Kenet aiot huomioida? Minä huomioin tällä palstalla kommentoivat.
Huomioimisen päivä Iisalmessa 5.12
19
611
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu tuollainen aihe Iisalmen palstalle. Kiusantekoa kun tuollaisia postaatte tänne
- Anonyymi
https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/
5.12. Ylä-Savossa vietetään huomioimisen päivää – siis mitä?
Huomioimisen päivä | Iisalmen yrittäjät haastaa muut mukaan huomioimisen päivään
Huomioimisen päivä | Vieremän kunnan terveiset huomioimisen päivään
- Anonyymi
Huomioin vanhojen ketjujen nostajaa 💩
- Anonyymi
Kiitos! Buahhahhahhaaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Buahhahhahhaaa!
Kunhan et liikaa innostu huomoimisesta
- Anonyymi
En aio huomioida ketään juuri tuona päivänä. Miksi pitäisi olla yksi, erityinen huomioimisen päivä vuodessa? Aletaanko nostaa lippukin salkoon?Minusta toisten ihmisten huomioonottaminen kuulu jo yleissivistykseen eikä vain yhteen päivään.
- Anonyymi
Ahneet sähköntuottajat ja pörssisähköpelurit huomioivat meidät köyhät mökkiläiset niin, että luissa ja ytimissä kylmä pohjoisviima puhaltaa sammuksiin viimeisenkin elämänliekin.
- Anonyymi
Voi hyvänenaika sehän on aivan kauheaa ja kaikenlaiset puolivaloilla ajelijatko provosointiretkillään asialle nauravatko ne vain.
- Anonyymi
HUOMIO!
- Anonyymi
Minä huomioin oman mahani. Tosin vasta 6.12 eli itsenäisyyspäivänä.
Mahani saa erityiskohtelua.- Anonyymi
Itsenäistä ajattelua 🫕🍲🥪🍾
- Anonyymi
Äkäiselle mummolle ostan kossupullon.
- Anonyymi
Heh heh auttaisikohan tuo myös seinänaapurin kohdalla, tarvittais varmaan joka perjantaiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh auttaisikohan tuo myös seinänaapurin kohdalla, tarvittais varmaan joka perjantaiksi.
Heh heh hekottelija, sulla on ikävä asenne. Opettele talon järjestyssäännöt tai muuta sinne mistä tulikin. Tv. Seinänaapuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomiovalot vielä pullonkylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomiovalot vielä pullonkylkeen.
Huomiovalot ja halvat sellaset taitaa hohkaa itelläs, heh heh. Mautonta, myötistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh hekottelija, sulla on ikävä asenne. Opettele talon järjestyssäännöt tai muuta sinne mistä tulikin. Tv. Seinänaapuri
Osu ja uppos,mutta ei ehkä oikean seinän taakse.
- Anonyymi
Naapurin huomioin kun jytkytän sänkyä seinään🤣
Voi kuulua myös kova näistä naisen voihkimista.- Anonyymi
Niin onhan se jos on iso sänky ja pieni nainen niin kyllähän se ottaa voimille jytkyttää sänkyä seinään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086