takia on vihainen?
Ei melaa mekkoon pitkiin aikoihin.
Olisit nukkunut vielä.
Ei se edes ymmärrä mikä liitto on.
Täällä näitä vitsejä jaellaan - kuten 'laupiaaseen Jeesukseen ' perustuva kristinusko.
Sitä pitäisi nyt pitää muutama julkinen ristiinnaulitsemis- ja kidutussessio uskovaisilla varajeesuksilla muutamassa kirkossa, samalla, kun alttarillaalla teurastetaan esikoispoikia Moolokille, että tajuaisitte edes mihin tämä 'laupias' kristinusko pyhine arvomasilmoineen ja demoneineen todellisuudessa perustuu.
On käsittämätöntä, että muka sivistyneessä maailmassa tämä ylipäätään on mahdollista, että vaikka 2000 vuotta sitten Jeesus yritti jo saada muutoksen tähän, niin hän joutui vain hyväksikäytetyksi uhriksi, niin että vielä vuonna 2023 tilanne on vain entistä pahempi Jeesuksen toimiessa jo kuoliaaksi kidutettuna tosi Jumalana ihmisten pahojen tekojen puolesta!
Ja kun yritän sanoa - hei, tässä on jotakin vikaa!- Niin olenkin yleisen ja umpityhmän naljailun kohteena?!
Oletteko te umpisokeita - annatte tällaisella uskonnolla uskovaisille ihmisten kidutusvallan demoneilla?!
Ja sitten annetaan valta ryhtyä demonien manaamiseen samalle taholle, joka ne demonit luokin - on kuin joku mielikuvituksellinen kauhuelokuva ja suoraan todellisuudesta.
Kumpikin on nyt hipihiljaa.
Niin aina kun heidän pitäisi vastata. 😺
Ei se sitä voi riistää, kunhan länkyttää.
Dokmatikos on valhejuutalainen A.W
Ei ole vaan trolli.
Ilmeisesti holokaustia.
Eikö itsekään tiedä?
Dokmatikos on antikristuksen antti, eläkkeellä oleva pappi.
Itse perkele se on!
Ilmeisesti kuvittelevat pelastuvansa tuolla valheellaan.
Tämä kiinnostaisi minuakin.
Mutta ei se kerro.
Sitä sotketaan nyt sionismi ja juutalaisuus keskenään. Senkin taitavasti sionistit ovat osanneet käyttää hyväkseen - saisi nyt kiteyttää tuon antisemitismin liittyvän vain sionisteihin, jotka holokaustilla tuhosivat 6 miljoonaa juutalaista oman valtion saamiseksi.
Pääosin uskonnollinen juutalaisuus pitää sionismia harhaoppina .
Et taida edes tietää mitä sionismi on.