Gang stalking poliissin orgaanisoima laiton joukkovaino vai mielen sairaus?

Anonyymi-ap

Kumpi on loogisempaa? Ga on skitsofrenian oire vai oikea laiton viranomaisen suorittama maalittaminen, jolla kohde leimataan ja johon masinoidaan suuri joukko ihmisiä yli valtion rajojen, leimataan mielisairaaksi pittää muistaa, että skitsofrenian alkuvaiheeseen kuuluu sairaudentunnottomuus, siis onko gs mielisairauden alkuoire? Ja pitäisikö se hoitaa sellaisena ainakin voimakkaan vainoharhainen ggs tila onväitän että itse olisin yhtä itsemurhayritystä köyhempi ja terveyteni olisiparwmpi jos olisin saanut oikean skitsofrenialääkityksen aikaisemmin en ole varma. Kaikella on tarkoitus

23

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gsää ei ole se on mielisairauden oire alkoholi ei auta, se pahentaa oireita.

• Anonyymi

Sorry, nostin tämän ketjuun esiin tuon otsikon takia:---poliisin organisoima-- En yhtään lukenut tätä. Minulla tämä ketju gang stalking-palstalla - keyword :gang stalking. EN HUOMANNUT, ETTÄ ON SKITSOFRENIA PALSTALLA. Luulin, että olisi ollut Laki ja rikos-palstalla.

Tarvitsin lyhyen ketjun, johon panna linkin salaliittoteoriasta.

• Anonyymi

Alalla maksetaan yleensä sellanen tuhatviissataa euroo allekirjotusbonusta siitä vaitiolovelvollisuudesta, ettei kerro kenellekkään, että on tullu värvätyksi ”kenttäagentiksi.”

Siviileille maksetaan yleensä kolmestakymmenestä viiteenkymmeneen euroa tunnilta jalan tehtävästä seurantatyöstä, ja tietenkin kohtuulliset korvaukset mikäli käyttää vaikkapa omaa autoaan.

Korvaus ei ehkä kuulosta suurelta työn vaativuuteen nähden, mutta kyseessä ei ole kirjoitettu työsopimus, vaan se maksetaan verottomana keikkapalkkiona. Myös matkat keikkapaikalle ja takaisin kuuluvat korvattaviin työtunteihin. Yksittäinen agentti saakin kasaan helposti parikymmentä työtuntia viikossa. Joillain ”naapureilla” työtunnit voivat vielä moninkertaistua.

Summat tietenkin kasvavat, mikäli kohde on vaikeasti seurattava, esimerkiksi työsuojeluvaltuutettu tai vaikka varuillaan oleva henkilö.

Palkkioon kuuluu tietenkin päivystsyskorvaus / hälyytysraha sekä varsinaiselle työnantajalle maksettava korvaus varsinaisen palkan menetyksestä, kesken työpäivää tehdyssä keikassa.

Seuranta jatkuu minimissään sellaisen viitisen vuotta, ja siihen osallistyy yleensä vähintään viisykymmentä vakinaista ”kenttäaenttia”

Eli alimman tason seuranta budjetti pyörii helposti siellä 150 000€ kuukaudessa ja viidessä vuodessa se tekee lähemmäs kymmenen miljoonaa euroa.

• Anonyymi

Nämä ovat niitä ensi oireita luulottelut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat niitä ensi oireita luulottelut

Eivät ole ensioireita, vaan trollin rääpimistä gang stalking vainosta.

• Sekawaa tekstiä vieläkin, toivottavasti lääkitys menee tänään paremmin. skitsofrenia on kavala sairaus. vainoamisharhat loppuivat kuin taikaiskusta, kun lääkitys alkoi, suosittelen mt palveluita vainotuille olen fbcryhmässä kysellyt lääkityksistä, mutta kukaan ei halua tulla leimatuksi hulluksi. Se stigma on pelottava holhouksineen kaikkineen. Kuka nyt haluaisi luopua itsemääräämisoikeudestaan vapaaehtoisesti ja seurata vierestä kuinka elinikäiset säästöt palaa jonkin juristin palkkioihin mitään ei minulla ollut mukanani kun tänne tulin kaiken olen tehnyt itse ja mitään en vie mukanani, kun lähden.minun kohdallani gs oli sairauden oire. Onnetonta, etten tuntenut olevani sairas. Tässä varoituksen sana niille gs kohteille, joilla terveys on vielä tallella. Hakeutukaa hoitoon mt polille painajainen loppuu siellä. Lääkkeet on nykyisin kehittyneet pljon ja ovat pienempi paha, kuin itsensä tuhoaminenv päihteillä, tai fantasioilla.

• Anonyymi

Jos oikeasti on pää hajalla ja psykoosin oireita, voi yrittää saada apua. Nykyään se vaan on vaikeaa. On pitkät jonot.

Gang stalking ei ala harhoilla, vaan ihan konkreettisesti elämä rupeaa menemään hajalle. - Nykyään gang stalking on vanhentunut vaino. Se rupesi painottumaan elektroniseen häirintään. Nykyään saattaa olla ainoastaan sitä. -Seuranta, häirintä, kidutus, mielenhallinta. VERTAISTUKEA JA TIETOA ASIASTA TARVITAAN.

• Anonyymi

OTETAAN LAAJA NÄKÖKULMA, JONNE GANG STALKING SIJOITTUU YHDEKSI TAISTELUVÄLINEEKSI.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18790705/keksin-kenties-uuden-salaliittoteorian#page-top

Tämä ketju osui silmiini, kun olin pulahtanut syvempiin vesiin ihmettelemään, mihin pirun sukulinjaan synnyin äpäräksi. (0lin ajokortiin uudistamisen takia käymässä lääkärillä, joka lopuksi vaisulla äänellä totesi, ettei ole koskaan ennen tavannut tällaista tapausta. Hänellä ei ole mitään syytä estää uudistamista. Tapaus: Riksun vainottu.)

• Anonyymi

En puhunut lääkärille sanaakaan vainostani. (Tiesi kyllä siitä muuten, koska kuuluu niihin, jotka sitä kohdalle osuessani harjoittavat.)

Olen lähes 80 vee. Lääkäri ihmetteli terveydentilaani. Olen perusterve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut lääkärille sanaakaan vainostani. (Tiesi kyllä siitä muuten, koska kuuluu niihin, jotka sitä kohdalle osuessani harjoittavat.)

Olen lähes 80 vee. Lääkäri ihmetteli terveydentilaani. Olen perusterve.

Minua kiinnosti tuo salaliittoteorialinkki, kun olen sodan aikana alkuni saanut. Äidillä oli 2 lasta huollettavana, rahat loppu eikä ruokaa ollut. Kiltti mies auttoi ruoan saamisen kanssa. Maksu tapahtui luonnossa. Siitä seuraus oli minun syntymiseni. - Elämäni on ollut poikkeuksellinen. Siihen on liittynyt monenlaista vainoa, joiden alkamiseen on vaikuttanut syntyperäni kaksinaisuus. Viimeisin vainoni aloitettiin minun vaientamiseksi. - Ja muuta kuin jatkuu, kun aina vaan elän. Ja pahus kun on hyvä muisti.

Siis kiinnosti erilaiset sukulinjat, jotka ovat taistelleet vallasta.

• Anonyymi

Mistä löytyy aina ne rahat, millä tällaista laajamittaista stalkkausta pystytään organisoimaan?

• Anonyymi

Ei ole olemassa laajamittaista jonkun tietyn tahon organisoimaa vainoamista.
        Psykoottista ajattelua, jos noin luulee. Skitsofreniaan liittyy ajoittaisia vainoharhoja ja erilaisia luuloja.
        Yksittäistapauksia on olemassa, että joku eksä, tai joku muu alkaa vainoamaan ihmistä jostain kieroutuneesta syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykoottista ajattelua, jos noin luulee. Skitsofreniaan liittyy ajoittaisia vainoharhoja ja erilaisia luuloja.
        Yksittäistapauksia on olemassa, että joku eksä, tai joku muu alkaa vainoamaan ihmistä jostain kieroutuneesta syystä.

Sinä et tiedä joukkovainoista mitään etkä psykiatriasta, varsinkaan siitä, missä se on ihan väärässä. - Käy lukemassa vaikka Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuja. Tiukan asiallisia ja tiedot luotettavista lähteistä ja linkkejä niihin.

Minä otin tämän ketjun käyttöön, kun on lyhyt. Halusin antaa linkin tuohon: keksin kenties uuden salaliiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna poliisille tehtiin 800 rikosilmoitusta vainoamisesta. Lähestymiskielto ei juuri auta. Halutaan kunnon rangaistuksia. TIESITKÖ EDES TÄTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna poliisille tehtiin 800 rikosilmoitusta vainoamisesta. Lähestymiskielto ei juuri auta. Halutaan kunnon rangaistuksia. TIESITKÖ EDES TÄTÄ.

Kuten kirjoitin, niin kyllä vainoamistakin tapahtuu, yksittäisiä tapauksia.
        Yksittäistapauksissa usein haetaan vainoojalle lähestymiskieltoa, senkin tiedän.
        Mutta mikään organisaatio ei järjestä jotain joukkovainoamista, poliisit, lääkärit, ym. eivät vainoa ketään. Miksi vainoaisi ?
        Ja väitit tuolla aiemmassa kommentissasi, etten tietäisi psykiatriasta mitään, mutta voi voi, kyllä tiedän, on kolmenkymmenen vuoden kokemus, potilaana, sekä avohoidossa että sairaaloissa.
        Tosin skitsofreniaa ei ole koskaan todettu eikä diagnosoitu. Harhoja vainoamisesta ei onnekseni ole koskaan ollut.
        Ja pakko olla iloinen siitäkin, ettei kukaan yksittäinenkään ole minua koskaan vainonnut, ainakaan en ole huomannut.

• Anonyymi

Mistä löytyy rahat näiden laitteiden valmistamiseen, kehittelyyn ja testaamiseen? Maailmassa on paljon rahaa ja pankit syytää kokoajan lisää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö nyt vainoaminen ja joukkovainoaminen sekaisin? Kaksi eri asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä joukkovainoista mitään etkä psykiatriasta, varsinkaan siitä, missä se on ihan väärässä. - Käy lukemassa vaikka Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuja. Tiukan asiallisia ja tiedot luotettavista lähteistä ja linkkejä niihin.

Minä otin tämän ketjun käyttöön, kun on lyhyt. Halusin antaa linkin tuohon: keksin kenties uuden salaliiton.

Niillä kotisivuillako on tarkka kustannuslaskelma siitä että mitä sellainen laaja vainoaminen kustantaa?

Se on helppo uskoa, että voi olla jotain kuppikuntia, kuten uskonnon- tai narsistin uhrit jotka tulee muutaman ihmisen vainoamaksi. Tällaisten tapausten uhteille on olemassa esimerkiski omia yhidstyksiä.

Mutta niin pitkään, kun sinä et pysty kertomaan sitä tarkkaa summaa, että millä sinä tulisit minua vainoamaan, niin väitän, että se on vain sairaan mielen tuotosta.

• Anonyymi

Eniten kai vainoamista tapahtuu vaikka päättyneen parisuhteen jälkeen, jos sitä tapahtuu.
      Kukaan ei huvikseen vainoa yhtään ketään.
      Ja mitäköhän tuo joku tarkoitti jollain laitteilla ? Miksi ketään vainottaisiin joidenkin laitteiden avulla ?
      Toki esim. skitsofreenikko voi harhoissaan kuvitella, että häntä kuunnellaan salaa, jossain olisi jotain mikrofoneja, jne.

• Anonyymi

Esim poliisilla, puolustusvoimilla olevia ns. joukkojenhallinta laitteita yms. Tietoa netistä löytyy niistä vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim poliisilla, puolustusvoimilla olevia ns. joukkojenhallinta laitteita yms. Tietoa netistä löytyy niistä vaikka kuinka paljon.

Ja paljonko tämä intternetti olisi valmis maksamaan siitä että poliisit tai puolustusvoimat saisivat osteltua näitä tällaisia laitteita, ja jahdattua niillä jonninjoutavia ihmisiä? Veikkaan että ei lähellekkään sellaisia summia, millä saataisiin joku suomen budjetti siihen kuntoon, että sitä pystyttäisiin toteuttamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa sitä kaikenlaisia laitteita löytyy, mutta ei tavallisia ihmisiä seurata ja vainota millään tavalla, se on ihan huuhaata.

• Anonyymi
      UUSI

Kirjoita ylhäälle kohtaan ETSI:gang stalking ja klikkaa

Pääset gang stalkin -palstalle. Siellä yli 60 sivua ketjuja aiheesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63