Asiallisen kysymyyksen asiallinen vastaus.
Saairanhoitaja arvasi että se satta olla hastava mutta hän ei ole mikän pelirippuvuus asiantuntia.
Löytykö netistä mitän hyödyllistä tietoa aihesta?
Pystykö pelirippuvainen ikinä oppiman pelaman hallitusti?
3
468
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys on omituinen. Peliriippuvaiselle peli on pahe, joka suistaa elämän raiteiltaan. Jos tilanne on niin paha että peleistä pitää vierottaa itsensä ja jos siinä onnistuu, minkä ihmeen takia pelien pariin pitäisi palata kokeilemaan jääkö koukkuun uudestaan? Eiköhän jokaiselle peliriippuvaiselle ole tullut ihan selväksi mikä hinta rahapeliharrastuksesta on maksettava.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18139108i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pelaamaan hallitusti voi ajatella kahdella merkityksellä ajankäytöllä ja pelatattavalla rahamäärällä.
Käyttääkö pelaamiseen aikaa, että rahapelien parissa on joka päivä vai kerran viikossa.
Rahallisesti, hallitseeko rahankäytön peleissä, jos häviää, niin laittaako vielä enemmän rahaa saadakseen häviöt takaisin ja päälle vielä voittoa.
Pelaako muutamalla kymmnellä sentillä, muutamalla eurolla vai kymmenillä/sadoilla euroilla.
Tosiasia on, että rahapeleissä häviää rahansa, jos pelaajat voittaisivat, niin peliyhtilt olisivat aikoja sitten menneet konkurssiin.
Rahapelejä olen pelanut, tosin vain muutamien kymmenen senttien panoksella.
Pelikassa on ollut 20 euroa ja siinä pysynyt jo yli 2 vuoden ajan.
1-2 kertaa viikossa olen pelanut, joskus pelasin joka päivä ja välillä oli usean kuukauden taukoja, etten pelanut.
Mikään pakko ei ole päästä rahapelejä pelaamaan, eikä haittaisi, vaikka rahapelit lopetettaisiin kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817