Kenet aiot huomioida? Minä huomioin tällä palstalla kommentoivat.
Huomioimisen päivä Iisalmessa 5.12
19
603
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu tuollainen aihe Iisalmen palstalle. Kiusantekoa kun tuollaisia postaatte tänne
- Anonyymi
https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/
5.12. Ylä-Savossa vietetään huomioimisen päivää – siis mitä?
Huomioimisen päivä | Iisalmen yrittäjät haastaa muut mukaan huomioimisen päivään
Huomioimisen päivä | Vieremän kunnan terveiset huomioimisen päivään
- Anonyymi
Huomioin vanhojen ketjujen nostajaa 💩
- Anonyymi
Kiitos! Buahhahhahhaaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Buahhahhahhaaa!
Kunhan et liikaa innostu huomoimisesta
- Anonyymi
En aio huomioida ketään juuri tuona päivänä. Miksi pitäisi olla yksi, erityinen huomioimisen päivä vuodessa? Aletaanko nostaa lippukin salkoon?Minusta toisten ihmisten huomioonottaminen kuulu jo yleissivistykseen eikä vain yhteen päivään.
- Anonyymi
Ahneet sähköntuottajat ja pörssisähköpelurit huomioivat meidät köyhät mökkiläiset niin, että luissa ja ytimissä kylmä pohjoisviima puhaltaa sammuksiin viimeisenkin elämänliekin.
- Anonyymi
Voi hyvänenaika sehän on aivan kauheaa ja kaikenlaiset puolivaloilla ajelijatko provosointiretkillään asialle nauravatko ne vain.
- Anonyymi
HUOMIO!
- Anonyymi
Minä huomioin oman mahani. Tosin vasta 6.12 eli itsenäisyyspäivänä.
Mahani saa erityiskohtelua.- Anonyymi
Itsenäistä ajattelua 🫕🍲🥪🍾
- Anonyymi
Äkäiselle mummolle ostan kossupullon.
- Anonyymi
Heh heh auttaisikohan tuo myös seinänaapurin kohdalla, tarvittais varmaan joka perjantaiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh auttaisikohan tuo myös seinänaapurin kohdalla, tarvittais varmaan joka perjantaiksi.
Heh heh hekottelija, sulla on ikävä asenne. Opettele talon järjestyssäännöt tai muuta sinne mistä tulikin. Tv. Seinänaapuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomiovalot vielä pullonkylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomiovalot vielä pullonkylkeen.
Huomiovalot ja halvat sellaset taitaa hohkaa itelläs, heh heh. Mautonta, myötistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh hekottelija, sulla on ikävä asenne. Opettele talon järjestyssäännöt tai muuta sinne mistä tulikin. Tv. Seinänaapuri
Osu ja uppos,mutta ei ehkä oikean seinän taakse.
- Anonyymi
Naapurin huomioin kun jytkytän sänkyä seinään🤣
Voi kuulua myös kova näistä naisen voihkimista.- Anonyymi
Niin onhan se jos on iso sänky ja pieni nainen niin kyllähän se ottaa voimille jytkyttää sänkyä seinään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957