Saastainen ihminen ei voi pelastua!

Anonyymi-ap

5:5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella - sillä hän on epäjumalanpalvelija - ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa. (Efes. 5)

Paavali painottaa tässä Mooseksen lain puhdistautumiskäskyjen tärkeyttä. Jos joku on saastainen eikä puhdistaudu lain käskyjen mukaan, niin ei voi pelastua!

Kuukautis- ja siemenvuodosta tulee puhdistautua lain käskyjen mukaan! Jos joku saastuu saastaisesta, niin hänen tulee puhdistautua!

Saastainen on myös se, joka syö saastaisten eläinten lihaa!

Saastaisella ei ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.

Mooseksen lain käskyjä pitää noudattaa vielä uudessa liitossa!

22

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkään, ei piiruaakaan katoa. Se on niin monta kertaa sanottu että kyllä jokainen jo sen uskoo. Ja vielä kuolemantuomio päälle jos menet muuttamaan.

Mites se meni se siemenvuodosta puhdistautuminen? Ja oliko väliä millä keinoin se oli tullut ja mihin roiskittu?

• Anonyymi

3Moos
        15:16 Kun miehellä on ollut siemenvuoto, pesköön hän koko ruumiinsa vedessä ja olkoon saastainen iltaan asti.
        15:17 Ja jokainen vaatekappale ja jokainen nahka, johon siemenvuotoa on tullut, pestäköön vedessä ja olkoon saastainen iltaan asti.
        15:18 Ja kun mies on maannut naisen kanssa ja vuodattanut siemenensä, peseytykööt he vedessä ja olkoot saastaiset iltaan asti.

Tuolla on säädökset myös kuukautisvuotoa koskien.

• Anonyymi

Jos aamulla tulee tai yöllä on tullut siemensyöksy, niin pitää olla saastainen iltaan asti, eli ei saa mennä töihin.

Työnantajalle tulee ilmoittaa totuudenmukaisesti poissaolon syy, sillä "mikään valhe ei ole Jumalasta".

Toraistit eivät tunnetusti töitä tee (ei etenkään se romani Ruotsista, joka täällä kirjoittelee: rikkoo sapatin käskyä vastaan, kun ei tee työtä, vaikka se velvoittaa kuusi päivää työtä tekemään).

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

On kaksi vanhurskautta.

Se vanhurskaus, joka tulee laista, ja

Se vanhurskaus, joka tulee Jumalsta uskon perusteella Jeesukseen Kristukseen.

Eli, aloitus perustuu tuohon vanhurskauteen, mikä tulee laista.
      Se vanhurskaus on omavanhurskauteen perustuvaa.

Eli, koska he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, niin ..

1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
      2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
      3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
      ( Room 10)

Paavali tunsi Jumalan vanhurskauden, olihan hän saanut kokea Jumalan armon Jeesuksessa Kristuksessa.

8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
      9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella ( Fil 3)

Kuten voimme lukea, on todellakin kaksi vanhurskautta.

Jeesuksen pyhät ovat siinä vanhurskaudessa, joka tulee Jumalsta uskon perusteella.

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Usko johtaa lain käskyjen pitämiseen; ei niiden rikkomiseen. Sinä olet hylännyt Mooseksen lain ja sinun pitää kuolemalla kuolevan. Joudut myös kadotukseen.

Jaakobin mukaan vanhurskaus tulee teoista, ei pelkästä uskosta. Ja vanhurskas osoittaa teoillaan olevansa vanhurskas, kun täyttää Mooseksen lain. (Room 2)

• Anonyymi

Annas kun arvaan: et ole pysynyt kotona simensyöksyn jälkeen ja ollut saastainen iltaan asti, vaan olet lähtenyt ihmisten ilmoille ja saastuttanut heidätkin? (3Moos 15)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko johtaa lain käskyjen pitämiseen; ei niiden rikkomiseen. Sinä olet hylännyt Mooseksen lain ja sinun pitää kuolemalla kuolevan. Joudut myös kadotukseen.

Jaakobin mukaan vanhurskaus tulee teoista, ei pelkästä uskosta. Ja vanhurskas osoittaa teoillaan olevansa vanhurskas, kun täyttää Mooseksen lain. (Room 2)

En pyri omavanhurskauteen, eli omaan ansioon perustuvaan vanhurskauteen.

Sehän on Paavalin mukaan mahdotonta saavuttaa.

"23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla"

Eli kaikki ansaitsivat, sen minkä minun oalleni julistit.
        Ja millä mitalla mittaat, niin muistanet että sillä mitalla sinutkin tullaan mittaamaan.

Onneksi kuitenkin meidät tuomitsee vanhurskas tuomari.

Paavalikin, suurin syntien, otti vastaan Jumalan armon, pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa. Se vaatii ylpeän ihmisen nöyrtymistä.

12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
        13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
        14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
        16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi. (1Tim 1)

Paavali säilytti uskon.

6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
        7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
        8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. ( 2Tim 4)

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pyri omavanhurskauteen, eli omaan ansioon perustuvaan vanhurskauteen.

Sehän on Paavalin mukaan mahdotonta saavuttaa.

"23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla"

Eli kaikki ansaitsivat, sen minkä minun oalleni julistit.
        Ja millä mitalla mittaat, niin muistanet että sillä mitalla sinutkin tullaan mittaamaan.

Onneksi kuitenkin meidät tuomitsee vanhurskas tuomari.

Paavalikin, suurin syntien, otti vastaan Jumalan armon, pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa. Se vaatii ylpeän ihmisen nöyrtymistä.

12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
        13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
        14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
        16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi. (1Tim 1)

Paavali säilytti uskon.

6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
        7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
        8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. ( 2Tim 4)

Usko Toivonen

Uskoton Toivoton, sinä et ole saavuttanut mitään vanhurskautta. Kristus ei ole sinua vanhurskauttanut, koska elät jatkuvassa laittomuudessa ja purat lakia. Olet hylännyt lain noduattamisen, joten et saa armoa.

Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
        20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Heb 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

Matt 7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annas kun arvaan: et ole pysynyt kotona simensyöksyn jälkeen ja ollut saastainen iltaan asti, vaan olet lähtenyt ihmisten ilmoille ja saastuttanut heidätkin? (3Moos 15)

Kuukautiset ja siemensyöksyt saastuttavat ihmisen vain siten, etteivät he voi mennä ennen puhdistautumisaikaa Jerusalemin temppeliin. Koska nykyään ei ole temppeliä, näillä säädöksillä ei ole juurikaan käytännön vaikutuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukautiset ja siemensyöksyt saastuttavat ihmisen vain siten, etteivät he voi mennä ennen puhdistautumisaikaa Jerusalemin temppeliin. Koska nykyään ei ole temppeliä, näillä säädöksillä ei ole juurikaan käytännön vaikutuksia.

3Moos 15 ei puhu mitään temppeliin menemisestä vaan jokapäiväisestä elämästä arjessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3Moos 15 ei puhu mitään temppeliin menemisestä vaan jokapäiväisestä elämästä arjessa.

Ennen ei ollut naisilla kuukautissuojia, joten heidän kuukautisverta tuli penkille ja sänkyyn, mitä ei voinut välttää. Laki antaa ohjeen, miten kukin tulee saastaiseksi ja minkä ajan kuluttua hän on jälleen puhdas. Tällä asiassa ei ole juurikaan muuta käytännön merkitystä kuin, milloin voi mennä temppeliin ja syödä uhrilihaa, koska niitä ei saa tehdä saastuneena.

• Anonyymi

Tämä päivä eli Millenium onkin monin tavoin kirottu. Esim. Vastuussa kaikesta vuodatetusta verestä. Babylonin porttona.

Ketkä tästä vuosituhannesta voivat pelastua on :
      Ninive, Sodoma, Gomorra ja Etelän Kuningatar . Ne nousee tuomiolle tätä sukupolvea vastaan ja langettavat sille tuomion.

Vain nuo ennalta valitut nousemaan ylös haudoistaan voivat ehkä pelastua.

Portto menee joko tuleen tai autiomaahan paastoon vailla omaisuutta. Siellä hänestä pidetään huolta kahden kotkan siivillä.
      Mutta ei anneta enää rikastua. Tulee the Great Reset ja Judgement Day heti kun Jerusalem ja Ukraina kukistuu.

• Anonyymi

Viimeistään 2124 jKr alkaa tämän sukupolven tyhjiin ryöstäminen Intian veedojen avulla.

Kirottua aikaa elämme monin tavoin. Ehkä nämä toraistit kuuluvat ylös nostettuihin joukkoihin joiden on määrä langettaa tuomio.

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti pelastuu. Eli nyt ei ole enää kyse uskonnoista vaan silkasta voimasta. Käsivarren voimasta.

Daniel kertoo että kolmelta pedolta kaikki Voima riistetään. Heidän elinaikaansa pidennetään mutta ilmeisesti he ei pelastu lopulta.

Toivo on nyt enää ruumiin ylösnousemuksen varassa. Ja niillä jotka maan tomussa ja muistohaudoissa lepää. Muut mennee Gehennaan.

• Anonyymi

Emme ole minkään muun liiton alaisia kuin Ristin uskon, Sovituksen. Kukaan muu ei voi meitä pelastaa kuin yksin Jeesus Kristus uskon kautta Armosta. Laki on heikoksi käynyt eikä voi ketään pelastaa, siitä tulee synnintunto.
      Jeesus on tullut pelastamaan syntisiä (1 Tim 1:15 )!

PKTNH

• Anonyymi

Luetetaan mieluummin Jumalan sanan totuuteen, kuin helluntailaisten hurmoshenkiin.

Matt. 5:18

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

• Saastaisiksi tulee lukea kaikki jesusianistit, jahveistit, muhammadanistit sekä muut taikauskoiset joita tässä ei erikseen mainittu.

Muistakaa siis avantoon pudottuanne olla hiljaa, koska pelastusta ei ole tulossa.

• Anonyymi

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Room. 2:13

Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Helluntailaisten hurmoshenkien tekemiä "henkikasteita" pitää varoa kuin ruttoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Helluntailaisten hurmoshenkien tekemiä "henkikasteita" pitää varoa kuin ruttoa.

2. Tess. 2:9

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

"Älkää jokaista henkeä uskoko".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2. Tess. 2:9

Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

"Älkää jokaista henkeä uskoko".

Väkevä eksytys äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
        Kirkon opin mukaan vesi on ihmeitten tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi. Raamattu edeltä nähden puhuu katolilais-luterilaisesta kirkosta: tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä
        Kukaan ei pysty todistamaan juovansa verta luteriIaisen kirkon ehtoollisella. Eikä kukaan pysty todistaman uudesti syntymistä luonnollisesta, maailman vedestä.
        Luterilainen kirkko toimii: saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä

• Anonyymi

Yksikään piiru kun ei katoa laista, niin tosiaan pitäisi saada sairaslomaa siemensyöksyn jälkeen yksi päivä ettei saastuta muita. Paha juttu tosin kun hallitus säätämässä että se ensimmäinen päivä olisi palkaton. Tulee kalliiksi jos kovin arkipäivisin ruiskii. Mutta onneksi voidaan mennä yleislakkoon sen puolesta että saa sen yhden päivän sairaslomaa palkallisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4205
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3002
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      255
      1694
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1420
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe